;
coinex

ارز دیجیتال مینا ؛ عملکرد، قیمت و نحوه خرید رمزارز MINA

پروتکل و ارز دیجیتال مینا به کم حجم ترین بلاکچین دنیا با حجم ۲۲ کیلوبایت معروف است. رمزارز این پلتفرم با نماد MINA در بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود.

تیم توسعه ارز دیجیتال مینا در حال ایجاد یک دروازه برای حریم خصوصی بین دنیای واقعی و رمزنگاری و زیرساخت های آینده امن و دموکراتیکی که همه ما شایسته آن هستیم. تمام حجم بلاکچین ارز دیجیتال مینا تقریبا ۲۲ کیلوبایت است. کمتر از چندین توییت. بنابراین شرکت کنندگان می توانند به سرعت شبکه را همگام سازی و تایید کنند.

دیگر پروتکل های بلاکچین بسیار سنگین هستند و برای اجرای گره ها به واسطه ها احتیاج دارند. اما پلتفرم و ارز دیجیتال مینا بسیار سبک است و بنابراین هرکسی می تواند peer-to-peer را وصل کرده و به سرعت زنجیره را همگام سازی و تایید کند.

با کمک ارز دیجیتال مینا هرکسی که زنجیره را همگام سازی می کند، تراکنش ها را مانند یک گره کامل تایید می کند. طراحی ارز دیجیتال MINA به این معناست که هر شرکت کننده ای می تواند در اجماع اثبات سهام شراکت داشته باشد. به مقاومت در برابر سانسور قوی دسترسی داشته و لاکچین را امن می کند.

ارز دیجیتال مینا چیست؟

توکن MINA

دیگر پلتفرم های بلاکچین با اینترنت مرتبط نیستند و دامنه و کاربرد برنامه های آن را محدود می کنند. اما Mina’s Snapps می تواند به طور اختصاصی با هر وب سایتی تعامل داشته باشد و برای استفاده به صورت آنلاین به داده های دنیای واقعی تایید شده دسترسی پیدا کند.

در نتیجه توسعه دهندگان می توانند از اطلاعات در محاسبات و تصمیم گیری باری تغییر هر چیزی از نحوه کار روزانه تا موارد دیگری استفاده کنند بدون اینکه حریم خصوصی را به خطر بیندازند. دیگر بلاکچین ها با اکوسیستم های قدرتمندی اداره می شوند. اما مینا با تعداد محدوی از تولید کنندگان بلوک توسط شرکت کنندگان تامین می شود.

جامعه فراگیر مینا با استیاق به بلاکچین غیرمتمرکز مردم سراسر دنیا متحد می کند. درواقع ارز دیجیتال مینا یکی از بزرگترین و فعال ترین جوامع در میان همه پروژه های رمزارز دنیاست که در مدت اخیر راه اندازی شده است. اگر دوست داشته باشید ارز دیجیتال MINA‌را بخرید بهترین صرافی های برای خرید و فروش ارز دیجیتال و توکن MINA در حال حاضر OKEx ، BitZ ، Kraken ، Bilaxy و Coinlist Pro است.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

کارکرد ارز دیجیتال مینا چیست؟

ارز دیجیتال مینا ؛ عملکرد، قیمت و نحوه خرید رمزارز MINA

به لطف شخصیتی که هنوز هویت واقعی او را نمیدانیم، یعنی ساتوشی معروف، چشم ما به رویای یک سیستم مالی جدید باز شد. اما از آن زمان طیف وسیعی از محدودیت های فناوری جامعه سازندگان و توسعه دهندگان رمزارزها را محدود کرده است.

مواردی چون حریم خصوصی داده ها، ازدحام شبکه، هزیه تراکنش، سهولت استفاده و سهولت ادغام در سرویس های سنتی همگی در محدود کردن پیشرفت نقش موثری داشته اند. اما از ارز دیجیتال MINA به عنوان انقلابی در این زمینه و راه حلی برای همه محدودیت ها یاد می‌شود.  مینا اولین پروتکل بلاکچین با حجمی بسیار محدود،‌فشرده و به اندازه تنها حجم چند توییت است. 

پروتکل ارز دیجیتال مینا اندازه کوچک خود را حفظ می کند حتی برای کاربرانی که چندین دهه سابقه فعالیت دارند. زنجیره کوچک ارز دیجیتال MINA زمینه را با این امکان فراهم می‌کند که هرکسی که در هر دستگاهی بتواند کل زنجیره را مانند یک گره کامل تایید کند.

ارز دیجیتال و توکن MINA یک پروتکل اثبات سهام برای پرداخت های قابل برنامه ریزی، برنامه های غیرقابل توقف،‌حریم خصوصی بدون اجازه،‌محاسبات توزیع شده و اجماع فراگیر است که توسط شرکت کنندگان آن اداره شده و با رمزنگاری ایمن می شود.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

چرا حجم بلاکچین مینا کم است؟

ارز دیجیتال مینا ؛ عملکرد، قیمت و نحوه خرید رمزارز MINA

اثبات دانش صفر فناوری نوینی است که پروتکل ارز دیجیتال مینا را به این مسئله قادر ساخته است. مدارک اثبات دانش صفر، گواهینامه های رمزی کوچک هستند که بدون آشکار کردن محتوای زنجیره، وضعیت شبکه را تایید می کنند. در اینجا مثالی ساده از چگونگی کوچک نگه داشتن زنجیره مینا

مینا گره های کامل را قادر میسازد تا بلوک ها را پس از تایید اعتبار کنار بگذارند ، zk-SNARK ها (عکس فوری از هر بلوک) را جایگزین آنها خواهد کرد. یک زنجیره عکس فوری یک پیشرفت بزرگ نسبت به یک زنجیره بلوک است. اما مشکل هنوز کاملا حل نشده است. این زنجیره همچنان رشد خواهد کرد و ما قصد داریم آن را به اندازه ثابت نگه داریم.

در اینجا هر بلوک به یک تصویر فوری از خود سپس هر عکس فوری به یک عکس متا فراکتال از کل زنجیره تبدیل میشود. و توکن مینا بدین طریق زنجیره ۱۰۰ ها گیگابایتی را در تنها ۲۰ کیلوبایت zk-snark جا میدهد.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

اگر بیت کوین به دنیا نشان داد که مردم خواهان پول مقاوم در برابر سانسور هستند، اتریوم به ما نشان داد که مردم می خواهند برنامه های مالی غیرمجاز داشته باشند. کوین های استیبل نیز به ما نشان داد مردم دلارهای دیجیتالی را میپسندند. اما، بیت کوین بدون معامله جنبه های مقاومت در برابر سانسور را نمی تواند مقیاس بندی کند. اتریوم نیز بدون نقض حریم خصوصی کاربر نمی تواند داده های برنامه دنیای واقعی را ادغام کند و استیبل کوین ها نیز نمی توانند در برنامه های سنتی فاقد توسعه بدون پیچیدگی ادغام شوند!

خب ارز دیجیتال و توکن مینا می کوشد همه این موارد را یکباره حل کند. بلاکچینی در ابعاد و اندازه های بلاکچین مینا مقاومت بی نظیری در قبال سانسور را ممکن می کند.  این zksnak ها به برنامه های بدون مجوز مینا برای محرمانه بودن و مقیاس پذیری داده های خارج از زنجیره محاسبه می کند و آنها را بعداً به طور کامل بررسی می کند.

طراحی پروتکل و توکن مینا به توسعه دهندگان امکان دسترسی آسان به دلار دیجیتالی را نیز می دهد و هر کس روی این پلتفرم کار کند می تواند با پرداخت های استیبل کون را فقط در چند خط کد در برنامه خود ادغام کند.

بیشتر بخوانید:

توکن وینک

توکن بن فایر

پول دیجیتالی مقاوم در برابر سانسور

ارز دیجیتال مینا ؛ عملکرد، قیمت و نحوه خرید رمزارز MINA

یک بلاکچین حداقل هر کاربر در شبکه را قادر می سازد وضعیت دفترچه را تایید کند ، اطمینان حاصل کند که جنبه های مهم مقاومت در برابر سانسور نمی تواند از بین برود. مینا اولین وسیله مبادله کاملا مقاوم در برابر سانسور است که برای استفاده روزمره ساخته شده و برای ادغام در خدمات سنتی به کار می رود.

یک اقتصاد بدون اجازه و سرزنده نیاز به انبوهی از ارزش دارد که مردم مایل به صرف آن باشند. رفتاری که به طور طبیعی با چشم انداز معامله در دارایی عرضه ثابت کمیاب مانند بیت کوین ضد تحریک می شود.

بیشتر بخوانید:

توکن FEG

ارز دیجیتال کیشو اینو

Snapps در مینا چیست؟

ارز دیجیتال مینا ؛ عملکرد، قیمت و نحوه خرید رمزارز MINA

در بلاکچین اتریوم به صورت زنجیره ای محاسبات بررسی می شود که منجر به ایجاد برخی مشکلات شده است. ازدحام شبکه، هزینه های معامله ناگهانی بالا، داده های کاربر به طور شفاف در معرض دید و هزینه رو به رشد محاسبه کل زنجیره از ابتدا زمانی که یک توسعه دهنده می خواهد یک دپ را توسعه دهد.

پروتکل مینا با دسته کاملا جدیدی از برنامه های غیرمتمرکز به نام Snapps می کوشد همه این مشکلات را رفع کند. اسنپ ها برنامه های مجهز به SNARK  هستند که با دو ویژگی از dapp ها متمایز می شوند.

  • مقیاس پذیری: Snapps بررسی می کنند که محاسبات به درستی اجرا شده باشد. به پهنای باند و محاسبات پردازنده اجازه می دهد تا خارج از زنجیره حرکت کنند.
  • حریم خصوصی: Snapps یکپارچگی داده ها را تایید می کند ، بدون اینکه اطلاعات خود را فاش کند.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال آوالانچ

ارز دیجیتال ASS

همراستا با استیبل کوین ها

ادغام زنجیره های پایدار در وب و برنامه های موبایل سنتی در پروتکل مینا آسان است. برخلاف سایر بلاکچین ها، که به میان افزار گران قیمت و پیچیده ای نیاز دارند.

توسعه دهندگان برای اولین بار می توانند بلافاصله دلاری های دیجیتال یا هر دارایی دیگری که در این پروتکل صادر شده باشد را در محصولات با فقط چند خط جاوا اسکریپت ادغام کنند که مینا قصد دارد به عنوان یک زبان برای توسعه Snapps پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال نانو

رمزارز چیا چیست

توکن مینا و قیمت رمز ارز مینا

ارز دیجیتال مینا ؛ عملکرد، قیمت و نحوه خرید رمزارز MINA

همه ما می دانیم که تنها راهکار برای تمرکززدایی واقعی از شبکه مینا این است که توسط یک جامعه دارای سهم قابل توجه در پروتکل اداره می شود. به همین دلیل است که مینا پس از راه اندازی شبکه اصلی ، مالکیت و حاکمیت قابل توجه پروتکل اثبات سهام خود را به جامعه خود انتقال می دهد.

6.6 درصد از توکن اصلی راه اندازی شبکه مینا به اعضای موسس برنامه Genesis اختصاص یافته است. هر اپراتور گره و رهبر جامعه در برنامه مینا Genesis در زمان راه اندازی شبکه اصلی مبلغی معادل  0.0066 درصد از منبع گردش MINA را دریافت می کند.

پروتکل مینا دسترسی تعداد محدودی از تولید کنندگان بلوک را ممکن می کند، بنابراین امنیت، انعطاف پذیری و تمرکززدایی شبکه فقط باید به رشد خود ادامه بدهد. مینا بعد از راه اندازی شبکه اصلی، از طریق اپراتورهای جدید گره نیز استفاده خواهد کرد از جمله علاقه مندان و اولی ها!

دارایی بومی شبکه مینا در مرکز سیستم تشویقی اقتصادی پروتکل قرار دارد. به تولیدکنندگان بلوک و تولیدکنندگان snark در مینا پرداخت می شود و به همه دارندگان و سهام داران توکن مینا انگیزه می دهد که جوایز مشارکت در اولین سال پس از راه اندازی مینا حداکثر ۲۴ درصد از سرمایه انباشه خواهد خواهد بود و پاداش های بعدی نیز بسیار بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

ماشین حساب چیا

بررسی آینده و قیمت رمز ارز مینا

ارز دیجیتال مینا ؛ عملکرد، قیمت و نحوه خرید رمزارز MINA

رمز ارز و پروتکل مینا با ایده کاهش حجم بلاکچین و سبک کردن بلاکچین ها وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده است و قیمت هر واحد آن در زمان اوج به ۱۸۷ دلار نیز رسید و استقبال خوبی از آن شد. اما در روزهای گذشته با ریزش سنگینی مواجه بوده و به کمتر از ۳ دلار رسیده است.

از آنجایی که رمزارزهای اینچنینی تازه کار و در ابتدای برنامه خود هستند و جزو رمزارزهای برتر محسوب نمی شوند بهتر است در صورت تمایل به سرمایه گذاری یا فعالیت در بازار آنها اصول اساسی سرمایه گذاری را رعایت کرده، با مبالغ کم کار خود را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

پیش بینی قیمت رمز ارز مینا

قیمت هر دارایی به عوامل متعددی بستگی دارد و پیش بینی قیمت رمز ارز مینا و هر دارایی دیجیتال نیازمند بررسی تکنیکال و فاندامنتال دارد، برای باره های زمانی بلند مدت فاندامنتال روش مناسب تری است.

پایگاه اینترنتی دیجیتال کوین پرایس به عنوان یکی از مراجع مهم بررسی قیمت ارزهای دیجیتال با تکیه بر اهداف و پتانسیل های این پروتکل،‌ قیمت رمز ارز مینا در سالیان آتی را اینگونه برآورد کرده است:

  • پایان 2022 : 9 دلار
  • پایان 2025 : 16 دلار
  • پایان 2026 : 21 دلار
  • پایان 2028 : 39 دلار

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال MINA چیست؟ نظرت خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر