coinex
راهنمای خرید تکراتو

تریلر بازی WWE 2K22 منتشر شد

اخیرا از اولین تریلر بازی WWE 2K22 رونمایی و زمان انتشار آن نیز مشخص شد. معمولا مجموعه بازی‌ WWE 2K22 هر پاییز منتشر می‌شد اما این بار بهار به بازار می‌آید.

تاکنون درباره مدهای مختلف این بازی و دیگر ویژگی‌های آن، اطلاعات مشخصی توسط شرکت سازنده منتشر نشده است. اما تاریخ انتشار WWE 2K20 ژانویه ۲۰۲۲ اعلام شده است.

تریلر بازی WWE 2K22 منتشر شد

تریلر بازی WWE 2K22 منتشر شد
تریلر WWE 2K22

سوپراستار کاور این بازی و کشتی گیران موجود در آن نیز نامشخص هستند و در آینده معلوم می‌شود. آخرین ورژن این مجموعه WWE 2K20 بود که به علت لانچ بسیار بدش با انتقادهای بسیار منفی روبرو شده بود. این بازی مشکلات فنی زیاد و باگ‌های مسخره بسیاری داشت که سعی شد در بروزرسانی‌های مختلف مشکلاتش حل شود. اما با این وجود گیم پلی آن به هیچ وجه خوب نبود که همین مسئله باعث یک سال استراحت دادن به این فرانچایز شد.

در مسیر توسعه WWE 2K20 دو استودیو Yukes و Visual Concepts به رابطه همکاری خود با یکدیگر پایان دادند و زین پس Visual Concepts به تنهایی بازی جدید را کار کرده و منتشر خواهد کرد. کارگردان این بازی، لینل جینکس (Lynell Jinks) نیز در این باره گفته است:

تمام سیستم‌های بازی، تمام کدهای آن و تمام دارایی هنری باید از طریق ما در بازی قرار می‌گرفتند. این وظیفه ما بود که مطمئن شویم همه چیز را در بازی از جلو گرفته تا انتهای کار را درک کنیم، درست است؟ به اندازه 20 سال کدهای Yukes، هنر Yukes، فعالیت Yukes وجود داشت که ما مجبور بودیم آنها را جدا کرده و درک کنیم.

در مارچ ۲۰۲۲ یا همان اسفند تا فرودین ۱۴۰۰-۱۴۰۱ بازی WWE 2K22 برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. تریلر WWE 2K22 را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر بازی WWE 2K22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر