;
coinex

بن افلک: Justice League فیلمی جذاب از دو کارگردان خواهد بود

بن افلک: Justice League فیلمی جذاب از دو کارگردان خواهد بودیکی از فیلم‌های بزرگ ابر قهرمانی که به زودی اکران خواهد شد، Justice League یا لیگ عدالت است. کمپانی برادران وارنر، چند شخصیت اصلی و پرفروشش مانند بتمن و واندر وومن، و چند شخصیت دیگر که فیلم‌های اختصاصی‌شان به زودی اکران می‌شود را دور هم جمع کرده و انتظار فروش بزرگی را برای آن دارد. در ماه می و در میانه ساخت فیلم، کارگردان آن Zack Snyder پروژه را ترک کرد. استودیو نیز اعلام کرد که ادامه آن توسط Joss Whedon کارگردانی می‌شود که قبلا انتقام جویان (Avengers) را در کارنامه خود دارد و فیلم Batgirl را نیز در DC خواهد ساخت. در زیر صحبت های بن افلک درباره Justice League را مشاهده می‌کنید:

Zack دارای یک تراژدی خانوادگی بود، و از کار عقب کشید، و این وحشتناک است. بهترین کسی که می‌توانستیم برای فیلم پیدا کنیم Joss بود. ما واقع خوش شانس بودیم که او وارد کار شد.

او ادامه داد:

این فیلم محصولی جذاب از دو کارگردان است، که هر دو دارای دیدگاه خاص خودشان هستند، و هر دو کارشان قوی است. من قبلا هرگز چنین تجربه‌ای را قبل از ساخت یک فیلم نداشتم. باید بگویم، من واقعا عاشق کار با Zack هستم، و واقعا کاری که با Joss تمام کردیم را هم دوست دارم.

فیلم لیگ عدالت؛ صحبت های بن افلک درباره Justice League

افلک همچنین حرف‌هایی درباره بحث‌های صورت گرفته درباره باز ضبط فیلم Justice League زد:

من هرگز در فیلمی کار نکرده‌ام که باز ضبط نداشته باشد. ما چهار روز فیلم !Gone Baby Gone را باز ضبط کردیم.

استودیو نیز هیچ حرفی را بطور رسمی درباره حضور بن افلک در آینده نقش بتمن نگفته، با این حال، افلک نسبت به فیلم لیگ عدالت امیدوار است.

الان زمانی خوب برای کار در دی سی است. آن‌ها گام‌های خود را بر می‌دارند. و این کار را به خوبی انجام می‌دهند. احساس می‌کنم کار به خوبی انجام می‌شود.

.

منبع: ew

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر