;
coinex

پخش زنده رونمایی از گلکسی S22 سامسونگ (Galaxy Unpacked) 20 بهمن 1400

زمان زیادی تا پخش زنده رونمایی از گلکسی S22 سامسونگ (Galaxy Unpacked) باقی نمانده است. برای اطلاع از جزئیات این لایو همراه ما باشید.

هرساله سامسونگ در بازه زمانی دی ماه تا اسفند اولید رویداد خود که Galaxy Unpacked نام دارد را برگزار می‌کند. امسال نیز قرار است در 20 بهمن 1400 این کمپانی از محصولات جدید سال 2022 خود رونمایی کند. اما پخش زنده گلکسی آنپکد 2022 سامسونگ چه زمانی شروع می‌شود و از کجا می‌توانیم آن را ببینیم؟ برای دانستن پاسخ این سوالات، همراه ما باشید.

پخش زنده رونمایی از گلکسی S22 سامسونگ (Galaxy Unpacked)

مورد انتظارترین رویداد سامسونگ در 20 بهمن ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می‌شود. در مقایسه با پارسال، امسال رویداد آنپکد سامسونگ با تاخیر یک ماه برگزار می‌شود. پارسال در 14 ژانویه، مراسم آنپکد گلکسی 2021 برگزار شد و گلکسی S21 و گلکسی S21 اولترا معرفی شدند. امسال نیز قرار است سری اس 22 در این رویداد معرفی شوند.

پخش زنده گلکسی آنپکد 2022 سامسونگ را می‌توانید از وب سایت رسمی سامسونگ دنبال کنید. علاوه بر آن، می‌توانید پخش زنده Galaxy Unpacked 2022 سامسونگ را از یوتیوب نیز تماشا کنید.

لینک پخش زنده Galaxy Unpacked 2022 از وب سایت رسمی سامسونگ

لینک پخش زنده گلکسی آنپکد 2022 سامسونگ از یوتیوب

 

جالب است بدانید امسال رویداد سامسونگ برای اولین بار در متاورس نیز برگزار خواهد شد. دقیقا مطمئن نیستیم که این کار چه سودی برای بینندگانی دارد که مشتاقانه منتظر انتشار محصولات جدید هستند، اما به هرحال شما می‌توانید از این طریق پخش زنده رونمایی از گلکسی S22 سامسونگ را دنبال کنید.

Samsung 837X که در Decentraland میزبانی می‌شود، یک فضای مجازی است که در آن افراد نه تنها می‌توانند یک Samsung Unpacked را تماشا کنند، بلکه می‌توانند از این طریق NFT‌ را جمع‌آوری کنند و به ماموریت‌ بروند.

مطالب بیشتر در تکراتو را از دست ندهید:

.

نظر شما درباره این مراسم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر