;
coinex

گوشی LeEco Le Pro3 به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد که شامل بسته امنیتی ماه دسامبر می شود

گوشی LeEco Le Pro3 به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد که شامل بسته امنیتی ماه دسامبر می شود
گوشی LeEco Le Pro3 به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد که شامل بسته امنیتی ماه دسامبر و پیشرفت های زیادی می شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر چه که کمپانی چینی لیکو (LeEco) از فروش گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی گوشی LeEco Le Pro3 در ایالات متحده آمریکا سودی به دست نیاورده باشد؛ اما این بدین معنا نیست که از ارائه به روزرسانی های جدید خودداری کند.

اگر شما یکی از مالکان گوشی های لیکو Le Pro3 که در نوامبر گذشته تنها با قیمت 400 دلار در ایالات متحده آمریکا عرضه شد هستید، پس بایستی اخیرا به روزرسانی جدیدی را دریافت کرده باشید که شامل بهبود و برطرف شدن برخی اشکالات و باگ ها است.

علاوه بر این، این به روزرسانی با فریمور نسخه 5.8.020S با حجم نزدیک به 345 مگابایت همراه شده که بسته های امنیتی ماه دسامبر را منتشر کرده است.

این به روزرسانی شامل تعداد زیادی دیگر از بهبود بخشی ها و برطرف کردن اشکالات بوده، همانند به روزرسانی بسته های GMS برای افزایش ثبات و امنیت، و همچنین پشتیبانی از صفحه نمایش برای آیکون نرم افزار ها بر روی دسکتاپ برای لانچر لیکو Le Pro3 .

تغییرات رسمی در به روزرسانی بایستی باعث از بین رفتن سر برگ “No Subject” برای ام ام اس و کاهش مدت زمان در دسترس و قابل دیدن بودن بلوتوث به 20 ثانیه برای حفظ منابع دستگاه شوند.

LeEco Le Pro3

همچنین، طرفداران دوربین Le Pro3 زمانی که بفهمند که لیکو در برخی از پردازش های عکس های دوربین خود پیشرفت الگوریتم داشته، که شامل قابلیت های ضد لرزش و HDR می شود خوشحال خواهند شد.

درحالی که لیکو درخواست مجوز های غیر ضروری زمانی که نرم افزار برای اولین بار راه اندازی شده است را حذف کرده، صفحه درخواست مجوز برنامه در برخی نرم افزار نیز بهینه سازی شده است.

این به روزرسانی اخیرا منتشر شده است، بنابراین مالکان گوشی LeEco Le Pro3 اگر هنوز اعلان به روزرسانی را دریافت نکرده اند، می توانند به صورت دستی گوشی خودرا بررسی کنند.

.

منبع:PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر