coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط وام 100 میلیونی بازنشستگان تغییر کرد

طبق اعلام بانک رفاه شرایط وام 100 میلیونی بازنشستگان تغییر کرد. این وام در قالب طرح کرامت بانک رفاه به بازنشستگان جهت تعمیر یا بازسازی خانه پرداخت می‌شود.

این وام به تمامی مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که از بانک رفاه حقوق بگیر هستند، داده می‌شود.

شرایط وام 100 میلیونی بازنشستگان تغییر کرد

میزان سود این وام ۱۸ درصد و مدت اقساط آن ۶۰ ماهه است که در واقع میزان قسط ماهانه آن، دو میلیون و پانصد و چهل هزار تومان می‌باشد. البته مشتریان از شرایط عجیب این وام گله دارند و یکی از مخاطبان در این باره نوشته است: «من تماس گرفتم با دوستی در بانک گفت باید ۱۰۰میلبون به مدت سه ماه در بانک سپرده کنید سپس وام با سود ۱۸درصد پرداخت میکند.»

بانک رفاه نیز این مسئله را تایید کرده و یکی از اپراتورهای بانک می‌گوید که هنوز ابلاغیه‌ای به دستشان نرسیده است، برخی دیگر نیز که این وام را پرداخت می‌کنند از شروط مختلفی می‌گویند.

اپراتور یکی دیگر از شعب نیز گفته است: این وام با توجه به حقوق دریافتی هر بازنشسته پرداخت می‌شود. یعنی اگر یک بازنشسته حقوق وزارت کاری سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی می‌گیرد، می‌تواند نصف مبلغ کل وام را بگیرد.

طبق گفته‌ی این اپراتور، برای این که یک بازنشسته ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرد باید ماهانه دارای شش تا هفت میلیون تومان حقوق باشد در شعبه دیگری از بانک رفاه متصدی باجه تسهیلات می‌گوید: این وام براساس یک جدول با ضریب مشخص پرداخت می‌شود. در واقع یکی از شروط دریافت وام این است که ۶۰ درصد حقوق بازنشسته معادل یک قسط این وام باشد. با بررسی شرایط جدید می‌توان به راحتی فهمید که بسیاری از بازنشستگان و مستمری بگیران فاقد شرایط هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شرایط وام 100 میلیونی بازنشستگان چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر