;
coinex

ال جی واچ های جدید و Android Wear 2.0 زودتر از راه می رسند

ال جی واچ های جدید

در سال جاری میلادی قرار است که گجت های پوشیدنی هوشمند بسیاری معرفی شوند. در طول این مدت شایعات بسیاری درباره سیستم عامل  Android Wear 2.0 و ساعت های هوشمند جدید ال جی منتشر شده است. اکنون به لطف افشاگر معروف یعنی اوان بلاس تاریخ معرفی آن ها فاش شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت ال جی قرار است که ساعت هوشمند جدید خود را در دو مدل روانه بازار کند، چندی پیش تصاویری از هردو مدل ساعت های هوشمند جدید ال جی منتشر شد و قیمت آن ها هم توسط تحلیلگران پیش بینی شده است. اگر به یاد داشته باشید اوان بلاس قبلا تاریخ معرفی این گجت های جدید را با سیستم عامل Android Wear 2.0 روز 9 فوریه برابر با 21 بهمن ماه اعلام کرده بود، اکنون در توییت جدیدی اعلام کرده که این مراسم به یک روز جلوتو موکول شده است. قرار است که کنفراس مطبوعاتی ساعت های هوشمند جدید ال جی در تاریخ 8 فوریه برابر با 20 بهمن ماه برگزار شود.

Update: the launch of both the watches and the platform have been moved up a day, to February 8th.

*checks dumbwatch*

Hey, that’s soon! https://t.co/dzG6YPc4kp

— Evan Blass (@evleaks) February 4, 2017

البته در طول این مدت شایعات بسیاری درباره گجت های هوشمند جدید ال جی منتشر شده، البته به صورت رسمی تایید شده که ال جی واچ های جدید با سیستم عامل Android Wear 2.0 پابه بازار جهانی خواهند گذاشت. باتوجه به گزارشاتی که در Android Police منتشر شده است ساعت هوشمند ال جی واچ استایل با قیمت 249 دلار و نسخه بزرگ تر آن که به LTE/NFC/GPS مجهز است با قیمت 349 دلار عرضه خواهند شد.

باتوجه به شواهد موجود این احتمال وجود دارد که فروش ال جی واچ های جدید در تاریخ 10 فوریه یعنی تنها دو روز پس از معرفی آغاز شود. اکنون باید برای دیدن همه جزئیات تا آخر این هفته صبر کنیم.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر