;
coinex

گوشی های آیفون نسل آینده با قابلیت پشتیبانی از قلم اپل به بازار خواهند آمد

گوشی های آیفون نسل آینده با قابلیت پشتیبانی از قلم اپل به بازار خواهند آمد

طبق اسناد منتشر شده توسط اداره ثبت اختراع آمریکا ، گوشی های آیفون نسل آینده با قابلیت پشتیبانی از قلم اپل به بازار خواهند آمد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شاید شما هم شایعاتی که قبل از ارائه گوشی های آیفون 7 توسط اپل منتشر شده بود را به یاد داشته باشید. گفته شده بود که شرکت اپل قصد دارد به جز مدل های قبلی، گوشی جدید آیفون 7 را با مدل آیفون 7 پلاس به بازار ارائه کند؛ اما با معرفی آیفون 7 در ماه سپتامبر گذشته، معلوم شد که شرکت اپل به همان مدل های آیفون معمولی و آیفون پلاس بسنده کرده است.

این بار نیز شایعات جدیدی به گوش می رسد. عده ای ادعا می کنند که شرکت اپل قصد دارد به مناسبت دهمین سالگرد ساخت آیفون، گوشی آیفون 8 پرو را به طور ویژه ای طراحی کند. گفته شده است که قرار است این گوشی با صفحه نمایش OLED طراحی شود و دکمه هوم و سنسور تشخیص اثر انگشت را نیز بر روی همین صفحه نمایش قرار دهد. همچنین پیش بینی شده که قرار است این شرکت به همراه گوشی آیفون 8 از قلم اپل برای گوشی های آیفون خود نیز پرده برداری کند.

به نظر می رسد که شرکت اپل در تلاش است که به زودی قلم هوشمندی را همراه با گوشی های آیفون خود ارائه کند و در حال حاضر مشغول بررسی و طراحی این قلم است. اداره ثبت اختراع آمریکا اعلام کرده است که شرکت اپل به تازگی درخواست جدیدی را با عنوان “وسایل و روش های ایجاد رابط کاربری قلم” ثبت کرده است. این درخواست در ادامه درخواست دیگری که در ماه های ژوئن و سپتامبر گذشته در همین رابطه به ثبت رسیده است، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

طبق اطلاعاتی که این شرکت ثبت اختراع ارائه کرده است، سنسورهای طراحی شده توسط اپل این قابلیت را به دستگاه های اپل می دهند که با نزدیک کردن قلم اپل حضور آن را تشخیص دهند و منوی ویژه استفاده از این قلم بر روی صفحه به نمایش گذاشته شود. این قلم هوشمند همچنین به کاربر این امکان را می دهد که برنامه های خاصی را هنگامی که صفحه گوشی قفل است، در اختیار بگیرند. کاربران با استفاده از قلم اپل می توانند بنویسند، نقاشی بکشند، تصاویر مورد نظر خود را ویرایش کنند و از بسیاری از قابلیت های دیگری که توسط این قلم فراهم می شود، بهره ببرند.

تا به حال شرکت اپل برای مدل پروی آی پدهای خود چنین قلمی را ارائه کرده است. با استفاده از این قلم در یکی از گوشی های آیفون، شرکت اپل می تواند با گوشی نسل بعدی سامسونگ گلکسی نوت 8 و قلم هوشمند آن یعنی قلم S pen در این زمینه به رقابت بپردازد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر