;
coinex

گوشی ال جی وی 30 پلاس در کنار نسخه ی اصلی این موبایل عرضه خواهد شد

گوشی ال جی وی 30 پلاس در کنار نسخه ی اصلی این موبایل عرضه خواهد شدمنابع خبری کره جنوبی در جمعه ی گذشته مدعی شدند که گوشی ال جی وی 30 پلاس در کنار گوشی ال جی وی 30 عرضه می شود. کمپانی ال جی رسما اعلام کرده بود که موبایل هوشمند وی 30 در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) و یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه IFA 2017 برلین معرفی می شود، اما هیچ اطلاعاتی از نسخه ی پلاس این موبایل را منتشر نکرده بود. اکثر گزارشاتی که قبلا درباره این موبایل منتشر شده بودند، از راه اندازی آن در مدل های متنوع برای بازارهای مختلف خبر می دادند. با اینحال، گزارشات اخیر حاکی از آن هستند یک مدل کاملا متفاوت نیز در اواخر ماه آگوست و قبل از عرضه ی ال جی وی 30 در 15 سپتامبر (24 شهریور)، معرفی خواهد شد. گوشی هوشمند ال جی وی 30 با قیمت 700 دلار به فروش خواهد رسید؛ این در حالیست که احتمالا گوشی ال جی وی 30 پلاس با برچسب قیمتی 875 دلار همراه خواهد بود.

گفته می شود نسخه ی اصلی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه شده و از شارژ بی سیم پشتیبانی نخواهد کرد. این منابع خبری مدعی هستند که گوشی ال جی وی 30 پلاس با حافظه داخلی 128 گیگابایتی راه اندازی می شود. هر دو دستگاه با سیستم روی تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی، قابلیت ضد آب با تاییدیه IP68 و تنظیمات دوربین دوگانه همراه خواهند شد. دو سنسور 16 و 13 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین دوگانه ی این موبایل ها را تشکیل می دهند. گوشی های ال جی وی 30 و وی 30 پلاس از باتری 3200 میلی آمپر ساعتی برخوردار می شوند و از تکنولوژی LG Pay در کره جنوبی پشتیبانی می کنند.

هنوز مشخص نیست که چه تکنولوژی های صوتی در گوشی ال جی وی 30 پلاس تعبیه خواهد شد؛ فراموش نکنید که سایر گوشی های سری وی کمپانی ال جی از پشتیبانی Quad-DAC برخوردار بودند و انتظار می رود که مدل های جدید نیز با این تکنولوژی همراه شوند. به خاطر داشته باشید که هیچ خبری به صورت رسمی تایید نشده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر