;
coinex

قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال الراند (EGLD) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال الراند یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال الراند (EGLD) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال الراند: الراند یک بستر مبتنی بر بلاکچین است که برای سرعت، امنیت و مقیاس پذیری ساخته شده است. این برنامه از یک چرخش خلاقانه در فناوری‌های فعلی برای ایجاد شبکه‌ای به اندازه کافی قوی برای عملیات در مقیاس اینترنت استفاده کرده است.

اگر علاقمند به جهان ارزهای دیجیتال بوده باشید، احتمالا در مورد شاخص‌های سه‌گانه مقیاس پذیری چیزی شنیده‌اید. مساله مقیاس پذیری در یک شبکه بلاکچین مبتنی بر امنیت، مقیاس‌پذیری و غیر متمرکز بودن است. این ارز دیجیتال دارای هر سه ویژگی می‌باشد. ما امروز بیشتر درباره این رمز ارز و بررسی قیمت آن خواهیم پرداخت.

قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال الراند (EGLD)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال الراند

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز ارزهای دیجیتال است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال الراند (EGLD) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت الراند را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت الراند

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز الراند و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمت‌های قیمت و حجم معاملات بررسی می‌شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز EGLD می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال الراند (EGLD)  از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیش بینی قیمت و آینده ارز EGLD

قیمت الراند امروز 20 شهریور 1400
پیش بینی قیمت و آینده ارز EGLD

الراند در سال 2019 به‌عنوان یک بستر بلاکچین مقیاس‌پذیر، سریع و امن برای برنامه‌های توزیع شده، موارد استفاده سازمانی و اقتصاد اینترنتی جدید تاسیس گردید. این شرکت ادعا می‌کند که شاخص سه‌گانه مقیاس پذیری را با بهبود 1000 برابر سرعت، مقیاس، هزینه و تجربه کاربری در بلاکچین ارائه می‌دهد.

هر معامله‌گر باید قبل از سرمایه‌گذاری روی هر کدام از ارزهای دیجیتال یک سری تحقیقات پیشینی انجام دهد. به‌همین جهت برای راهنمایی شما در جهت آشنایی بیشتر با ارز الراند کمی درباره پیش بینی قیمت و آینده ارز EGLD با جزئیات دقیقتری صحبت خواهیم کرد.

الراند امنیت را در اولویت‌های اصلی خود قرار داده است. این شبکه برای مبارزه در برابر مسائل امنیتی ساخته شده است که باعث نگرانی سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و علاقه‌مندان شده. تجارت با توکن بومی این شبکه امن و سریع است و این یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی می‌باشد که هم در آینده رمزارز الراند تاثیر دارد و هم باعث جذب مشتریان برای این شبکه می‌گردد.

معاملات در این بستر نه‌تنها آسان، سریع و امن بوده بلکه شفاف نیز هستند. در هر فضای معاملاتی، شفافیت از جمله اصلی‌ترین شاخص‌هایی است که باید درنظر گرفت. عملکرد عالی این شبکه در این حوزه با جلب توجه متخصصان و علاقه‌مندان به این رمزارز شده است.

از دیگر شاخص‌هایی که می‌تواند در آینده یک رمزارز تاثیرگذار باشد، میزان سرمایه‌گذاری در آن رمز و توسعه اقتصادی آن است. رمزارز الراند با توسعه سریع اقتصادی همراه بوده است. نوآوری یکی از عواملی است که توسعه را سرعت می‌بخشد و الراند نیز در این حوزه پیشتاز است.

این پلتفرم گزینه‌های معاملات بدون مرز و بدون محدودیت را به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران قبل از انجام معاملات حتی، در سطح جهانی، نیازی به اخذ مجوز ندارند. در واقع می‌توان گفت شبکه ارز EGLD یکی از شبکه‌هایی است که به توسعه اقتصاد اینترنتی کمک می‌کند.

با نگاهی مسائل مطرح شده و نتایج ارائه شده توسط الراند می‌توان ادعا کرد که آینده رمزارز الراند درخشان بوده و اگر تب توجه به رمزارزها نخوابد –که احتمال بسار اندک است- ما در آینده بسیار بیشتر از این رمزارز خواهیم شنید.

اکنون پس از صحبت درباره پیش بینی قیمت و آینده رمزارز EGLD می‌خواهیم در ادامه درباره نحوه خرید ارز الراند به صحبت بپردازیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

نحوه خرید ارز الراند

قیمت الراند امروز 20 شهریور 1400
قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال الراند (EGLD)

شما می‌توانید این رمزارز را از صرافی‌هایی که به شرح زیر است خریداری نمایید:

  • Coinbase: یک پلتفرم پیشرو مبادله رمزنگاری است و برای کسانی که در ترید کردن تازه کار هستند، شروع خوبی به حساب می‌آید. این پتلفرم به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است.
  • Binance: این صرافی یکی از شناخته‌شده‌ترین صرافی‌های رمزنگاری شده در جهان است. اگر بخواهید رمزارز الراند را از این صرافی خریداری کنید، احتمالا هزینه مبادله بسیار کمتر از دیگر صرافی‌ها برای شما درخواهد آمد.
  • Gemini: این صرافی به دلیل پشتبانی بالاتر از حد متوسط خود شناخته می‌شود. این صرافی با خدمات سریع و پیشرفته خود توانسته اکثر نیازهای مشتریان را برآورده نماید. برخلاف اکثر صرافی‌ها، این صرافی به شما امکان می‌دهد به محض سپرده‌گذاری از طریق انتقال بانک، معامله را شروع کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منبع: coinmarketcap , cryptopolitan

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر