coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده کاراته سجاد گنج زاده المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]

سجاد گنج زاده نماینه خوب کاراته کشورمان امروز رقابت المپیکی خود را آغاز می کند. برای پخش زنده کاراته سجاد گنج زاده المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

ایران در المپیک توکیو و در بخش کومیته کاراته، 3 نماینده داشت. نمایندگانی که عددشان می توانست به 4 برسد اما برخی کوتاهی های فدراسیون مانع از حضور چهارمین فرد در المپیک شد.

در نهایت سارا بهمن یار، سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی، سه نماینده ایران در توکیو شدند تا ایران بعد از ژاپن میزبان با 6 نماینده و مصر و ترکیه و قزاقستان با 5 نماینده در رده سوم تیم هایی با بیشترین نماینده باشد.

پخش زنده کاراته سجاد گنج زاده المپیک توکیو 2020

حالا و بعد از حذف سارا بهمن یار در دور گروهی، ازصبح امروز به وقت ایران، دیگر نمایندگان ایران رقابت خود را آغاز خواهند کرد. حمیده عباسعلی در وزن مثبت 61 کیلوگرم از از ساعت 9:30 صبح و سجاد گنج زاده در وزن مثبت 75 کیلوگرم از ساعت 12:20 ظهر به مصاف حریفان خود می روند.

پخش زنده کاراته سجاد گنج زاده المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]
ساعت پخش کاراته سجاد گنج زاده المپیک توکیو 2020 / ساعت شروع کاراته سجاد گنج زاده المپیک توکیو 2020
گنج زاده در دور گروهی رقابت ها و در گروه دو وزن خودش باید به مصاف رقبایی از کانادا، آمریکا، کرواسی و عربستان برود. برای پخش زنده کاراته امپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده کاراته سجاد گنج زاده المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کاراته ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کاراته سجاد گنج زاده المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای رقابت نماینده کاراته ایران از این لینک استفاده کنید.

تماشای کاراته سجاد گنج زاده المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای رقابت گنج زاده از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کاراته سجاد گنج زاده المپیک توکیو 2020 امروز 16 مرداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر