;
coinex

ببینید چطور شیرینی معروف سریال Squid Game چالش تیک تاکی شد!

شیرینی معروف سریال Squid Game به یک چالش تیک تاکی تبدیل شده است. اگر این سریال را دیده باشید، احتمالا با خود اندیشیده‌اید که آیا در این بازی زنده خواهید ماند یا نه.

آیا می‌توانم قوای بدنی خود را منسج کنم و در بازی چراغ سبز، چراغ قرمز زنده بمانم؟ آیا در بازی تیله‌بازی می‌توانم طرف مقابل را شکست دهم؟ یا شیرینی عسلی دالگونا (Dalgona) را جوری لیس بزنم که انگار هستی و نیستی من به آن وابسته است؟ این‌ها سوالات جذابی است. راستش را بخواهید همه این بازی‌ها آکنده از استرس هستند. شخصا فکر می‌کنم دچار چنان استرسی خواهم شد که در همان قدم‌های اول از بازی حذف می‌شوم.

این مطلب تاحدی حاوی اسپویل سریال است!

در تیک تاک حالا یک عده چالش شیرینی معروف سریال Squid Game را به راه انداخته‌اند تا ببینیند از پس آن برمی‌آیند ا نه. پست‌های تیک تاکی زیر را از دست ندهید و با اخبار سینما و تلویزیون تکراتو همراه باشید.

ببینید چطور شیرینی معروف سریال Squid Game چالش تیک تاکی شد!

در اپیزود 3 سریال بازی شیرینی دالگونا یا هانی کامب (Honeycomb) را دیدیم. ماجرا این بود که بازیکنان باید اشکالی که درون این شیرینی‌ها قرار داشت را با یک سوزن به طور کامل برش بزنند. اگر شکل به هر نحوی ناقص می‌بود یا می‌شکست: فاتحه مع الصلوات والاخلاص!

ببینید چطور شیرینی معروف سریال Squid Game چالش تیک تاکی شد!

کارکتر اصلی سریال تا دقایق پایانی به کندی پیش میرفت تا اینکه به این نتیجه رسید که بهتر است از سمت پشتی شیرینی آن را لیس بزند! این اپیزود واقعا در ذهن‌ها ماندگار شد. در شبکه‌های اجتماعی خیلی‌ها این شیرینی را پختند و تصاویر آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: نقد سریال بازی مرکب (Squid Game) ؛ انسانیت ارزشمند

در ادامه پست‌های محبوب تیک تاک که در مورد شیرینی معروف سریال Squid Game وایرال شده‌اند را تماشا کنید. برای تماشای این پست‌ها لازم است ابزار تغییر آی.پی شما روشن باشد!

ویدیو زیر از ericriesit بیش از 82 میلیون بار دیده شده است.

@erictriesitwhy is this so difficult to make?!? #squidgame #squidgamenetflix #dalgona #korea #korean #dalgonacandy #netflix #fail♬ Squid Game – Green Light Red Light – Yovinca Prafika

کاربر محبوب تیک تاک با 153 میلیون فالوور در پست زیر، تا لحظه آخر داشت خوب پیش می‌رفت اما «بازیکن شماره 153 از بازی حذف شد» :))

@sssniperwolf#PepsiApplePieChallenge #squidgame #fyp #dalgona #honeycomb #satisfying♬ WERKKK TisaKorean – Tik Toker

در ویدیوی زیر Kai Kojimoto به مادرش توضیح می‌دهد که چگونه این شیرینی را درست کند.

@kojimochiHow to make the sugar honeycomb from Squid Game! ##squidgame ##squidgamenetflix ##kdrama♬ Squid Game – Green Light Red Light – Yovinca Prafika

آنطور که نیویورک تایمز می گوید، با وجود اینکه این شیرینی حالا خیلی ترند شده، اما از دهه 50 تا کنون پس از جنگ کره شیرینی دالگونا یا ppopgi در این کشور محبوب بوده است. قیمت پایین و طرز تهیه ساده آن، دو عامل مهم اقبال این خوراکی هستند.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: buzzfeed

نظر شما در خصوص شیرینی معروف سریال Squid Game چیست؟ اگر طرز تهیه آن را می دانید در کامنت‌ها بنویسید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    اول از همه یک ملاقه برمیداریم و توش دو قاشق شکر می ریزیم و با فاصله از اجاق آن را آب میکنم که وقتی از کناره های شکر شروع به آب شدن شد باید با سیخ چوبی یا وسیله ای که از چوب باشد آن را هم بزنید تا گلوله گلوله نشود وقتی کناره های شکر کاملا آب شد باید با شکر هایی که در وسط قرار دارند مخلوطشان کنیم .
    بعد از اینکه شکر کاملا آب شد بهش مقداری خیلی کمی بکینگ پودر اضافه می کنیم و بعد از روی اجاق بر داشته و خیلی سری هم میزنیم .
    بعد از اینکه کمی سرد شد روی کاغد روغنی می ریزیم و حدود سی ثانیه منتظر می مانیم تا روی شکلات سفت شود و سپس با کاتر فلزی روغنی شده به آن شکل می دهیم و بعد از ده یا پانزده دقیقه که خنک شد آن را از کاغذ جدا می کنیم و با یک سوزن شروع به بازی می شویم.
    نکته خیلی مهم اینه که این شکلات بسیار مضر است و ما برای اینکه آن را کمتر مضر درستش کنیم از بیکینگ پودر استفاده می کنیم و اگر نه مواد اصلی آن جوش شیرین می باشد☺️🌺

    پاسخ

    شکر را روی شعله اب کرده و هم میزنیم بکینگ پودر رو اضافه میکنیم سپس روی سطح صاف میریزیم طرح رو روش میزنیم

    پاسخ