;
coinex

نوکیا 8 به زودی بروزرسانی سیستم عامل اندروید او را دریافت می‌کند!

نوکیا 8 به زودی بروزرسانی سیستم عامل اندروید او را دریافت می‌کند!نوکیا 8 دیروز پس از مدت‌ها انتظار از طرف کاربران بالاخره رونمایی شد. این محصول اولین گوشی پرچمدار از طراف سازنده فنلاندی است که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد. نوکیا 8 سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا را بر روی خود دارد که البته با توجه به این که سیستم عامل اندروید او (O) قبل از ارائه این محصول آماده نشده بود، تجهیز این گوشی هوشمند به این نرم افزار چندان عجیب نیست؛ نوکیا اعلام کرده است که گوشی نوکیا 8 به زودی بروزرسانی سیستم عامل اندروید جدید را هم دریافت می‌کند اما اطلاعات دقیقی را در مورد زمان عرضه این بروزرسانی برای این گوشی پرچمدار ارائه نکرده است زیرا این امکان وجود دارد که این بروزرسانی‌های نرم افزاری با هر دلیلی با تاخیر ارائه شوند.

نکته دیگری که باید در مورد سیستم عامل گوشی نوکیا 8 به آن اشاره کرد این است که این گوشی هوشمند مانند سایر محصولات سازنده فنلاندی به نسخه خالص سیستم عامل اندروید مجهز شده است تا کاربران بتوانند با استفاده از این سیستم عامل تجربه نزدیک‌تری به استفاده از برنامه منبع آزاد اندروید (AOSP) را داشته باشند. نوکیا اعلام کرده است که هیچ نرم افزار اضافی را بر روی گوشی جدید خود نصب نکرده است تا از این طریق بتواند عملکرد گوشی خود را بالا نگه دارد.

یکی از ویژگی‌های نرم افزاری دیگری که برای تعداد زیادی از کاربران اهمیت دارد انتشار ماهانه بروزرسانی‌های امنیتی برای گوشی نوکیا 8 است؛ بعضی از سازندگان هرچند ماه یکبار این بروزرسانی‌ها را ارائه می‌کنند اما ظاهرا نوکیا می‌خواهد مانند سایر سازندگان بروزرسانی‌های امنیتی را ماه به ماه در اختیار کاربران گوشی‌های نوکیا 8 بگذارد تا از این طریق بتواند گوشی جدیدش را ایمن و بروز نگه دارد. گوشی جدید نوکیا در واقع یک سیستم عامل AOSP را بر روی خود دارد به همین دلیل سازنده فنلاندی می‌تواند مانند برخی دیگر از سازندگان بروزرسانی‌های مورد نیاز را زودتر از موعد برای گوشی خود منتشر کند؛ مشخصه‌ای که یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول محسوب می‌شود.

مشخصات فنی گوشی نوکیا 8

اچ ام دی گلوبال گفته است که گوشی نوکیا 8 را به پردازشگر 835 کوالکام اسنپدراگون مجهز کرده است به همین دلیل این محصول پرچمدار می‌تواند هر کاری را انجام دهد. گوشی جدید نوکیا یک محصول بسیار زیبا است؛ این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.3 اینچی IPS QHD، پردازشگر اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD بهره می‌برد به همین دلیل به راحتی می‌تواند با سایر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار مانند گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 رقابت کند. نوکیا 8 قرار است که از ماه سپتامبر (10 شهریور تا 9 مهر) با قیمت 599 یورو در رنگ‌های آبی براق، مسی براق، نقره‌ای و آبی روشن عرضه شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر