;
coinex

گوشی گوگل پیکسل 2 سریع ترین گوشی جهان!

گوشی گوگل پیکسل 2 سریع ترین گوشی جهان!
بدون شک گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) یک تلفن همراه قدرتمند خواهد بود، اما این گوشی هوشمند می‌تواند قدرتمندتر و سریع تر از هر گوشی دیگری باشد که تاکنون عرضه شده است. این دستگاه می‌تواند در زمان معرفی، سریع ترین گوشی جهان لقب گیرد.

قدرت گوشی گوگل پیکسل 2 مطمئنا جای هیچ سوالی باقی نخواهد گذاشت، اگر بدانید که این دستگاه به اسنپدراگون 836 مجهز خواهد بود. در واقع بر اساس شایعات، این دستگاه اولین گوشی هوشمندی است که به اسنپدراگون 836 کوالکام مجهز خواهد شد.

به گفته کارشناسان، عملکرد اسنپدراگون 836 کمی نسبت به اسنپدراگون 835 بهبود خواهد یافت. اسنپدراگون 835 همان تراشه قدرتمندی است که در پرچمداران فعلی بازار نظیر سونی اکسپریا XZ پریمیوم و اچ تی سی یو 11 قدرتنمایی می‌کند.

این بهبود جزیی به احتمال بسیار تفاوت زیادی در قدرت این پردازنده ایجاد نخواهد کرد، اما باعث افزایش ماکزیمم سرعت کلاک، هم برای پردازنده مرکزی و هم برای پردازنده گرافیکی خواهد شد. بالاتر رفتن سرعت این تراشه، چیزی در حدود 10 درصد کارایی آن را افزایش خواهد داد. گفته می‌شود که پردازنده اسنپدراگون 836 به احتمال زیاد باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه نیز خواهد شد.

اسنپدراگون 836، گوگل پیکسل 2 را سریع ترین گوشی جهان خواهد کرد

در حال حاضر تنها چیزی که می‌تواند این شایعه را قابل باور کند، همان اتفاقی است که برای اولین بار در گوشی گوگل پیکسل رخ داد. اگر خاطرتان باشد این دستگاه نیز اولین گوشی هوشمندی بود که با اسنپدراگون 821 رخ نشان داد، آن هم درست در زمانی که اکثر گوشی‌های پرچمدار بازار به اسنپدراگون 820 مجهز بودند.

بنابراین اگر می‌خواهید سریع ترین گوشی جهان را ببینید باید تا ماه اکتبر (اوایل فصل پاییز) کمی صبر کنید. گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال هر دو به پردازنده اسنپدراگون 836 مجهز خواهند بود.

این گزارش می‌افزاید که سامسونگ گلکسی نوت 8 که انتظار می‌رود در ماه آگوست و قبل از موبایل گوگل پیکسل 2 معرفی شود، قدرت خود را از اسنپدراگون 835 کوالکام به دست می‌آورد، هرچند که مدل‌های بین المللی آن احتمالا به تراشه‌های اگزینوس سامسونگ مجهز خواهند بود.

امسال گوشی آیفون 8 نیز راهی بازار خواهد شد. اواخر امسال بازار گوشی‌های هوشمند پر است از پرچمداران بزرگی که با یکدیگر در سر به دست آوردن سهم بیشتری از فروش به رقابت می‌پردازند و مسلما در این بین دیدن سریع ترین گوشی جهان خالی از لطف نخواهد بود.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر