coinex
راهنمای خرید تکراتو

پتنت سامسونگ برای سیستم عکاسی دوگانه ؛ شاید گلکسی اس 8 به آن مجهز شود!

پتنت سامسونگ برای سیستم عکاسی دوگانه
سامسونگ پتنت جدیدی برای یک سیستم عکاسی دوگانه به ثبت رسانده است. بر اساس مدارک ثبت‌ شده در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات‌ متحده (USPTO)، سامسونگ ممکن است برای دستگاه های آینده خود از سیستم عکاسی دوگانه بهره ببرد. گفته می شود، پتنت فوق ماه مارس 2016 ثبت شده؛ اما تا همین چند روز قبل، خبر ثبت آن منتشر نشده بود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سیستم عکاسی دوگانه دارای یک لنز زاویه باز و یک لنز تله است. لنز تله بر روی سوژه مورد نظر زوم می کند و در همین حال پردازنده ای تشخیص می دهد، کدام یک از دو دوربین (بر اساس حرکت سوژه) عکس مورد نظر را ثبت کنند.

سیستم عکاسی دوگانه دارای یک لنز زاویه باز و یک لنز تله است

اگر سرعت حرکت سوژه از میزان تعیین شده بیشتر باشد، پردازنده، دوربین زاویه باز را در اولویت قرار می دهد و اگر سوژه دارای سرعتی کمتر از حد انتظار باشد، سیستم، از لنز تله بهره می برد.

علاوه بر این، در پتنت سامسونگ قابلیتی توصیف شده که در آن تصور هر دو دوربین همزمان نمایش داده می شوند، در این حالت، تصویر اصلی به صورت تمام صفحه و تصویر فرعی به صورت تصویر در تصویر و در قسمت بالای صفحه نمایش، نشان داده می شود. این سیستم تصویر در تصویر سامسونگ می تواند تحولی در بخش دوربین های دوگانه گوشی های هوشمند باشد.

همچنین بر اساس جزئیاتی دیگر، سیستم دوربین دوگانه با استفاده از پردازنده ای یکپارچه (برای تعویض تصویر) می تواند برای ویدیو هم مورد استفاده قرار گیرد. این قابلیت می تواند در صورت تعویض پویا نتایج بسیار قابل توجهی داشته باشد، به عنوان مثال، وقتی سوژه آرام حرکت می کند، دوربین می تواند، ویدیویی بسته بگیرد و در سرعت های بالا از لنز زاویه باز بهره ببرد.

سیستم دوربین دوگانه با استفاده از پردازنده ای یکپارچه (برای تعویض تصویر) می تواند برای ویدئو هم مورد استفاده قرار گیرد

شاید سیستم عکاسی دوگانه سامسونگ در گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 رخ نشان دهد. پرچمدار بعدی سامسونگ باید قابلیت های زیادی داشته باشد تا بتواند اعتبار از دست رفته این کمپانی را درباره حوادث مربوط به گلکسی نوت 7، به آن بازگرداند. هنوز مشخص نیست، به چه نحو و چه زمانی سیستم عکاسی دوگانه سامسونگ وارد اسمارت فون های این کمپانی می شود؛ اما قطعا می تواند، تحول زیادی در پرچمدار های آینده این شرکت ایجاد کند.

.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر