;
coinex

صدور و تعویض دفترچه به صورت آنلاین با همکاری تامین‌ اجتماعی و بیمیتو

همکاری تامین‌ اجتماعی و بیمیتو باعث می شود تا از این پس امکان ارائه خدماتی مانند صدور و تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی به صورت آنلاین فراهم شود.

از این پس سازمان تامین اجتماعی با بیمیتو که یک استارتاپ است در زمینه ارائه خدمات بیمه همکاری خواهند داشت. برای صدور و تعویض دفترچه بیمه می توان به صورت آنلاین و از طریق اینترنت خدمات لازم را انجام داد. نکته مهمی که در این همکاری باید به آن دقت کرد، اعتمادی است که بخش دولتی به یک استارتاپ کرده است؛ بدن شک این اعتماد حرکتی به سوی بسترهای به‌روز و فناورانه خواهد بود.

همکاری تامین‌ اجتماعی و بیمیتو برای ارائه خدمات بیمه

با آغاز این همکاری، افراد برای انجام کارهای بیمه ای خود به کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی مراجعه نمی کنند یعنی از این پس خدمات به صورت غیر حضوری ارائه خواهد شد و حجم زیادی از این مراجعات نیز کاهش خواهد یافت. بنابراین همکاری تامین‌ اجتماعی و بیمیتو می تواند مزایای بسیاری داشته باشد که یکی از آنها صرفه‌جویی در زمان افراد است.

آیا همکاری سازمان تامین اجتماعی با استارتاپ بیمیتو انحصاری است؟

حامد ولی‌ پور، مدیرعامل بیمیتو اعلام کرد که در مورد انحصار صحبت نشده اما بررسی های انجام شده از سوی تامین‌ اجتماعی طولانی بوده است. به گفته وی جلب اعتماد سازمان تامین اجتماعی کار سختی بوده ولی رویکرد سازمان این بوده است که همکاری در زمینه‌های مختلف با استارتاپ‌هایی که قابلیت کمک کردن دارند، انجام گیرد.

همکاری تامین‌ اجتماعی و بیمیتو از کجا آغاز شد؟

ولی پور اعلام کرد که مذاکرات برای این همکاری تامین‌ اجتماعی و بیمیتو از الکامپ ۹۶ آغاز شده است و در این نمایشگاه، مدیرعامل تامین اجتماعی با خدمات سایت بیمیتو آشنا شده است و در ادامه در یک فرآیند چندین ماهه این کار وارد فاز عملیاتی شده است.

فراهم کردن زیرساخت های لازم برای همکاری تامین‌ اجتماعی و بیمیتو

مدیرعامل بیمیتو تعداد کاربران این استارتاپ را بین ۵۵ الی ۶۰ هزار کاربر عنوان کرد و ادامه داد که سالانه حدود ۵۰ میلیون بیمه‌نامه صادر می‌شود. وی همچنین اعلام کرد که تامین اجتماعی ۳۵ میلیون کاربر دارد که اکنون این افراد می‌توانند از خدمات آنلاین استفاده کنند.

ولی پور در پایان سخنانش در مورد جزئیات همکاری تامین‌ اجتماعی و بیمیتو اعلام کرد که زیرساخت‌های فنی برای این کار آماده شده و تنها مشکل موجود الگوی رفتاری کاربران و پذیرش دریافت این خدمات به شکل آنلاین است.

.

منبع: tnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر