;
coinex

بهترین دوره مجازی آیلتس ؛ راهنمای انتخاب بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان!

پیشتر برایتان از اهمیت زبان انگلیسی در دنیای روز گفته ایم. سلسله مقالات زبان تکراتو امروز با راهنمای انتخاب بهترین دوره مجازی آیلتس ادامه پیدا میکند.

آیلتس، پر مخاطب ترین آزمون بین المللی است که به عنوان پراستفاده ترین آزمون در سنجش مهارت زبان انگلیسی شناخته می شود. در واقع آزمون آیلتس که مخفف International English Language Testing System‌ است،‌ سالانه صدها هزار نفر در سرتاسر جهان را به سمت خود جذب می کند تا در آزمون های آیلتس در IELTES CENTERS در سراسر جهان شرکت کرده و سطح دانش زبان انگلیسی عمومی خود را بر اساس معیارهای این آزمون، ارزیابی کنند.

آزمون آیلتس برای ورود به دانشگاه های مختلف از اعتبار خاصی برخوردار است. داشتن مدرک آیلتس، راه گشای فرصت های بسیاری است. بنابراین، سالانه ده ها هزار دانشجوی ایرانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را دارند در آزمون بین المللی آیلتس در ایران  و کشور های اطراف  شرکت می کنند.

آزمون آیلتس، در بیش از ۱۰۰۰ شهر دنیا  و در ۱۴۲ کشور برگزار می شود که ایران نیز، یکی از آن ها است. در زمانی کمتر از سه ساعت این آزمون، مهارت شخص را در گوش دادن، خواندن، نوشتن و مکالمه می سنجد. این آزمون که توسط متخصصین آزمون های زبان در سرتاسر جهان طراحی شده است، تصویری دقیق و روشن از سطح مهارت فرد در زبان انگلیسی می دهد.

آیلتس و مدرک آن، تقریبا شرط لازم برای پذیرش در دانشگاه های انگلیسی زبان به شمار می رود. شخصی که قصد گرفتن مدرک آیلتس را دارد باید درک صحیح و روشنی از کاربرد آن و فرصت هایی که آیلتس پیش روی او می گذارد داشته باشد.

بهترین دوره مجازی آیلتس کدام است؟

برای درک صحیح از کاربرد مدرک آیلتس باید ابتدا با انواع آن آشنا شد. به طور کلی آزمون آیلتس در دو بخش آزمون آکادمیک و آزمون جنرال برگزار می شود. آزمون آکادمیک برای افرادی مناسب است که می خواهند در موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها در مقطع کارشناسی یا مقاطع بالاتر ادامه تحصیل بدهند و یا در یک شرکت یا سازمان حرفه ای در یک کشور انگلیسی زبان مشغول به کار شوند.

آزمون جنرال یا عمومی همان طور که از نام آن پیدا است مناسب افراد غیر دانشجو است که می خواهند در مقاطع پایین تر به تحصیل بپردازند و یا در یک کشور انگلیسی زبان کار کنند و یا برای زندگی به آن کشور مهاجرت کنند. آیلتس لایف اسکیلز هم یک آزمون آیلتس جدید است که برای تقاضای ویزا و مهاجرت به بریتانیا مورد نیاز است.

یکی از مهمترین کاردبرهای مدرک آیلتس استفاده از آن برای تحصیل در خارج از کشور و در دانشگاه هایی با زبان انگلیسی است. بنابراین، اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور دارید، باید بدانید که تمام دانشگاه های دنیا و مراکز آموزشی بریتانیا، نتایج آزمون آیلتس را قبول دارند چون همان گونه که اشاره کردیم آیلتس آزمونی معتبر و بین المللی است.

متقاضیان ویزای Tier4 می توانند با ارائه مدرک آیلتس از تمام مراکز آموزشی بریتانیا در خواست کنند؛ مگر اینکه از شرط های دیگر آن دانشگاه نیاز به مدرک زبان دیگر هم باشد.

اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد داشته باشید باید در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنید. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، باید یک مدرک معتبر بین المللی داشته باشید تا بتوانید ثابت کنید که شما قادر هستید برنامه تحصیلی خود را با زبان انگلیسی سپری کنید؛ از این رو برای پذیرش در مقاطع تحصیلی بالاتر مثل کارشناسی ارشد و دکترا باید رتبه آیلتس بالا داشته باشید.

بهترین دوره مجازی آیلتس
بهترین دوره مجازی آیلتس

اگر شما ۱۰ مقاله ISI با ده ها CIT هم داشته باشید و حتی به زبان انگلیسی کتاب نوشته باشید، باز هم دانشگاه مقصد شما را از ارائه مدرک زبان انگلیسی معاف نخواهد کرد. بدون مدرک زبان انگلیسی، تقریبا شانس قبولی صفر است.

بنابراین توصیه می کنیم بعد از این که هدف خود از تحصیل درخارج از کشور را مشخص کردید، گام بعدی، آمادگی برای شرکت در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی باشد. حتما باید یکی از این مدارک را دریافت و به همراه نیازمندی های پذیرش به دانشگاه مقصد ارسال کنید.

حال که از اهمیت مدرک آیلتس مطلع شدید، قصد داریم شما را با بهترین موسسات آموزش آیلتس و بهترین دوره دوره مجازی آیلتس در ایران اشنا کنیم. با ما در اداممه این مقاله همراه باشید.

در مورد یادگیری زبان انگلیسی در سطوح مختلف، بیشتر بخوانید:

کلاس های آنلاین آیلتس ایمان مافی

دوره آنلاین آیلتس آرمانی مناسب افرادیست که قصد شرکت در آزمون آیلتس را در آینده نزدیک دارند. این دوره ها با ارایه ایمان مافی و تیم استرالیایی آرمانی پیشرفت محسوس در مهارتهای IELTS را محقق می سازد.

بهترین دوره مجازی آیلتس
بهترین دوره مجازی آیلتس

همیشه افرادی که انگلیسی خوبی دارند در روند مهاجرت با اعتماد به نفس تر و راحت تر هستند. این افراد می توانند خیلی سریع با شرکت در کلاس های آمادگی آزمون های بین المللی مثل آیلتس خیلی سریع به اهدافشان دست پیدا کنند.

دوره آنلاین IELTS اکسیر آیلتس

دوره آنلاین IELTS ویدیویی اکسیر اساس کارش ارسال مواد آموزشی و ارتباط آنلاین اینترنتی برای پشتیبانی است. این دوره های ویدیویی آنلاین، از مجموعه دوره های هوشمند تِلِکس (TelEx) است. ممکن است به دنبال کلاس IELTS باشید اما نتوانید به شکل حضوری یا آنلاین (Live) در کلاس شرکت کنید.

بهترین دوره مجازی آیلتس
بهترین دوره مجازی آیلتس

مواد آموزشی دوره های آنلاین آیلتس، یک پکیج آموزشی آیلتس است که در آن اسلاید های آیلتس، جزوات آیلتس، پادکست های صوتی آیلتس و ویدیوهای آیلتس قرار دارند. این متریال آموزشی کپی پیست نبوده و صرفا جمع آوری نیست؛ بلکه تالیفی بوده و پس از جمع آوری جامع مواد آموزشی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:

دوره های آنلاین ایرسافام

یکی از بهترین دوره های آنلاین آیلتس دوره های دوره های آنلاین ایرسافام میباشد که دارای آزمون تعیین سطح هستند. این دوره های مجازی آزمون تعیین سطح این قابلیت را دارد که نمره حدودی آیلتس شما را نیز محاسبه نماید. دوره های IELTS برای افرادی با نمره تقریبی ۴ به بالا (pre-intermediate) و دوره های TOEFL برای افرادی با نمره تقریبی ۶۰ به بالا (pre-intermediate) هستند.

بهترین دوره مجازی آیلتس
بهترین دوره مجازی آیلتس

افرادی که قصد تبدیل نمره IELTS خود از حدود ۵/۵ – ۵ به ۷ – ۶/۵ را دارند و افرادی که نمره ۷۵ TOEFL خود را به بالای ۹۰ می خواهند ارتقاء دهند بیشترین بهره را از این دوره ها خواهند برد.

دوره های آیلتس کانون زبان ایران

خب احتمالا همه شما نام کانون زبان ایران را شنیده اید. کانون زبان ایران زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدیریت می شود. این موسسه آموزش زبان انگلیسی، دوره های متنوعی را ارائه می دهد.

بهترین دوره مجازی آیلتس
بهترین دوره مجازی آیلتس

در فهرست بهترین دوره های آنلاین آیلتس، نام دوره های کانون زبان ایران نیز جای دارد. و در این دوره ها سعی شده است از فضای آنلاین استفاده بشود و در مجموع با توجه به جامعه ی آماری این موسسه را میتوان در لیست موسسات آنلاین آیلتس گنجاند.

بیشتر بخوانید:

کلاس آنلاین آیلتس آفرینش

کلاس‌های آنلاین آفرینش به عنوان یکی از بهترین دوره های آنلاین آیلتس عیناً مطابق با کلاس‌های حضوری آفرینش برگزار می‌گردد. محتوا و جدول برنامه کلاسهای آنلاین را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید. تعیین سطح این کلاسها نیز به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

بهترین دوره مجازی آیلتس
بهترین دوره مجازی آیلتس

از طرفی دیگر زبان آموزان محترم می‌توانند بدون تعیین سطح در کارگاه‌های یکروزه آنلاین آفرینش شرکت نماید. در این کارگاه‌ها به کمک گروهی از مجرب‌ترین اساتید آفرینش تلاش خواهیم کرد، مهم‌ترین نکات در مورد هر مهارت و نکات ضروری گرامری را با شما به اشتراک بگذاریم.

دوره آموزش آنلاین آیلتس موسسه سفیر

آموزشگاه زبان سفیر، به عنوان یکی از بهترین موسسات آیلتس در شرایط کنونی جامعه که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری محدود شده است، دوره‌های آیلتس را برگزار می‌کند. کلاس‌های آنلاین بدون محدودیت مکانی برای کلیه متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس این امکان را فراهم می‌آورد. تا از برنامه‌ریزی زمانی خود برای شرکت در این آزمون عقب نمانند.

بهترین دوره مجازی آیلتس
بهترین دوره مجازی آیلتس

دوره‌های IELTS در آموزشگاه زبان سفیر در سه بخش Post- IELTS , IELTS , Pre-IELTS برگزار می‌شود. دوره‌های Pre- IELTS در ۳ مقطع که شامل مقطع مبتدی (۳ ترم)، مقطع پیش‌میانی (۳ ترم) و مقطع فوق‌میانی (۳ ترم) و در مجموع ۹ ترم ۲۰ جلسه‌ای برگزار می‌شوند.

سپس دوره‌ IELTS که شامل سه سطح Bridging , Developing , Expanding بوده که زبان‌آموزان آیلتس با توجه به نمره کسب شده در آزمون ماک آیلتس در یکی از این سطوح به ادامه یادگیری می‌پردازند. و همانند دوره‌های Pre-IELTS در ۲۰ جلسه برگزار می­‌شود.

بیشتر بخوانید:

کلاس آنلاین آیلتس دکتر آرین کریمی

برای صرفه جویی در وقت حتی دانشجویان آیلتس در تهران نیز در این دوره های آنلاین آیلتس شرکت میکنند. و از نرم افزار اسکایپ برای شرکت در کلاس آیلتس بهره میگیرند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن دهکده ی جهانی (Global Village)، شما هر کجای دنیا که باشید، با چند کلیک ساده می توانید به وسیله ی شبکه جهانی اینترنت با افراد ارتباط برقرار کنید.

بهترین دوره مجازی آیلتس
بهترین دوره مجازی آیلتس

شما با هر سطح زبانی می توانید در کلاس خصوصی آیلتس آنلاین شرکت کنید. چرا که این کلاس از سطح فعلی زبان شما شروع میشود تا شما را به نمره مورد نظر در آیلتس برساند. زبان عمومی را از ابتدابا رویکرد آیلتس و زیر نظردکتر آرین کریمی بهترین متخصص آیلتس یاد بگیرید. این کلاس ها از بهترین دوره های آنلاین آیلتس در ایران است.

کلاس آنلاین آیلتس بیان برتر

کارگاه های آنلاین بیان برتر، توسط اساتید برتر آیلتس ایران، استاد حامد محمدحسینی و استاد میلاد محمدحسینی ارائه میشود و از جمله بهترین دوره های آنلاین آیلتس در ایران محسوب میشود. و طول این دوره ها، ۶ هفته (۱ ماه و نیم) و ۲ جلسه در هفته بوده که به صورت فایل های تصویری، صوتی و متنی به آموزش ۲ مهارت Writing و Speaking خواهند پرداخت.

بهترین دوره مجازی آیلتس
بهترین دوره مجازی آیلتس

همانطوریکه در بالا نیز گفته شد، این دوره به صورت تمرینات روزانه برنامه ریزی شده است. و بنابراین برروی این تمرینات توسط ۲ تیم اصلی Speaking و Writing بیان برتر فیدبک خواهید گرفت. این یعنی ارزیابی کاملا مستمر تا انتهای دوره.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین دوره مجازی آیلتس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر