coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ انتشار بازی eFootball مشخص شد

کونامی رسما تاریخ انتشار بازی eFootball را مشخص کرد. این بازی که قرار است جایگزین PES شود در ۳۰ سپتامبر یا همان ۸ مهر عرضه خواهد شد.

این بازی یک لایو سرویس بلندمدت است که با گذر زمان آپدیت‌های رایگان و پولی مختلف خواهد داشت. از طرفی در روز عرضه فقط ۹ تیم در این بازی حضور دارد که شامل آرسنال، بارسلونا، بایرن مونیخ، کورینتیانس پائولیستا، فلامینگو، یوونتوس، منچستریونایتد، ریور پلاته و سائو پائولو می‌باشند.

تاریخ انتشار بازی eFootball مشخص شد

این بازی در روز عرضه فقط شامل مسابقات عادی بین بازیکن‌ها و بین بازیکن و هوش مصنوعی خواهد بود. در پخش آنلاین نیز بازیکن‌ها می‌توانند به‌صورت Cross-Generation بازی می‌کنند؛ گیمرهای کنسول PS4 و کنسول PS5 باهم و از طرفی دیگر گیمرهای کنسول ایکس باکس وان و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز باهم.

تاریخ انتشار بازی eFootball مشخص شد

در پاییز اولین آپدیت بزرگ این بازی منتشر خواهد شد که ساخت تیم‌ها، بخش Creative League، بخش Tour Event (رقابت با هوش مصنوعی بازی در چند مسابقه برای کسب جوایز)، بخش Challenge Event (رقابت با بازیکن‌های دیگر به‌صورت آنلاین برای کسب جوایز)، بخش Online Quick Match (مسابقه با امکان انتخاب از بین بیشتر از ۶۰۰ تیم لایسنس‌شده)، کراس-پلتفرم (بازی آنلاین بین کنسول‌ها و PC) و Online Match Lobby به این محصول کونامی اضافه خواهد شد. این آپدیت به رایگان است اما با انتشار آن، بخش پولی این بازی نیز منتشر خواهد شد.

چند هفته پیش، شرکت کونامی گفت این بازی در روز انتشار از دوال‌سنس روی کنسول پلی استیشن 5 هم با آپدیت‌های بعدی پشتیبانی خواهد کرد. اما این که این بازی بتواند جایگزین خوبی برای PES باشد یا نه را باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار بازی eFootball چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر