coinex
راهنمای خرید تکراتو

تریلر جدید بتلفیلد 2024 منتشر شد

قرار بود که بازی بتلفیلد 2042 زودتر عرضه شود اما به دلایلی به تاخیر افتاد. حالا تریلر جدید بتلفیلد 2024 نشان می دهد که تمرکز سازندگان روی گرافیک بوده است.

به تازگی تریلر جدیدی از بازی بتلفیلد 2042 منتشر شده که قدرت بالای گرافیک آن را روی رایانه‌های شخصی نشان می‌دهد. گرافیک این بازی روی رایانه با کنسول‌ها کاملا متفاوت است.

تریلر جدید بازی بتلفیلد 2042 نشان می‌دهد که گرافیک بازی تا چه حد بالاست و همچنین تمام تمرکز این ویدئوی کوتاه روی همین گرافیک و کیفیت آن است. قرار بود که این بازی زودتر عرضه شود اما با تاخیر نابهنگام رو به رو شد.

تریلر جدید بتلفیلد 2024

بازی بتلفیلد 2042 را مفصلاً بررسی نمودیم و قرار بر این بوده است که به زودی عرضه شود. در تریلری که اخیرا از آن منتشر شده، شاهد گرافیک خیره کننده این بازی هستیم. در همین راستا تریلر بازی روی کارت گرافیک RTX انویدیا متمرکز شده است.

تریلر جدید بتلفیلد 2024

فناوری به کار رفته در این بازی مبتنی بر DLSS است. این فناوری وضوح را پایین می‌آورد ولی از طرف دیگر نرخ فریم و کیفیت تصویر را بالا می‌برد. مثلا شما می‌توانید این بازی را هم روی 1440 بازی کنید و هم با فناوری مذکور آن را 1080 بازی نمائید.

تکنیک‌های دیگری نیز در این بازی به کار بسته شده که به جلوه‌های واقع گرایانه بازی کمک زیادی می‌کند. یکی از این تکنیک‌ها ری تریسینگ است که جلوه‌های بازی را واقعی‌تر نمایش می‌دهد. همچنین انویدیا رفلکس واکنش بازیکنان را سریع‌تر کرده و دیگر شاهد لگ در بازی نیستیم.

در کل تریلر بازی نشان می‌دهد که بتلفیلد 2042 بازی گسترده‌ای است که روی کار تیمی و همکاری، نقشه‌های گسترده و نیز سلاح‌های جدید و مدرن تمرکز کرده است. این بازی قرار است در تاریخ 28 آبان ماه 1400 روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس گیمرها قرار بگیرد.

برای تماشای بازی Battlefield 2042 در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید بتلفیلد 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر