;
coinex

کمپانی لوموس اعلام کرده که عینک واقعیت افزوده جدیدش برای استفاده عمومی کاربر خواهد داشت

کمپانی لوموس اعلام کرده که عینک واقعیت افزوده جدیدش برای استفاده عمومی کاربر خواهد داشتکمپانی لوموس اعلام کرده که عینک های واقعیت افزوده جدیدش برای استفاده کاربران عمومی است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمپانی لوموس که در زمینه تکنولوژی واقعیت افزوده فعالیت می کند، در حالی عینک های واقعیت افزوده خود را در دو نمونه جدید معرفی می کند، که یکی از آنها برای کاربران عمومی و ساده طراحی شده است.

این امر درد حالی است که بسیاری از شرکت های بزرگ مانند گوگل، مایکروسافت و اچ تی سی نیز بر روی تولید چنین عینک هایی تمرکز دارند. قرار نیست این محصولات در مدل های ماکسیموس و اسلیک که در نمایشگاه CES 2017 به نمایش گذاشته شد، به عنوان یک محصول این شرکت منتشر شوند. چرا که آنها طراحی شده اند تا کمپانی های دیگر بتوانند مجوز انتشار آنها را داشته باشند.

همچنین لوموس اعلام کرده که آنها بایستی نیاز های اولیه مصرف کننده را در مشتریان خود برای سال آینده ببیند. چرا که این شرکت در بازار تولید این محصولات با رقیب های سر سختی رو به رو است و لازم است برای تولید و انتشار محصولات خود تمام جوانب را به خوبی بررسی کند.

همانند معرفی عینک های واقعیت افزوده ODG در اوایل هفته جاری که بر طبق نیاز های اولیه مشتریان طراحی شده، لوموس نیز قصد معرفی یک مدل رده بالا و یک مدل رده پایین را دارد. عینک ماکسیموس که در عکس زیر قابل مشاهده است، به عنوان نسخه سطح پایین این عینک واقعیت افزوده است. این مدل دارای یک زاویه دید 55 درجه است که به سلامت چشم، آسیب نرساند. همچنین عینک واقعیت افزوده لوموس برای انجام بازی ها و کارهای سنگین توصیه میشود. این محصول می تواند انتخاب کاربران خانگی و علاقه مندان به بازی های واقعیت افزوده باشد.

عینک ماکسیموس که در عکس زیر قابل مشاهده است، به عنوان نسخه سطح پایین این عینک واقعیت افزوده است

در حالی که در مدل حرفه ای تر این محصول لوموس برای کاربردهای تخصصی تری می تواند مناسب باشد. مدل اسلیک، که در بالای صفحه مشاهده می کنید، یک طراحی محتاطانه و طبیعی دارد. ابعاد آن کوچک تر و دارای زاویه دید نامشخص است، با وجود یک گره بزرگ بر روی یکی از لبه ها، بیشتر به یک عینک شباهت دارد. ما مطمئن نیستیم که لوموس قصد دارد با چه شرکتی همکاری کند؛ اما شرکای فعلی شامل کمپانی های واقعیت افزوده Darqi و Athree، کمپانی الکترونیکی Thales و Knapp می شوند.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر