;
coinex

خواب راحت با تحریک امواج مغز ؛ رسیدن به آرامش با یک هد بند جدید

خواب راحت با تحریک امواج مغز ممکن شد. یک استارت اپ هدبندی ساخته که با تحریک امواج مغزی، خواب بهتری را برای کاربران فراهم می کند.

به گزارش تکراتو، از این پس افرادی که خواب راحت ندارند می توانند از این هدبند جدید استفاده کنند. این شرکت برای تولید این هدبند و رسیدن به اهداف خود توانسته سرمایه ای ۲۶ میلیون پوندی دریافت کند.

خواب راحت با تحریک امواج مغز

این هد بند جدید که ساخته شده است با تحریک امواج مغز خواب راحتی برای کاربران فراهم می کند. استارت اپ Dreem   این هدبند را تولید کرده و در زمینه فناوری های خواب فعالیت دارد.

هوگ مرسیه موسس این استارت اپ ایده اصلی هدبند را در سال ۲۰۱۴ ارائه کرد. او در آن زمان دانشجوی مهندسی در دانشکده پلی تکنیک پاریس بود. وی هنگام همکاری با عصب شناسان متوجه شد تحریک مغز به عمیق شدن خواب کمک می کند و علاوه بر آن به افراد کمک می کند با استفاده از EEG سریع تر به خواب روند.

مرسیه درهمین راستا گروهی از محققان را استخدام کرد و یک هدست ساده ابداع کرد که با تجهیزات الکتروانسفالوگرام  یکپارچه می شد. این شرکت تابه حال هزاران هد بند را فروخته که بارگیری محموله های آن از فوریه آغاز شده است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر