coinex
راهنمای خرید تکراتو

اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A82 منتشر شد

سامسونگ گلکسی A82 جدیدترین محصول این کمپانی در سری A و یکی از بهترین گوشی های میان رده خواهد بود. حالا اطلاعات جدیدی از این محصول منتشر شده است.

سامسونگ در سال جدید میلادی فارغ از رونمایی و عرضه نسل جدید گوشی های سری S یعنی گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوان شماری از بهترین گوشی های 2021 برای بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز برنامه های زیادی دارد.

فارغ از رونمایی از گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا، سامسونگ چندی پیش از این از گلکسی A52 و A72 رونمایی کرد و حالا اطلاعاتی از گلکسی A82 منتشر شده است که محصولی پیشرفته تر از سایر اعضای سری A خواهد بود و یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 است.

اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A82 منتشر شد

سامسونگ مدتی هست که در حال کار بر روی جانشین گوشی ای 80 است. حالا برخی از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه از طریق گوگل پلی کنسول به فضای اینترنت راه پیدا کرده است.

این گوشی در گوگل پلی کنسول با نام گلکسی A کوانتوم 2 و با شماره مدل SM-A826S رویت شده است که درواقع همان گلکسی A82 است. در رندر مربوطه پنل جلویی آن به نمایش گذاشته شده که ما را از وجود حفره دوربین در مرکز صفحه نمایش مطلع می کند.

این گوشی هوشمند به نمایشگری با رزولوشن فول اچ دی پلاس و اندروید 11 مجهز شده است. قلب تپنده این دستگاه یکی از بهترین پردازنده های کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 پلاس است که اگرچه در حد 870 و 888 نیست، ولی هنوز پردازنده قدرتمندی است.

اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A82 منتشر شد

سامسونگ برای این محصول 6 گیگابایت رم در نظر گرفته است. همانطور که گفتیم حفره دوربین سلفی در این تصویر از ای 82 قابل تشخیص است. در نتیجه از ایده دوربین چرخان که برای A80 استفاده شده بود در A82 خبری نخواهد بود.

این دستگاه به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686  و بلوتوث 5.0 مجهز است. این گوشی همچنین به نمایشگر 6.7 اینچی سوپرآمولد، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی مجهز است.

باید دید این محصول در رقابت با سایر محصولات میان رده در فهرست بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس چگونه عمل خواهد کرد. همچنین در اینجا توصیه می کنیم حتما نگاهی به قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های سونی 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی A82 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر