;
coinex

آیفون 15 پرو سیم کارت فیزیکی نخواهد داشت

در این مطلب از تکراتو نداشتن سیم کارت فیزیکی آیفون 15 پرو را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی از این موضوع به دست‌ آورید.

اپل ویژگی‌های خاصی را برای آیفون‌های خود در نظر می‌گیرد تا حداقل کاربران بومی آن در آمریکا، بتوانند تجربه کاربری بهتری داشته باشند. اما این تصمیم‌ها، ممکن است همیشه به مذاق همه خوش نیاید.

بر اساس شایعات تازه انتشار یافته، آیفون ١۵ پرو احتمالاً بدون جایگاه سیم کارت فیزیکی روانه بازار می‌شود. تصمیمی که اتخاذ آن، به سود همگان نخواهد بود!

آیفون 15 پرو

آیفون پروی سال ٢٠٢٣ میلادی که احتمالاً در آن زمان، ما این محصول را نام آیفود ١۵ پرو خطاب می‌کنیم، ممکن است دارای یک تغییر انقلابی باشد! این تغییر، مربوط به حذف جایگاه سیم کارت فیزیکی است!

اگرچه که در سری آیفون ١٣، به شما امکان استفاده همزمان از دو سیم کارت داده می‌شود. اما در این گوشی‌ها، جایگاه سیم کارت فیزیکی نیز موجود است. اما این وضعیت، ممکن است به زودی و در سال ٢٠٢٣ میلادی تغییر کند.

چرا که شایعات از حذف جایگاه سیم کارت فیزیکی و پشتیبانی از eSIM دوگانه در این گوشی‌ها هستند. به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها برای تحقق این امر، در حال همکاری با یک شرکت انگلیسی هستند.

آیفون 15 پرو

پیش از این، شایعاتی در مورد برنامه اپل برای حذف پورت لایتنینگ از گوشی‌های هوشمند منتشر شده بود و اگر این شرکت بخواهد از اسلات فیزیکی سیم‌کارت نیز خلاص شود، برای طراحی یکپارچه و همچنین بهبود مقاومت در برابر آب قدمی بسیار بزرگ برخواهد داشت.

در حال حاضر اما همه اینها حدس و گمان به نظر می‌رسد و هیچ مدرک مشخصی برای تأیید هیچ یک از این ادعاها وجود ندارد. با این حال، اپل در اتخاذ برخی تصمیمات جسورانه با سابقه است، بنابراین این احتمال وجود دارد که اطلاعات لو رفته واقعی باشد.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره آیفون 15 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر