coinex
راهنمای خرید تکراتو

رکورد آدرس های دارای بیت کوین شکسته شد

به گزارش IntoTheBlock، تعداد آدرس های دارای بیت کوین که مثبت هستند، به رکورد تقریباً 40 میلیون آدرس رسیده اند و رکورد جدید را ثبت کرد

بیت کوین رکورد دیگری را در بحبوحه بهبود بازار ارزهای دیجیتال شکست و به رکورد 40 میلیون آدرس رسیده است. برای مقایسه، شبکه هایی مانند کاردانو تنها 3.5 میلیون آدرس دارند.

با وجود عملکرد منفی در سال 2022، تعداد آدرس‌های دارای بیت کوین همچنان در حال افزایش است و 880هزار کیف پول جدید باز شده است. رشد شبکه بیت کوین همیشه ثابت بوده است و تنها در پایان سال 2017 یک جهش قوی داشته است.

اهمیت رشد آدرس های دارای بیت کوین شبکه

رشد شبکه یکی از مهم ترین معیارها برای هر ارز دیجیتال است. اگرچه استفاده از بیت کوین به دلیل عدم وجود فناوری قراردادهای هوشمند مشابه اتریوم محدود است، اما همچنان به عنوان راه اصلی برای معامله گران کوچک و موسسات تازه کار عمل می کند.

آدرس های دارای بیت کوین

در دوران پیش از ورود موسسات نهادی، بیت کوین به عنوان یک ابزار برابرسازی مشابه تتر و سایر استیبل کوین ها استفاده می‌شد. بیشتر حجم معاملات در جفت‌های بیت کوین متمرکز بود، برخلاف معاملات آتی دائمی یا معمولی مدرن که بیشتر وجوه جدید وارد شده به بازار را جذب می‌کنند.

مطالب مرتبط:

عملکرد بازار بیت کوین

همانطور که پیش از این ذکر شد، بیت کوین در سال 2022 شروع سختی داشت و در حال حاضر تقریباً 20 درصد از ابتدای سال کاهش یافته است. بازارهای مالی سنتی نیز یکی از بدترین شروع ها را در تاریخ خود تجربه کردند و S&P500 از اول ژانویه (11 دی) 12.5 درصد افت داشته است.

در زمان انتشار این مقاله، بیت کوین در محدوده وسیعی که در ماه فوریه (بهمن) شکل گرفت در حال حرکت است و همانطور که توسط U.Today قبلاً توضیح داده شد، فقدان قدرت خرید و عدم اطمینان بیشتر سرمایه گذاران در حال حاضر مانع از عبور بیت کوین از این محدوده می شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: U°Today

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر