;
coinex

تیزر جدید فصل آخر پیکی بلایندرز را ببینید

در این نوشتار از تکراتو به شما پیشنهاد میدهیم تا تیزر جدید فصل آخر پیکی بلایندرز را ببینید. با ما همراه باشید تا این تریلر را با کیفیت عالی تماشا کنید.

کمتر تردیدی در این هست که سریال پیکی بلایندرز از شبکه بی بی سی با نقش آفرینی کیلیان مورفی یکی از موفق ترین و بهترین سریال های سال های اخیر این شبکه و شاید دنیای سریال ها بوده است.

پیکی بلایندرز از همان فصل اول قدرتمندانه آغاز کرد و هر فصل پیچیدگی داستان بیشتر و چالش ها و گره های داستانی بیشتر شد تا جذابیت اثر حفظ شود. اگرچه در ابتدا نه سازندگان و نه مدیران بی بی سی فکرش را هم نمیکردند که این عنوان تا این حد موفق باشد، اما پیکی بلایندرز خود را به خوبی ثابت کرد و سریالی که در ابتدا قرار بود یک مینی سریال فرعی در یکی از شبکه های فرعی بی بی سی باشد، به یک سریال مهم در اصلی ترین شبکه این سرویس تبدیل شد.

فصل 5 سریال یکی از مهمترین و جذاب ترین فصول سریال و در آمیخته با بخشی مهمی از تحولات تاریخ معاصر بریتانیا و دوران موثر بر جنگ جهانی دوم بود که اتفاقات جذابی در آن رخ داد. طرفداران پرتعداد سریال اما کاسه صبرشان لبریز شده و برای آغاز فصل ششم لحظه شماری می کنند، فصلی تعیین کننده که به نظر می رسد فصل آخر سریال و یکی از تعیین کننده ترین فصول آن باشد.

تیزر جدید فصل آخر پیکی بلایندرز

تامی شلبی دوست داشتنی با استایل منحصر به فرد سیگار به دستش تاکنون از همه چالش هایی که با آن مواجه شده سربلند بیرون آمده، اما هرچه رودخانه بزرگتر باشد، ماهی ها نیز بزرگترند! زمانی که شلبی در محله کولی ها در بیرمنگام تنها با یک بازرس پیر و یک سرمایه دار نوکیسه درگیر بود کار خیلی سختی برای غلبه بر رقبایش نداشت!

اما هرچه پیش رفتیم وضعیت سخت تر شد. تامی حالا نماینده کنگره و در ظاهر یک سوسیالیست واقعی است. بحران جدید خاندان شلبی اما مواجهه با غولی به نام اسوالد موزلی، موسس حزب فاشیست انگلستان، فردی قدرتمند و با نفوذ و البته بسیار خطرناک است! در پایان فصل پنج سریال، نقشه تامی و دوستان برای غافلگیر کردن اسوالد در لحظه سخنرانی ناکام ماند تا در حالتی آمیخته و با ابهام اغما انتظار فصل ششم سریال را بکشیم.  در این میان نباید از مایکل گری قوم خویش جوان و تازه یافته تامی غافل شویم که طی یک فصل از شخصیتی زیردست به دشمنی جدی برای تامی بدل شد و به شیوه بدی از خانواده اخراج شد.

حالا مشخص شده که فصل ششم سریال فصل پایانی آن خواهد بود و تکلیف اسوالد و تامی شلبی در همین فصل باید مشخص شود.

در ادامه تیزر جدید فصل آخر پیکی بلایندرز را مشاهده میکنید.

تیزر جدید پیکی بلایندرز

فصل ششم و آخر Peaky Blinders قرار است جایی در اوایل ۲۰۲۲ پخش شود. باید اشاره کرد که طبق اخبار رسمی، یک فیلم سینمایی نیز بر اساس این سریال ساخته می‌شود و بازه آغاز تولید آن سال ۲۰۲۳ میلادی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره تیزر جدید فصل آخر پیکی بلایندرز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    واقعا دست مریزاد به همه عوامل این سریال. دمتون گرم. واسه شادی روح خاله داری هم یه فاتحه بخونید.روحش شاد.

    پاسخ

    یک دقیقه {هیچی} نگو

    پاسخ