;
coinex

میزو MX7 می‌تواند اولین گوشی هوشمند با سنسور اثر انگشت تلفیق شده در نمایشگر باشد

تصویر تبلیغاتی جدید که امروز از میزو MX7

یک تصویر تبلیغاتی جدید که امروز از میزو MX7 منتشر شده این احتمال را ایجاد کرده که این دستگاه اولین گوشی هوشمندی باشد که سنسور اثر انگشت با نمایشگر آن تلفیق شده است.

امسال با آغاز به کار گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای کم حاشیه، تولیدکنندگان مشهور موبایل ناچار به جابجایی و یا حذف سنسور اثر انگشت از محصولات خود شدند. به عنوان مثال سامسونگ امسال در پرچم‌داران خود از جمله خانواده گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 که هردوی آن‌ها از نمایشگر موسوم به بی‌نهایت بهره می‌برند، سنسور اثر انگشت را به پنل پشتی این محصولات منتقل کرده است. کمپانی اپل نیز در آیفون ایکس دست به یک تغییر اساسی زده و سنسور اثر انگشت را با سیستم تشخیص چهره جایگزین کرده است.

با وجود تمام این تغییرات به نظر می‌رسد هنوز این احتمال وجود دارد که در طی سال جاری میلادی با محصولی ملاقات کنیم که سنسور تشخیص اثر انگشت آن داخل نمایشگر دستگاه تلفیق شده باشد. بر اساس آخرین اخبار این محصول احتمالا میزو MX7 خواهد بود.

پیش از این نیز به‌صورت تقریبا رسمی عنوان شده بود که کمپانی چینی میزو به دنبال یافتن راه حلی نهایی برای تلفیق سنسور اثر انگشت با نمایشگر دستگاه است. اکنون به نظر می‌رسد این شرکت به هدف خود دست پیدا کرده و به‌زودی اولین گوشی هوشمند با سنسور اثر انگشت تلفیق شده در نمایشگر را رونمایی خواهد کرد.

یک تصویر تبلیغاتی جدید که امروز از میزو MX7 منتشر شده این احتمال را ایجاد کرده که این دستگاه اولین گوشی هوشمندی باشید که سنسور اثر انگشت آن با نمایشگر تلفیق شده است.
تیزر تبلیغاتی جدید میزو MX7

همان‌طور که در تصویر تبلیغاتی بالا منتصب به میزو MX7 مشاهده می‌کنید، تاریخ 11 اکتبر (19 مهرماه) برای معرفی این دستگاه ذکر شده است. به علاوه سرنخ اصلی ماجرا نیز در همین تصویر به چشم می‌خورد جایی که علامت سنسور اثر انگشت دستگاه در یک محل نامتعارف نشان داده شده و به همین دلیل احتمال اینکه میزو MX7 اولین گوشی هوشمند با سنسور اثر انگشت تلفیق شده در نمایشگر دستگاه باشد، بیشتر از همیشه شده است.

اگر تاریخ درج شده در این تصویر صحت داشته باشد می‌توان امیدوار بود که خیلی زود با میزو MX7 ملاقات خواهیم کرد و حقیقت ماجرا مشخص خواهد شد، پس تا آن زمان با تکراتو همراه باشید.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر