coinex
راهنمای خرید تکراتو

علت مهم بودن گرافیک ها در غرفه سازی نمایشگاهی!

طراحی غرفه در نمایشگاه های بزرگ خود یکی از مهمترین بخش های نمایشگاه است. اما از مهم بودن گرافیک ها در غرفه سازی نمایشگاهی چه میدانید؟

همان طور که غرفه سازی امری مهم در نمایشگاه ها است، اجزا و طراحی و سازندگان غرفه نمایشگاهی نیز بسیار حائز اهمیت است. ارائه و عرضه غرفه ی شما و همین طور طرح و نگار ها و گرافیک  ها می تواند اثری بسیار مفید بر روی برندتان داشته باشد. برخی از برند ها وجود دارند که تمام ترمکز خود را روی غرفه سازی گذاشته اند و به گرافیک ها توجه نکرده اند. توجه داشته باشید که گرافیک ها نقش بسزایی در رسیدن به هدفتان برای شرکت در نمایشگاه ها دارد.

اکثر طراحان غرفه سازی هندی بیشتر توجه خود را بر روی ایجاد گرافیک های برجسته برای تطبیق و همنوا سازی غرفه ها گذاشته اند. در این مطلب قصد داریم شما را با اینکه چرا برای غرفه سازی نیاز دارید بر روی گرافیک آنها سرمایه گذاری کنید، به طور کامل آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

علت مهم بودن گرافیک ها در غرفه سازی نمایشگاهی : نکات مهم برای برندسازی در غرفه سازی

توجه داشته باشید که بهترین راه این است که به برندتان یک شخصیت منحصر به فرد بدهید: همانطور که میدانید یک غرفه سازی خوب نظر دیگران را به خود جلب می کند، اما وقتی در یک نمایشگاه بزرگ شرکت می کنید و با چندین برند و شرکت دیگر در حال رقابت هستید می بینید که برند های متفاوت موقعیت های مخصوص به خود دارند و متفاوت ومنحصر به فرد هستند.

لازم است بدانید که یک طراحی غرفه سازی خوب و بی نقض بدون وجود یک گرافیک خوب و برجسته هرکز کامل نیست. یکی از راه هایی که به برندتان هویت متمایزی می دهد، ایجاد گرافبک منحصر به فرد است. اگر گرافبک را با دقت انتخاب شود حتی می تواند برندتان را تعربف کند. گرافیک ها یک بازبینی و برسی از برندتان را ارائه می دهند و به طراحی غرفه اتان ویژگی منحصر به فردی می دهند که موجب می شود بازدیدکندگان را به خود جذب کند

زمانی که شما در نمایشگاهی غرفه سازی کرده اید و قرار است در کنار رقبای حرفه ای و صنعتی خود باشید، بایستی کاملا حریص باشید تا بتوانید بر آنها پیروز شوید. یکی از راه های پیروزی جذب بیشتر بازدیدکنددگان است و برای این کار علاوه بر غرفه سازی خوب بهتر است از یک گرافیک پررنگ و برجسته و چشمگیر استفاده شود.

غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی

ذر مکانی که پر از برند های مختلف است،  حضورگرافیک های روشن و برجسته می تواند تمام برند ها را تحت الشعاع قرار دهد. وجود این نوع گرافیک ها باعث می شود نگاهی بی نطیر به غرفه اتان بدهد.گرافیک های جسور که برای برندتان طراحی شده با اگر بر روی بنرها و ستون ها چاپ شوئ می توان از دور برند شما را مشاهده کرده. اغلب تجربه داران توصیه می کنند علاوه بر غرفه سازی، روی پرچم های بنرها و سر ستون های چاپ شده سرمایه گذاری کنید.

زیرا با این کار برند و غرفه اتات می توان از دور قابل مشاهده باشد و می توانید با این کار از راه دور پیغام را به بازدیدکنندگان منتقل کنید. هدف اصلی از ایجاد گرافیگ برای غرفه ها این است که پیام مورد نظر به تماشاچی منتقل شود. منظور از پیام شعار تبلیغاتی به طور خلاصه است، شعار تبلیغاتی نیز بر اساس محصول و خدمات ارائه شذه شرکت ها تعیین می شوند.

گرافیک پیغام کلیدی مورد نظرتان را به وسیله یک ریسمان با تماشاچی ارتباط برقرا می کند. بنابراین در غرفه سازی بهتر است از گرافیک استفاده شود. شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

زمانی که پیغام مورد نظر آماده شد بایستی با گرافیگ همگام سازی شود. وقتی شما ترکیبی بی عیب و نقض از پیغام و گرافیک دارید و آن را در غرفه سازی به کار میبرید، برای یک پیروزی بزرگ جهش پیدا می کنید. توجه داشته باشید که علاوه بر اینکه گرافیک بایستی مفهوم مورد نظر را داشته باشد باید در عین حال ساده و منحصر به فرد باشد زیرا مشتریان تصاویرساده را بهتر در خاطرشان می ماند. شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

غرفه سازی نمایشگاهی ؛ اما از طراحی غرفه های نمایشگاهی راهی برای جذب مشتری بدانید

در طی سال های اخیر شرکت های گوناگونی اقدام به حضور در نمایشگاه ها کرده اند و محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه ها ارائه داده اند. برای شرکت و حضور در این نمایشگاه ها باید هر برند و شرکتی غرفه مخصوص خود را داشته باشد. بنابراین غرفه سازی یکی از مهم ترین عوامل شرکت در نمایشگاه های بین المللی است که در آن محصول و خدمات خود را به نمایش می گذارید. شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

غرفه سازی نمایشگاهی ؛ چگونه غرفه خود را از دیگران متمایز بسازیم؟

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه ها با طراحی ها و شکل خاص خود از سایرین متمایز می شود. چیزی که یک غرفه را منحصر به فرد می کند طراحی خاص و معماری آن است. در فرایند غرفه سازی اگر از رنگ ها و معماری خاصی استفاده شود می توان مشتری و افراد زیادی را جذب کرد.

غرفه شما به صورت موقت و چند روزه در نمایشگاه قرار دارد و مشتریان قبل از آن که به سمت بازار کسب و کار و هدف خود به سمت شما بیایند باید نحوه غرفه سازی شما آن ها را جذب کند و بعد از این جذب شدن شما باید محصول و خدمات خود را به ایشان معرفی کنید. شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

چگونه با نورپردازی مناسب در فرایند غرفه سازی نمایشگاهی افراد زیادی را جذب کنیم؟

یکی از اصول ضروری در غرفه سازی نحوه ایجاد نورپردازی آن است که تخصص زیادی را می طلبد. نورپردازی مناسب در غرفه سازی باعث جلب مشتریان زیادی می شود. نورپردازی باید با برند و محصول مورد نظر شما همخوانی داشته باشد. باید به خوبی بدانید که از رنگ ها و نور ملایم می خواهید استفاده کنید یا فضای تیره. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که نباید در تمام غرفه نمایشگاهی خود از یک نور یک نواخت استفاده کنید زیرا این کار مقداری خسته کننده خواهئد شد.

استفاده از نور های رنگی سبب جذابیت و کشش بیشتری افراد می شود اما نباید رنگ های استفاده شده بیشتر از 2 یا 3 رنگ باشد. با استفاده از رشته لامپ های الکترونیکی، لامپ های هالوژنی و لامپ های LED می توان نورپردازی جالب توجهی در فرایند غرفه سازی ایجاد کرد. شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

چگونه با خلاقیت و ایده های جدید طراحی غرفه های جدید داشته باشیم؟

با ابراز ایده های نو و خلاقیت در طراحی غرفه ها می توان افراد زیادی را جذب غرفه ها کرد، اگر در ایجاد غرفه مورد نظر خود خلاقیت بیشتری به کار ببرید خیلی زودتر می توانید به هدف خود که همان جذب مشتری است برسید، از این رو طرح ایده های نو در طراحی داخلی غرفه فواید بسیار زیادی دارد و باعث می شود غرفه شما منحصر به فرد به نظر برسد.

ایجاد نظم و هماهنگی در طراحی و بهینه کردن فضا باعث به وجود آمدن فضای زیبا و جذاب در نمایشگاه می شود. برای طراحی غرفه سازی سازی می توان از روش های جدید تبلیغات استفاده کرد. شما می توانید با استفاده از نکاتی مهم در غرفه سازی و طراحی غرفه در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

برای ایجاد غرفه سازی نمایشگاهی مناسب و تخصصی برند ها به کجا مراجعه کنیم؟

در طول این سال ها شرکت های فراوانی برای غرفه سازی و نحوه قرار دادن غرفه در نمایشگاه ها ارائه خدمت می دهند. این شرکت ها افرادی متخصص در زمینه معماری و طراحی داخلی نمایشگاه به استخدام در می آورند که هم کار غرفه سازی را انجام دهند و هم در رابطه با طراحی و نحوه شکل گیری غرفه ها مشاوره می دهند و شما را راهنمایی میکنند که چگونه با طراحی دکوراسیون مناسب مشتری مورد نظر خود را به سهولت جذب کرده و به آنها خدمات ارائه دهید یا محصول خود را بفروشید. این افراد با در نظر گرفتن شرایط نمایشگاه ها و اصول اولیه معماری و دکوراسیون به شما کمک می کنند زودتر به اهداف خود و موفقیت برسید.

منبع: غرفه سازی آرمان

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر