coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]

فرانسه و آمریکا، امروز در فینال بسکتبال المپیک توکیو به مصاف هم می روند. برای پخش زنده بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

دو هم گروه سابق تیم ملی بسکتبال کشورمان در این مسابقات امروز در شرایطی در دیدار نهایی برای مدال طلا خواهد جنگید که فرانسه در اولین بازی گروهی موفق شد تنها شکست آمریکا در این رقابت ها را رقم بزند. دو تیم راس ساعت 7 صب به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

پخش زنده بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020

پخش زنده فینال بسکتبال المپیک توکیو

تیم ملی بسکتبال فرانسه در دیدار نیمه نهایی و در یک بازی سراسر هیجان، اسلوونی قدرتمند را با نتیجه 90 بر 89 از پیش رو برداشت تا حریف آمریکا در دیدار پایانی بسکتبال المپیک توکیو باشد. نکته جالب اینکه اسلوونی کوارترهای اول و چهارم را با نتیجه 29 بر 27 و 24 بر 19 پیروز شد و کوارتر دوم نیز 15 بر 15 مساوی شد، اما واگذاری 29 بر 21 کوارترم سوم اوضاع را برای اسلوونی دشوار کرد تا فرانسه با تنها برتری در یک کوارتر به فینال برسد.

ناندو دکولو 25 امتیاز و هفت ریباند، رودی گوبر 9 امتیاز و 16 ریباند و ایوان فورنیه 23 امتیاز و پنج ریباند برای فرانسه کسب کردند. در تیم اسلوونی هم لوکا دانچیچ 16 امتیاز و 10 ریباند , 10 پاس گل به دست آورد.

پخش زنده بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]
ساعت پخش بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 / ساعت شروع بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020
در طرف دیگر ماجرا، تیم ملی بسکتبال آمریکا با درخشش همیشگی کوین دورنت با نتیجه 97 بر 78 مقابل استرالیا به پیروزی رسید. در این بازی نیز دورنت بالاتر از دیگر بازیکنان به تنهایی 23 امتیاز به دست آورد و با 9 ریباند بالاترین آمار را به نام خود ثبت کرد.

بعد از او نیز دوین بوکر فوروارد 196 سانتیمتری فونیکس سانس با آمار 20 امتیاز و 3 ریباند نقش مهمی در صعود آمریکا به فینال داشت. در نتیجه و با این اوصاف امروز از ساعت 7:00 صبح به وقت تهران، دو تیم بسکتبال آمریکا و فرانسه در دیداری تکراری به مصاف هم می روند.

فرانسه در دور گروهی امریکا و ستارگانش را با نتیحه 83 بر 78 شکست داده بود، اما اینجا بحث بر سر مدال طلاست و شاید اوضاع تفاوت داشته باشید. در هر حال برای پخش زنده بسکتبال فرانسه و آمریکا فینال المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده بسکتبال فرانسه و آمریکا فینال المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

یک راه خوب برای تماشای پخش زنده بسکتبال فرانسه و آمریکا فینال المپیک 2020 استفاده از سرویس و اپلیکیشن روکر است که شمار قابل توجهی از شبکه های پوشش دهنده رقابت های المپیک را در دسترس شما قرار می دهد. برای تماشای فینال بسکتبال المپیک توکیو و آموزش کار با این اپلیکیشن از این لینک استفاده کنید.

تماشای بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

از دیگر گزینه ها مناسب برای پخش زنده فینال بسکتبال المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. با این سرویس شما می توانید بسیاری از رقابت های ورزشی را به طور زنده دنبال کنید. برای کار با این سرویس و تماشای فینال بسکتبال المپیک المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]
ساعت پخش بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 / ساعت شروع بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020

پخش زنده بسکتبال فرانسه و آمریکا المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است که از آن برای پخش زنده بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 نیز می توانید استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس و تماشای پخش زنده فینال بسکتبال المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بسکتبال آمریکا و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر