;
coinex

آیفون 8 در عرض کمتر از چند صدم ثانیه چهره کاربر خود را شناسایی می کند!

آیفون 8 در عرض کمتر از چند صدم ثانیه چهره کاربر خود را شناسایی می کند!گوشی هوشمند آیفون 8 اپل در سپتامبر آینده معرفی می شود و با قابلیت های سخت افزاری ویژه ای همراه خواهد شد. گزارش اخیری که از خبرگزاری Korean Herald منتشر شده، مدعی است که تکنولوژی تشخیص چهره ای که در گوشی آیفون 8 اپل به کار رفته، تنها در عرض چند میلیونم ثانیه می توانید چره کاربر خود را شناسایی کند.

خرگزاری Korean Herald به نقل از یک منبع خبری ناشناس نوشته است: “اسکنر تشخیص چهره جدید با سنسورهای سه بعدی می توانید عمیقا چهره کاربر را تنها در عرضه چند میلیونم ثانیه شناسایی کند.”

این گزارش در ادامه اضافه کرد: “سنسورهای سه بعدی همچنین در قسمت جلو و عقب دستگاه تعبیه می شوند تا برنامه های کاربردی واقعیت افزوده را شناسایی کنند که عکس های مجازی سه بعدی را با دنیای واقعی کاربر ادغام می کند.”

منابع خبری معتبری مدعی هستند که کمپانی اپل قصد دارد تکنولوژی اسکنر اثرانگشت خود با نام تاچ آیدی (TouchID) را از پرچمدار جدید خود حذف کند و به جای آن، تکنولوژی اسکن چهره را قرار خواهد داد. انتظار می رود که این تکنولوژی برای تعیین هویت اپل پی (سیستم پرداخت کمپانی اپل) نیز به کار گرفته شود. اگر چنین اخباری صحت داشته باشد، روش استفاده مردم از گوشی های آیفون به طور کل تغییر خواهد کرد.

علیرغم تمامی هیجاناتی که پیرامون این موضوع وجود دارد، بسیاری نگران مسائل امنیتی تکنولوژی جدید هستند. می دانیم که سرعت اسکنر اثرانگشت بسیار بالا بوده و قطعا از وارد کردن رمز عبور در دستگاه، امن تر است.

اما اگر گزارش Korean Herald صحت داشته باشد، نباید زیاد نگران شویم. قابلیت تاچ آیدی اپل در کمتر از یک ثانیه می تواند اثر انگشت کاربر خود را اسکن کند؛ هرچند که از سال 2013 که برای اولین بار معرفی شد، سریع تر شده است؛ اما قطعا نمی تواند با یک میلیونم ثانیه رقابت کند.

از دیگر ویژگی هایی که احتمالا همراه با آیفون 8 اپل ارائه می شود می توان به شارژ بیسیم، گزینه رنگی مسی به جای رزگلد و سرعت و مصرف بهینه تر اشاره کرد.

.

منبع: mashable

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر