coinex
راهنمای خرید تکراتو

تریلر نسخه جدید بازی Ghostrunner منتشر شد

تریلر نسخه جدید بازی Ghostrunner منتشر شد. این بازی دارای عنوان اکشن سایبرپانک است که مدال تحسین شدگی One More Level را دارا است.

بازی جدید Ghostrunner برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس انتشار یافت که پیشرفت‌های فنی زیادی را با خود به همراه خواهد داشت.

تریلر نسخه جدید بازی Ghostrunner

بازی Ghostrunner یکی از عجیب‌ترین بازی‌های سال پیش بود که در یک دنیای سایبرپانکی گیم پلی خیلی  سریع و حرکات پارکور را به بازیکنان نمایش می‌داد. حال نسخه اصلی این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس انتشار یافته  و یک تریلر هم از این نسخه به اشتراک گذاشته شده است.

تریلر نسخه جدید بازی Ghostrunner

بازی در هر دو کنسول، از فناوری‌های رهگیری پرتو و HDR پشتیبانی خواهند کرد و اگر دارای نمایشگر مناسبی باشد، می‌تواند با کیفیت 4K و نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه اجرا شود.

نسخه پلی استیشن 5 بازی همیطور از قابلیت‌های دیگری مانند صدای سه بعدی، بازخورد لمسی دوال‌سنس و محرک‌های سازگار پشتیبانی خواهد کرد که تجربه بازی را واقعی‌تر خواهند کرد.

همینطور امسال برای بازی محتوای اضافی رایگان زیادتری هم انتشار یافته بود که تازه‌تریگ بروزرسانی آن شامل چند حالت جدید و مواردی برای شخصی‌سازی بود. دنباله‌ بازی نیز گویا در حال توسعه است.

همینطور  بازی Ghostrunner در دسترس کاربران پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ هم قرار دارد و اکنون برای کاربران پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس انتشار یافته است.

حال باید دید این ویژگی‌های جدید برای این بازی و هواداران و گیمرهای آن رضایت بخش خواهد بود یا که نه این ویژگی‌های جدید در جلب رضایت گیمرها و هواداران ناتوان خواهند بود و بازی با شکستی بزرگ مواجه خواهد شد.

برای تماشای تریلر در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر نسخه جدید بازی Ghostrunner چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر