coinex
راهنمای خرید تکراتو

زد تی ای در حال ساخت یک گوشی هوشمند با دو نمایشگر قابل انعطاف است!

زد تی ای در حال ساخت یک گوشی هوشمند با دو نمایشگر قابل انعطاف است!
چند هفته قبل اوان بلاس با انتشار توییتی نشان داد که زد تی ای و اپراتور AT&T در همکاری با یکدیگر به دنبال عرضه یک گوشی هوشمند با دو نمایشگر هستند که با اسم رمز آکسون مالتی (Axon Multy) شناخته می‌شود.

دیروز وب سایت engadget جزئیات بیشتری از این دستگاه را به اشتراک گذاشت. به ادعای این منبع خبری، زد تی ای دستگاهی را با نام آکسون ام (Axon M) به بازار عرضه خواهد کرد. گوشی جدید زد تی ای با این ویژگی جذاب در رویدادی در شهر نیویورک که برای هفدهم اکتبر (25 مهرماه) برنامه ریزی شده، خودنمایی خواهد کرد.

در هر دو گزارش منتشر شده به این نکته اشاره شده است که گوشی آکسون مالتی یا همان آکسون ام به نمایشگر دوگانه اچ دی مجهز است. در هنگامی که نمایشگر این گوشی کاملا باز است، یک صفحه نمایش 6.8 اینچی در اختیار کاربر وجود داردکه دارای رزولوشن 1920 در 2160 پیکسل است.

گوشی هوشمند با دو نمایشگر قابل انعطاف

اوان بلاس به این موضوع اشاره کرده که با جمع شدن این دو نمایشگر بر روی هم، ضخامت دستگاه بازهم کمتر از 10 میلی‌متر خواهد بود. زد تی ای آکسون M قدرت پردازشی خود را از اسنپدراگون 820 کوالکام تامین کرده و توسط 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد شد.

حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایت بوده یک باتری 3120 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه را فراهم می‌کند. در این گزارش بیان شده که یک دوربین تک سنسور 20 مگاپیکسلی نیز بخشی از این پکیج تکنولوژیکی را تشکیل خواهد داد.

بر اساس گزارش منتشر شده، اپراتور AT&T این گوشی هوشمند منحصر به فرد را با قیمت 650 دلار عرضه خواهد کرد.

گوشی هوشمند زد تی ای با دو نمایشگر قابل انعطاف چیزی شبیه به پروژه ولی (Project Valley) خواهد بود که در آن سامسونگ قصد دارد تا گوشی هوشمند قابل انعطافی را که احتمالا با نام گلکسی ایکس خودنمایی خواهد کرد، به بازار معرفی کند.

حتی اگر این گزارش صحت داشته باشد، گوشی قابل انعطاف جدید زد تی ای در حالت کاملا باز نیز تنها 0.5 اینچ از گلکسی نوت 8 سامسونگ بزرگتر خواهد بود. باید چند روزی را صبر کنیم تا ببینیم که آیا این شایعه به واقعیت خواهد پیوست یا این مورد نیز به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

.

منبع: engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر