coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلادیاتور 2 در حال ساخت است [+داستان فیلم]

سال‌ها است که خبر ساخت فیلم گلادیاتور 2 را می‌شنویم اما خبری رسمی از آغاز ساخت آن نشده ولی اخیرا طبق گفته‌ی ریدلی اسکات گویا گلادیاتور 2 در حال ساخت است.

ریدلی اسکات در مصاحبه اخیر خود تایید نمود که مراحل نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور 2 در حال انجام است و بعد از فیلم Kitbag، قرار است ساخت دنباله فیلم گلادیاتور را دنبال کند.

گلادیاتور 2 در حال ساخت است

طبق مصاحبه انجام شده‌ای، ریدلی اسکات اطلاعات جدیدی از وضعیت دنباله فیلم Gladiator را در اختیار مخاطبان قرار داد. ریدلی اسکات در مصاحبه با امپایر اعلام کرد که در حال نگارش فیلمنامه فیلم گلادیاتور 2 است و بعد از ساخت فیلم Kitbag با بازی واکین فینیکس و جودی کومر، دنباله‌ی این فیلم را خواهد ساخت. شاید این فیلم یکی از بهترین فیلم های 2022 باشد که باید منتظرش بمانیم.

اسکات گفت: «من هم‌اکنون در حال نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی گلادیاتور هستم. بنابراین وقتی فیلم ناپلئون را ساختم، فیلم Gladiator 2 آماده تولید خواهد بود.» براساس شایعات انتشار یافته، فیلم Kitbag به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود و این یعنی که دنباله فیلم گلادیاتور زودتر از سال ۲۰۲۴ اکران نخواهد شد.

گلادیاتور 2 در حال ساخت است

در سال ۲۰۱۸ ددلاین خبری انتشار یافت که اسکات در حال ساخت فیلم گلادیاتور 2 است و هواداران فهمیدند که راسل کرو، بازیگر نقش ماکسیموس قرار نیست در داستان فیلم وجود داشته باشد، ولی طبق گفته‌ها احتمالا فیلم Gladiator 2 داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را دنبال نماید. لوسیوس در آخر فیلم Gladiator بسیار تحت تاثیر ماکسیموس قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد. اسکات در پاییز امسال دو فیلم The Last Duel و فیلم House of Gucci را دارد که در هفته‌های آینده اکران خواهند شد.

علاوه بر این، اپل نیز حق تولید و پخش فیلم Kitbag را خریده است و احتمالا مراحل فیلم‌برداری و ساخت این فیلم از اوایل سال ۲۰۲۲ شروع خواهد شد. فیلم Kitbag از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلادیاتور 2 در حال ساخت است چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر