;
coinex

تجهیزات خانه هوشمند شیائومی به قابلیت پشتیبانی از گوگل اسیستنت مجهز شدند

تعداد زیادی از گجت‌های هوشمند هم اکنون با کمک دستیار مجازی گوگل اسیستنت کارایی خود را ارائه می‌کنند و حال نوبت به تجهیزات خانه هوشمند شیائومی رسیده است.

تجهیزات خانه هوشمند شیائومی اخیرا به این توانایی دست یافته‌اند که از دستیار مجازی گوگل اسیستنت (Google Assistant) پشتیبانی کنند. سازنده مشهور چینی تصمیم گرفته است که محصولات خود را با این قابلیت وارد بازار ایالات متحده کند؛ البته وسایلی که قرار است به خاک آمریکا برسند همه محصولات شیائومی را شامل نمی‌شوند و گوشی‌های این برند را نیز در بر نمی‌گیرند؛ به این نحو که در واقع تنها محصولاتی هستند که برای ایفای نقش در خانه‌های هوشمند طراحی و ساخته شده‌اند. تجهیزاتی مانند چراغ خواب می (Mi Bedside Lamp)، لامپ ال‌ای‌دی هوشمند می (Mi Smart LED Bulb) و پریز هوشمند می (Mi Smart Plug) از جمه این محصولات هستند؛ گجت‌هایی که کاربران آمریکایی نمونه‌های مشابه آن‌ها را از برندهای دیگر خریداری و در خانه‌های خود استفاده می‌کنند.

ارائه سه محصول فوق در قالب تجهیزات یک خانه هوشمند در ایالات متحده برای شیائومی یک حرکت بزرگ محسوب می‌شود، زیرا از این طریق سازنده چینی می‌تواند کارایی این سه دستگاه را افزایش دهد و آن‌ها را به واسطه سایر گجت‌های هوشمند باهوش‌تر و مرتبط‌تر کند. عرضه تجهیزات خانه هوشمند شیائومی در ایالات متحده همچنین این سازنده را قادر می‌سازد تا وارد بازار بزرگی شود که در آن خانه هوشمند یک ایده جدید به شمار می‌آید و از این طریق محصولات خود را در خانه‌های زیادی عرضه سازد.


بیشتر بخوانید: گوگل I/O 2018 در یک نگاه؛ نوآوری‌های معرفی شده در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل


مزیت این ورود برای کاربران این است که آن‌ها هم می‌توانند در هنگام خرید گجت‌هایی مانند لامپ‌های هوشمند به آپشن‌های بیشتری دسترسی داشته باشند؛ البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که چراغ خواب می، لامپ ال‌ای‌دی هوشمند می و پریز هوشمند می در مقایسه با سایر محصولات مشابه با قیمتی رقابتی‌تر عرضه می‌شوند از این رو کاربران می‌توانند بهای کمتری را برای این محصواتن که با کمک فناوری گوگل اسیستنت از طریق دریافت فرامین صوتی آن‌ها فعال و غیرفعال می‌شوند، بپردازند.

شیائومی هنوز هیچ مطلبی را در مورد قیمت سه گجت هوشمندی که می‌خواهد در ایالات متحده عرضه کند، منتشر نکرده اما چارچوب زمانی ارائه این محصولات را به نوعی تعیین کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط این سازنده مشهور چینی چراغ خواب هوشمند این برند در ماه مه (11 اردیبهشت تا 10 خرداد) و دو محصول دیگر آن نیز در آینده‌ای نزدیک در اختیار کاربران ساکن در ایالات متحده قرار می‌گیرد. می‌توان انتظار داشت که لامپ ال‌ای‌دی و پریز هوشمند شیائومی در ماه ژوئن (11 خرداد تا 10 تیر) یا فصل تابستان در ایالات متحده عرضه گردد.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر