;
coinex

نسخه کره‌ای سامسونگ Galaxy Note 8 تاییدیه FCC را به دست آورد

سامسونگ Galaxy Note 8
نسخه کره‌ای سامسونگ Galaxy Note 8 با شماره مدل SM-N950KOR در حال حاضر تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را به دست آورده است. انتظار می‌رود که این فبلت در 23 آگوست برابر 1 شهریور ماه و درست یک هفته قبل از برپایی نمایشگاه IFA 2017 به طور رسمی معرفی شود.

مشخصات سامسونگ Galaxy Note 8

جدیدترین پرچمدار سری گلکسی نوت دارای یک صفحه نمایش سوپر آمولد 6.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل است که توسط یک حافظه رم 6 گیگابایتی پشتیبانی خواهد شد. نگفته می شود که سخه کره‌ای گلکسی نوت 8 از پردازنده اگزینوس 8995 قدرت خواهد گرفت.

اسناد FCC نشان می‌دهد که سامسونگ Galaxy Note 8 از E-label فنی FCC استفاده کرده

اسناد FCC نشان می‌دهد که سامسونگ Galaxy Note 8 از E-label فنی FCC استفاده کرده و نمایشگر آن یک صفحه نمایش لبه به لبه خواهد بود. شماره شناسه این گوشی که در FCC منتشر شده، A3LSMN950KOR است. پیش از این مشخص شده بود که سامسونگ گلکسی نوت 8 در 4 نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه‌ کره‌ای این دستگاه که برای عرضه در بازارهای بین المللی در نظر گرفته شده، به پردازنده اگزینوس 8995 و 6 گیگابایت حافظه رم مجهز بوده، دو نسخه آمریکایی که در دل آن پردازنده اسنپدراگون 835 قدرتنمایی کرده و یک نسخه که بدون قابلیت شارژ بی‌سیم وارد بازار خواهد شد.

اکثر اطلاعاتی که در اسناد FCC منتشر می‌شود، جزئیاتی بیشتر از آن چیزی که تاکنون درباره فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ شنیده‌اید را فاش نمی‌کند، اما تا سه هفته دیگر این گوشی پرچمدار جدید رخ نشان داده و مطمئنا همه چیز درباره ان آشکار خواهد شد. اگر تا آن زمان به دنبال اطلاعات بیشتری از این دستگاه هستید پس به این لینک، همه چیز درباره گلکسی نوت 8 سامسونگ، مراجعه کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر