;
coinex

بهترین اسپیکرهای کامپیوتر در سال 2017 ؛ سیستم‌های صوتی برتر برای رایانه شخصی شما!

بهترین اسپیکرهای کامپیوتر در سال 2017: بهترین سیستم‌های صوتی برای رایانه شخصی شما!

یک رایانه زمانی می‌تواند کارایی صدای واقعی خود را نشان دهد که به یک اسپیکر با توان صوتی خوب مجهز باشد. در این مطلب به معرفی بهترین اسپیکرهای کامپیوتر در سال 2017 پرداخته‌ایم.

برخی از کاربران در تمام طول روز از هدفون برای شنیدن صدای رایانه خود استفاده می‌کنند، اما افرادی هم هستند که ترجیح می‌دهند تا با آسایش بیشتری صدای فایل مورد نظر خود را بشنوند. اگر که از این دسته کاربران هستید، احتمالا تا به حال مدت زمان زیادی را صرف جستجو برای خریدن یک اسپیکر خوب کرده‌اید.

نکته‌ای که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که انتخاب کردن یک اسپیکر خوب هم می‌تواند مانند انتخاب کردن یک رایانه خوب فرآیند پیچیده‌ای باشد!

فاکتورهای زیادی در معرفی کردن یک اسپیکر به عنوان یک محصول خوب دخیل هستند و قیمت، طراحی ظاهری، توان صوتی، تعادل صوتی، کیفیت صدای استریو، کیفیت صدای فراگیر و راندمان عملکرد در یک بازه زمانی طولانی از جمله این فاکتورها هستند.

علاوه بر این موارد، در هنگام خریدن یک اسپیکر باید کاربرد مورد نظر خود را نیز در نظر بگیرید. آیا می‌خواهید با استفاده از آن اسپیکر صدای فایل‌های چندرسانی را پخش کنید یا این که تنها می‌خواهید هیجان خود را در هنگام اجرا کردن یک بازی پیشرفته و زیبا به حداکثر مقدار خود برسانید.

در این مطلب به معرفی 10 دستگاه از بهترین اسپیکرهای کامپیوتر موجود در بازار پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین اسپیکرهای کامپیوتر در سال 2017

اودیو انجین ای 2 پلاس

آدیو انجین ای 2 پلاس

یک اسپیکر کوچک با کارایی بالا!

اودیو انجین ای 2 پلاس چهار سال پیش وارد بازار شد، اما هنوز هم به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای کامپیوتر عرضه شده در بازار شناخته می‌شود. این اسپیکر زیبا می‌تواند به واسطه مبدل دیجیتال به آنالوگ کارآمد خود صدای دیجیتال رایانه شما را پشتیبانی کند و از این طریق یک صدای باکیفیت و واضح را با باس عالی پخش کند.

ای 2 پلاس به RCA مجهز شده است تا فرآیند اتصال به ساب ووفر را برای کاربرش راحت‌تر سازد. این اسپیکر زیبا بدون ساب ووفر عرضه می‌شود اما می‌تواند صدای بسیار خوبی را پخش کند.

+Audioengine A2
وزن: 1.6 کیلوگرم چپ، 1.4 کیلوگرم راست اندازه: 15.24 در 10.16 در 13.34 سانتی متر درایوها: ووفرهای 7 سانتی‌متری کولار (Kevlar) با توییترهای 19 میلی‌متری
قابلیت‌های اتصالی: وایرلس از طریق آداپتور دبلیو 3 آدیو انجین پورت ورودی صوتی: یو اس بی، RCA و مینی جک 3.5 میل‌متری استریو پورت خروجی: مبدل دیجیتال به صوتی داخلی RCA قیمت در

امازون مارکت پلیس: 249 دلار

ویژگی‌‌های مثبت: مبدل دیجیتال به صوتی داخلی، انتشار صدای واضح از طریق پورت یو اس بی
ویژگی‌های منفی: نداشتن ساب ووفر

لاجیتک زد 623

لوجیتک زد 623

یک اسپیکر قدرتمند و تشریفاتی!

اسپیکر زد 623 شرکت لاجیتک یک سیستم صوتی پیشرفته تمام عیار است. این محصول قیمت گرانی دارد، اما یک کارایی صوتی بسیار خوب را در کنار یک ساب ووفر قدرتمند در اختیار خریدارش می‌گذارد. لاجیتک زد 623 صدای متوسط و زیاد را با کیفیت خوبی پخش می‌کند.

این اسپیکر در این دو رنج صوتی باس زیادی دارد و به همین دلیل در میان برخی از کاربران محبوبیت زیادی کسب کرده است اگرچه که کاربرانی هم هستند که به چشم یک نقطه ضعف به این ویژگی نگاه می‌کنند. لاجیتک زد 623 همچنین توانایی بسیار خوبی در پخش صدای بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌های مختلف دارد. ویژگی برتر دیگر این محصول ساب ووفرهای کارآمد آن هستند که شما را قادر می‌سازند تا میزان صدا را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

Logitech Z623
وزن: 0.95 کیلوگرم چپ، 1 کیلوگرم راست، 7 کیلوگرم ساب ووفر اندازه: اسپیکرهای 19.6 در 11.7 در 12.7 سانتی‌متری در کنار 1 ساب ووفر 28.5 در 30.5 در 26.7 سانتی‌متری درایوها: درایوهای بسته 6.35 سانتی‌متری جلویی به همراه 1 ساب ووفر باس 17.8 سانتی‌متری
قابلیت‌های اتصالی: ندارد پورت ورودی صوتی: جک 3.5 میلی‌متری و RCA پورت خروجی: جک هدفون قیمت در

امازون مارکت پلیس: 115.06 دلار

ویژگی‌‌های مثبت: کیفیت ساخت بسیار بالا در قالب یک محصول اقتصادی، ساب ووفر قدرتمند
ویژگی‌های منفی: باس سنگین

آپریون آلیر

آپریون آلیر

یک اسپیکر گران قیمت اما باکیفیت!

یکی از بهترین اسپیکرهای کامپیوتر در سال 2017، آپریون آلیر است. یک اسپیکر کلاسیک با قیمت گران و اندازه نسبتا بزرگ که با وجود ویژگی‌های مثبتی که دارد، قیمت این محصول را توجیه می‌کند. قابلیت تولید باس کنترل شده قوی، تعادل صوتی خوب و صدای بلند باکیفیت از جمله ویژگی‌های منحصر بفرد این محصول کارآمد هستند.

آلیر به یک پورت ورودی اپتیکال نیز مجهز شده است تا بتواند علاوه بر رایانه‌های شخصی دستگاه‌های جانبی دیگری نظیر پلیرهای Blu-ray و کنسول‌های بازی را نیز پشتیبانی کند. نکته‌ای که در رابطه با پورت اپتیکال آپریون آلیر باید مورد توجه قرار گیرد این است که این پورت، صدا را در مقایسه با پورت‌های یو اس بی با کیفیت بالاتری پخش می‌کند؛ هرچند که تشخیص این تفاوت برای همه اشخاص ممکن نیست.

آپریون آلیر فاقد ساب ووفر است، اما به یک خروجی ساب نیز مجهز شده است. یک پورت شارژ یو اس بی، ریموت کنترل آلومینیومی و قابلیت اتصالی بلوتوث از دیگر ویژگی‌هایی هستند که آلیر را به یکی از بهترین اسپیکرهای کامپیوتر عرضه شده در بازار تبدیل کرده‌اند. این اسپیکر در حال حاضر تنها در ایالات متحده عرضه می‌شود.

Aperion Allaire
وزن: 3.62 کیلوگرم اندازه: 22 در 15.24 در 17.145 سانتی‌متر درایوها: 1 توییتر گنبدی 2.54 سانتی‌متری در کنار 1 ووفر فایبرگلس 10.16 سانتی‌متری
قابلیت‌های اتصالی: بلوتوث 4 پورت ورودی صوتی: PCM یا اپتیکال و آنالوگ پورت خروجی: ساب ووفر قیمت در

امازون مارکت پلیس: 399 دلار

ویژگی‌‌های مثبت: باس قدرتمند، تعادل صوتی خوب
ویژگی‌های منفی: قیمت گران

واناتوو ترنسپرنت زیرو

واناتوو ترنسپرنت زیرو

یک اسپیکر رویایی و زیبا!

ترنسپرنت زیرو صدای قدرتمند، واضح و متعادل یک اسپیکر بزرگ را به واسطه درایوهای باکیفیت خود در قالب یک بدنه دارای اندازه متوسط برای شما پخش می‌کند. این محصول با یک طراحی ساده جعبه‌ای شکل ساخته شده است، اما می‌تواند صداهای رنج کم و زیاد را با کیفیت بسیار خوبی پخش کند.

باس خوب و پورت‌های ورودی اپتیکال، یو اس بی، آنالوگ و بلوتوث از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد سیستم صوتی واناتوو ترنسپرنت زیرو هستند. این اسپیکر در حال حاضر تنها در ایالات متحده عرضه می‌شود و یکی از بهترین اسپیکرهای کامپیوتر در سال 2017 است

Vanatoo Transparent Zero
وزن: 2.04 کیلوگرم اندازه: 19.05 در 12.07 در 19.7 سانتی‌متر درایوها: 1 توییتر گنبدی نرم 2.54 سانتی‌متری، ووفر مخروطی 10.16 سانتی‌متری و رادیاتور 10.16 سانتی‌متری
قابلیت‌های اتصالی: بلوتوث پورت ورودی صوتی: اپتیکال، یو اس بی، آنالوگ و بلوتوث پورت خروجی: ساب ووفر و RJ50 قیمت در

امازون مارکت پلیس: 359 دلار

ویژگی‌‌های مثبت: صدای ارتقاء یافته واضح، درایوهای باکیفیت
ویژگی‌های منفی: قیمت گران

هارمن کاردن ساند استیکس 3

هارمن کاردون ساند استیکس 3

یک اسپیکر زیبا با صدای واضح!

هارمن کاردن ساند استیکس 3 ظاهری شبیه به یک عروس دریایی دارد. این اسپیکر توسط یک شرکت مشهور به نام هارمن ساخته شده و بیشتر شبیه به یک اثر هنری مدرن است تا یک اسپیکر کاربردی مگر زمانی که تصمیم بگیرید قدرت و راندمان صوتی این محصول زیبا را هم مانند زیبایی آن مورد بررسی قرار دهید.

کاردون ساند استیکس 3 کیفیت صدای بسیار خوب و واضحی دارد. این سیستم صوتی پیشرفته به یک ساب ووفر قدرتمند نیز مجهز شده و از این رو می‌تواند ساب بسیار خوبی را تولید کند. نداشتن جک هدفون، قابل دسترس نبودن ابزار تنظیم کننده باس و خاموش نشدن لامپ‌های LED آن از نقطه ضعف‌های این اسپیکر زیبا هستند.

Harman Kardon Soundsticks III
وزن: 2.04 کیلوگرم اندازه: 2 ستون 25.4 سانتی‌متری در کنار 1 ساب ووفر 27.43 در 22.86 سانتی‌متری درایوها: 4 مبدل تمام رنج 2.54 سانتی‌متری
قابلیت‌های اتصالی: ندارد پورت ورودی صوتی: جک 3.5 میلی‌متری پورت خروجی: ندارد قیمت در

امازون مارکت پلیس: 135 دلار

ویژگی‌‌های مثبت: ظاهر زیبا، باس بسیار قدرتمند
ویژگی‌های منفی: ابزارهای کنترلی محدود

ادیفیر ای 25 لونا اکلیپس

ادیفیر ای 25 لونا اکلیپس

یک اسپیکر آینده نگرانه با صدای قدرتمند و واضح!

لونا اکلیپس یک اسپیکر زیبا با توانایی پشتیبانی از قابلیت بلوتوث است. این اسپیکر خاص، باس نسبتا سنگینی دارد؛ اما می‌تواند کیفیت صوتی بسیار خوبی را در اختیار شما بگذارد. لونا در سه رنگ قرمز، سفید و مشکی عرضه می‌شود و می‌تواند افکت باس قدرتمند و تنظیم شده‌ای را ارائه کند.

بالانس صوتی خوب و توانایی منحصر بفرد در تقسیم سازی افکت استریو از دیگر ویژگی‌های مثبت این اسپیکر زیبا به شمار می‌آیند. ادیفیر ای 25 لونا اکلیپس به فناوری‌های DSP و DRP نیز مجهز بوده و از این رو می‌تواند کیفیت صوتی بسیار خوبی را ارائه کند.

ابزارهای کنترل کننده لمسی و یک ریموت کنترل زیبا از دیگر مشخصه‌های این محصول هستند. ادیفیر چند نوع پایه زیبا را نیز برای لونا اکلیپس ارائه کرده است؛ در صوتی که می‌خواهید کیفیت صدای این اسپیکر را بالاتر ببرید و ظاهر زیباتری به رایانه خود ببخشید، توصیه می‌کنیم که این پایه‌های تکیه گاهی را نیز خریداری کنید.

Edifier E25 Luna Eclipse
وزن: 3.6 کیلوگرم اندازه: 12.2 در 21.2 در 22.2 سانتی‌متر درایوها: 1 توییتر 19 میلی‌متری گنبدی در کنار 1 درایو باس تمام رنج 7.62 سانتی‌متری
قابلیت‌های اتصالی: بلوتوث پورت ورودی صوتی: بلوتوث و جک 3.5 میلی‌متری پورت خروجی: پورت یو اس بی برای شارژ و جک هدفون قیمت در

امازون مارکت پلیس: 166.38 دلار

ویژگی‌‌های مثبت: طراحی زیبا، کیفیت نسبتا عالی صدا
ویژگی‌های منفی: باس نسبتا سنگین

لاجیتک ام ایکس ساند

لوجیتک ام ایکس ساند

یک اسپیکر قدرتمند با بلوتوث دوگانه!

ام ایکس ساند یکی از زیباترین سیستم‌های صوتی ارائه شده توسط شرکت لاجیتک محسوب می‌شود. این اسپیکر با رنگ نقره‌ای تزیین شده و از یک طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد. ام ایکس ساند صدای بسیار واضح و قدرتمندی دارد و یکی از محبوب‌ترین اسپیکرهای کامپیوتر برای گیمرهاست؛ اما در رنج‌های صوتی متوسط و زیاد، باس نسبتا سنگینی را تولید می‌کند.

قابلیت اتصال بلوتوث دوگانه (برای اتصال این اسپیکر به دو دستگاه به طور همزمان با استفاده از فناوری بلوتوث) و ابزارهای کنترلی لمسی از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر زیبا هستند.

Logitech MX Sound
وزن: 1.72 کیلوگرم اندازه: 16 در 16 در 8.33 سانتی‌متر درایوها:
قابلیت‌های اتصالی: بلوتوث پورت ورودی صوتی: بلوتوث و جک 3.5 میلی‌متری پورت خروجی: جک هدفون قیمت در

امازون مارکت پلیس: 144.95 دلار

ویژگی‌‌های مثبت: صدای قدرتمند و واضح، قابلیت اتصال آسان وایرلس
ویژگی‌های منفی: زیاد شدن باس در رنج صدای متوسط و زیاد

کلیپش پرو مدیا 2.1 تی اچ ایکس

کلیپش پرو مدیا 2.1 تی اچ ایکس

یک اسپیکر قدرتمند با تاییدیه شرکت تی اچ ایکس!

سیستم صوتی پرو مدیا 2.1 توسط شرکت کلیپش با هدف ارائه یک کیفیت صوتی ارتقاء یافته برای کاربردهای مختلف نظیر پخش فیلم، پخش فایل‌های صوتی و اجرای بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده است. این اسپیکر زیبا تاییدیه شرکت تی اچ ایکس را دارد و می‌تواند رنج فرکانس گسترده‌ای (از 31Hz تا 20kHz) را پشتیبانی کند.

پرو مدیا 2.1 همچنین می‌تواند صدا را با کیفیت عالی، وضوح منحصر بفرد، بالانس خوب و باس قدرتمند پخش کند. پرو مدیا 2.1 تی اچ ایکس خانه شما را به یک سالن تئاتر تبدیل می‌کند. این اسپیکر در حال حاضر تنها در ایالات متحده خرید و فروش می‌شود.

Klipsch ProMedia 2.1 THX
وزن: 1 ستون 0.95 کیلوگرمی در کنار ساب ووفر 5 کیلوگرمی اندازه: ستون 21.6 در 10.7 در 14.4 سانتی‌متری در کنار ساب ووفر 24.13 در 24.9 در 25.91 سانتی‌متری درایوها: 1 توییتر 19 میلی‌متری در کنار 1 ووفر مخروطی کامپوزیتی جانبی 16.51 سانتی‌متری
قابلیت‌های اتصالی: ندارد پورت ورودی صوتی: کارت صدای دوکاناله ام پی 3 مینی پلاگ پورت خروجی: جک هدفون قیمت در

امازون مارکت پلیس: 127.66 دلار

ویژگی‌‌های مثبت: دارای تاییدیه شرکت تی اچ ایکس، صدای باکیفیت، ارزش بالا در قبال بهای پرداختی
ویژگی‌های منفی: پایین بودن کیفیت صدای کم

دل وایرلس 360 اسپیکر سیستم ای ای 715

دل وایرلس 360 اسپیکر سیستم ای ای 715

یک اسپیکر 360 درجه با قابلیت اتصال بلوتوث!

اسپیکر AE715 شرکت دل قدرتمندترین سیستم صوتی عرضه شده در بازار نیست، اما یکی از بهترین اسپیکرهای کامپیوتر موجود در بازار به شمار می‌آید، زیرا حمل پذیری آسانی دارد و می‌تواند صدای بازی‌ها و فیلم‌های مورد نظر شما را به صورت 360 درجه پخش کند.

این اسپیکر بلوتوث دار باس قدرتمندی ندارد و کمی در پخش صدا تاخیر دارد، اما می‌تواند صدا را با کیفیت بسیار خوبی پخش کند. یک میکروفون داخلی برای اجرای تماس‌های کنفرانسی، پورت شارژ یو اس بی و توانایی پشتیبانی قابلیت وایرلس از جمله ویژگی‌هایی هستند که AE715 شرکت دل را به یکی از برترین اسپیکرهای کامپیوتر عرضه شده در بازار تبدیل کرده‌اند.

Dell Wireless 360 Speaker System AE715
وزن: 1.18 کیلوگرم اندازه: قطر 19.05 سانتی‌متری درایوها: 3 درایو تمام رنج 5.71 سانتی‌متری
قابلیت‌های اتصالی: بلوتوث پورت ورودی صوتی: جک 3.5 میلی‌متری پورت خروجی: پورت یو اس بی برای شارژ و جک هدفون قیمت در

دل: 149.99 دلار

ویژگی‌‌های مثبت: صدای 360 درجه عالی، میکروفون داخلی برای تماس های کنفرانسی
ویژگی‌های منفی: قیمت نسبتا گران

مکی سی آر 4 بی تی

مکی سی آر 4 بی تی

یک اسپیکر رایانه‌‌ای برای پخش فایل‌های چندرسانه‌ای!

مکی سی آر 4 بی تی با هدف ارائه یک کارایی حرفه‌ای ساخته شده و به همین دلیل فاصله بسیار زیادی با سایر محصولات موجود در بازار دارد. این محصول زیبا، صدا را با کیفیت بسیار خوبی پخش می‌کند؛ اما در رنج صوتی متوسط عملکرد نسبتا ضعیفی دارد.

علاوه بر این، در هنگام زیاد بودن افکت باس در فرکانس 70Hz نمی‌تواند جزییات صوتی ظریف را به خوبی پخش کند. سی آر 4 بی تی به پدهای ساخته شده از فوم دارای عایق صوتی مجهز شده است. این محصول یک پورت جانبی را نیز در اختیار شما می‌گذارد. این اسپیکر می‌تواند کارایی بسیار خوبی را در ساخت و اجرای فایل‌های چندرسانه‌ای در اختیار شما بگذارد.

Mackie CR4BT
وزن: 6 کیلوگرم اندازه: 29.45 در 23.9 در 43.18 سانتی‌متر درایوها: 3 درایو 5.71 سانتی‌متری تمام رنج
قابلیت‌های اتصالی: بلوتوث پورت ورودی صوتی: بلوتوث و RCA دارای اندازه 6.35 و 3.175 میلی‌متری پورت خروجی: جک هدفون قیمت در

امازون: 186.25 دلار

ویژگی‌‌های مثبت: صدای تنظیم شده حرفه‌ای، دارای پایه‌های مجزای ساخته شده از فوم مجهز به عایق صوتی
ویژگی‌های منفی: نداشتن باس در صداهای بلند، صدای متوسط ضعیف

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر