;
coinex

شمارش تعداد ذکرها و پرداخت الکترونیکی با تسبیح هوشمند ایسر !

تسبیح هوشمند ایسر رونمایی شد. این تسبیح دارای تراشه‌هایی مدرن است که امکان شمارش تعداد ذکرها و پرداخت الکترونیکی را فراهم کرده است.

شرکت تایوانی ایسر موفق شد تا تسبیح هوشمند جدیدی تولید کند که از طریق آن کاربران بتوانند تعداد ذکرها را در تعامل با گوشی‌های هوشمند خود شمارش کنند. این تسبیح هوشمند دارای یک تراشه مخصوص است و با اپلیکیشن نصب شده روی گوشی هوشمند کاربر در تعامل است. از این طریق کاربر می تواند تعداد تکرار ذکرها را رهگیری نماید. تسبیح هوشمند ایسر همچنین قادر است یک دور کامل را هم به کاربر یادآوری نماید.

نکته مهم دیگر که می توان به آن اشاره کرد این است که از طریق تسبیح هوشمند ایسر ، امکان انتشار گزارش تعداد ذکرها در شبکه‌های اجتماعی هم وجود دارد. این قابلیت می‌تواند به کاربر در اجرای مراسم دینی مشترک با افراد دیگر کمک کند.

بنابراین با استفاه از تسبیح هوشمند ایسر کاربر به جای اینکه بر روی تعداد ذکر تمرکز کند می تواند بر محتوای ذکر تمرکز نماید. امکان شخصی‌سازی ظاهر و قابلیت‌های این تسبیح نیز توسط متخصصان ایسر پیش‌بینی شده است.

سایر ویژگی های تسبیح هوشمند ایسر

شاید در نگاه اول تکنولوژی این تسبیح ساده به‌نظر برسد ولی ایسر ادعا کرده که از طریق این محصول می توان فعالیت های دیگری چون پرداخت الکترونیکی یا حتی امکان استفاده از تخفیف در خرید از فروشگاه‌های مربوط به پیروان ادیان مختلف را نیز انجام داد.

تسبیح هوشمند ایسر از اواسط ماه مارس با قیمت ۱۳۲ دلار روانه بازار خواهد شد. آن‌طور که از شواهد امر پیداست، پیش از عرضه رسمی این محصول به بازار، ده‌ها هزار سفارش برای آن به ثبت رسیده است.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام به نظر من وسیله جالبی هست و بسیار ضروری برای کسانی که به ذکر وابسته هستند

    پاسخ