coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاخیر در تاریخ اکران Venom 2 برای چندمین بار ؛ این داستان ادامه دارد!

طبق گزارش‌ها گویا شرکت سونی در حال بررسی امکان تاخیر دوباره‌ اکران ونوم 2 است. پیش از این تعطیلی سینماها چندین بار باعث تاخیر در تاریخ اکران Venom 2 شده بود.

با وجود شروع واکسیناسیون و کنترل نسبی شیوع کرونا در بسیاری از کشورهای دنیا، شغل‌های زیادی همچنان درگیر پس لرزه‌های این بیماری است که سینما یکی از همین مشاغل است و مسئله‌ بازگشایی آن کنار عدم قطعیت تاریخ اکران آثار سینمایی، از مهم‌ترین چالش‌های این هنر به حساب می‌آید.

تاخیر در تاریخ اکران Venom 2 برای چندمین بار

از جمله آثار سینمایی که تحت تاثیر شیوع کرونا و تعطیلی سینماها قرار گرفت و اکران‌ به‌دفعات تاخیر افتاد فیلم ونوم 2 بود. ظاهرا اگر یک تاخیر جدید برای این فیلم درکار باشد، در ژانویه ۲۰۲۲ باشد.

با توجه به‌ این که فیلم «موربیوس» نیز در ماه ژانویه اکران می‌شود، درصورت اکران ونوم 2 در این ماه، احتمالا در زمان اکران موربیوس با هنرنمایی جرد لتو شاهد تغییراتی باشیم.

تاخیر در تاریخ اکران Venom 2 برای چندمین بار ؛ این داستان ادامه دارد!

با وجود این که در ایام کرونا برخی شرکت ها سینمایی تولید با اکران ترکیبی سینمایی/دیجیتالی (به‌واسطه‌ی پلتفرم‌های استریم) فیلم‌های خود را عرضه می‌کنند اما سونی که مسئول پخش فیلم‌هایی مثل ونوم و اسپایدرمن است همچنان بر اکران سینمایی فیلم‌های مهم خود پافشاری دارد. به هر حال باید صبر کرد و دید که با گذشت زمان، این قضیه چگونه مدیریت خواهد شد.

فیلم Venom 2: Let There Be Carnage (ونوم 2: بگذار کشتار برپا شود) اکنون قرار است در تاریخ ۲۳ مهر اکران شود. بازیگران این فیلم، تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند. کارگردانی دنباله فیلم Venom براساس فیلمنامه‌ای از کلی مارسل، بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle و فیلم Breathe است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاخیر در تاریخ اکران Venom 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر