coinex
راهنمای خرید تکراتو

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی رانندگان را بیمه می‌کند

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری است که این روزها اسمش را می‌شنویم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که وارد این حوزه شده. ظاهرا سندباد تمام خدمات جابه‌جایی و پرداختی را که اسنپ و تپسی ازائه می‌داند را ارائه می‌دهد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری چیست؟

به گفته سندباد این سامانه علاوه بر حمل ‌و نقل مسافر و ارسال بار و خدماتی از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و …، در آینده‌ای نزدیک، تامین کالا و خدمات، پرداخت امن اینترنتی، فود و رستوران، سوپرمارکت، گردشگری و بسیاری از خدمات چندمنظوره دیگر را ارائه خواهد داد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ و البته بسیار جالب سند باد این است که رانندگان خود را بدون دریاف هیچ‌گونه هزینه‌ای ثبت نام می‌کند. تاکسی اینترنتی سندباد در وبسایت خود می‌گوید:

سندباد، برای اولین بار در کشور، در راستای حمایت از حقوق رانندگان و با آگاهی از نیازهای ایشان، بدون دریافت هزینه، رانندگان و خانواده‌شان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

در بررسی اولیه وبسایت پلتفرم سندباد به نشان sandbad دات io با وبسایت بی‌سروسامان و به‌هم‌ریخته مواجه شدیم. با وجود حجم قابل توجه تبلیغاتی که در صدا و سیما از این سامانه در حال پخش است، هنوز اپلیکیشن آن ارائه نشده است. همچنین سایت سندباد به طور غیرحرفه‌ای و بدسلیقه‌ای طراحی شده است. به تصاویر زیر دقت کنید:

سندباد چیست
با وجود تبلیغات عظیم، سایت به طور قابل توجهی ضعیف است. به طوری که حتی رنگ متن با بک‌گراند یکسان است و متون دیده نمی‌شوند. این تجربه کاربری بسیار ضعیفی است.

بروزرسانی 16 فروردین: اکنون بسیاری از نقطه‌ضعف‌های سایت بویژه مواردی که تکراتو به آنها اشاره کرده بود مرتفع شده است.

نظرات شما کاربران برای تکراتو بسیار ارزشمند است. مجموعه‌ای مهمترین نظرات شما را در مطلب زیر جمع‌آوری کردیم. همچنین برای ارتباط با سندباد تلاش کرده‌ایم که تاکنون ثمری در پی نداشته است. 

بیشتر بخوانید: استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

ویژگی ها و خدمات سامانه سندباد

در سایت تاکسی اینترنتی سندباد ادعا شده که این سرویس قرار است ویژگی ها و خدمات زیر را ارائه دهد. به نظر می رسد با رقیبی باپشتوانه مالی برای تپسی و اسنپ مواجه هستیم. هنوز اطلاعات قطعی در خصوص مالکین و بنیانگذران این برنامه در دست نیست. ما در تکراتو در ادامه برای ارتباط با صاحبین این کسب و کار تلاش خواهیم کرد و نتیجه بررسی ها را در اخبار و مقالات بعدی منتشر خواهیم کرد. 

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی؟

  • حمل‌ونقل مسافر: پشتیبانی ۲۴‌ساعته تاکسی اینترنتی سندباد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان درخواست سرویس حمل و نقل داشته باشید؛ بدون هیچ دغدغه‌ای.
  • تامین کالا و خدمات:‌ درخواست از شما، تامین کالا و خدمات از ما
  • پرداخت امن اینترنتی: خریدوفروش در بستر مجازی با روش‌های ابتکاری
  • خدمات رستوران و سوپرمارکت: تامین درخواست آنلاین غذا و کالاهای موردنظر شما
  • خدمات گردشگری: انجام تمامی خدمات گردشگری از رزرو بلیت تا برگزاری تور
  • مسیریاب اختصاصی: سیستم مسیریابی سندباد، مسیری راحت با حداقل ترافیک را در اختیار رانندگان خود قرار می‌دهد تا مسافران در کمترین زمان و با امنیت کامل به مقصد خود برسند.

نحوه ثبت نام در سندباد

نحوه ثبت نام در سندباد بسیار ساده است. سندباد در وبسایت رسمی خود اعلام کرد:

با سندباد، خود و خانواده‌ی عزیزتان بدون دریافت هزینه‌، تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی قرار می‌گیرید. ثبت‌نام اولیه:

  • دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی 99977 بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.
  • کاربران عزیز سیم کارت های ایرانسل، با شماره گیری 091299977 می توانید با سندباد تماس بگیرید.

بروزرسانی:

اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!

پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای اطلاعات بیشتر و دانلود اپ به اینجا مراجعه کنید.

آیا پتفرم سندباد رانندگانش را بیمه می‌کند؟

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین اخیرا فاز یک خود را استارت زده و وعده‌ بیمه تامین اجتماعی را نیز به رانندگان داده است. این یکی از چالش‌های جدی بین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ و تپسی است.

بیشتر بخوانید: تاکسی اینترنتی سندباد وعده بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان داده است

پلتفرم سندباد در سایت خود نوشته است: «حمایت از حقوق رانندگان و ایجاد امنیت شغلی برای ایشان، تامین امنیت مسافران، سهولت دسترسی به امکانات در یک پلتفرم آسان، پشتیبانی 24‌ساعته و محاسبه کمترین هزینه برای حمل‌ونقل و ارسال بار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سندباد است.»

همچنین در اکانت اینستاگرام این پلتفرم استوری زیر منتشر شده:

بیمه سندباد

سوالات متداول

سندباد چیست؟

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که به تازگی وارد این حوزه شده و گویا قرار است رقیب اسنپ و تپسی باشد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

ثبت نام رانندگان سندباد کی آغاز می‌شود؟

اپلیکیشن سندباد رانندگان و مشتریان هنوز منتشر نشده است. در سایت رسمی این سامانه حمل و نقل آمده که ثبت نام رانندگان سندباد از 17 فروردین آغاز می‌شود.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (333 نظر)

    همه جای دنیا تاکسی های اینترنتی ارزان تر و به صرفه تر از تاکسی تلفنی هستش

    پاسخ

    اسنپ یا هر اپلیکشن دیگه ای شرف داره که حداقل شفاف و مشخص، دست توی سفره مردم میکنه؛ تا دولت و سیستمی که غیر مستقیم، بنزینو نون و پوشاک و مسکن رو بالا پایین میکنه، غیر مستقیم رانت و سهمیه میده.
    به قول همون حضرات، آبو بریز جایی که میسوزه؛ مشکل از جای دیگس

    پاسخ

    سلام به همه
    البته سندباد با بیمه کردن راننده قطعاً ازتون خواهد خواست که هر روز تو یه بازه‌ی زمانی حداقل هشت ساعته کار کنید و مثل اسنپ یا تپسی نیست که هر وقت و هر ساعت میلت کشید بری کار کنی

    پاسخ

    اگه بخواد کرایه هاش مثل اسنپ برای دو سال پیش باشه من ک سندباد هم کار نمیکنم چرا متوجه نمیشین ک استلاک ماشین و خرج ماشین بالاس من حاضرم کرایه افزایش پیدا کنه ولی بیمه نکنه اونجوری خودم بیمه میکنم من الان ۳ ماهه اسنپ کار نکردم اگه سندباد هم کرایش پایین باشه نمیرم به خاطر بیمه ماشینمو داغون کنم آخرشم هم ی پولم خرج ماشین بشه

    پاسخ

    به نظر من سندباد همون اسنپ یا تپسی یا شاید محصول مشترک باشه.واسه اینکه بدنامیشون رو بشوره ببره اومد یه سیستم جدید با اسم جدید راه انداختن.

    پاسخ

    سلام ما راننده ها منتظر سند باد هستیم تا دیگه با اسنپ قطع هم کاری کنیم ولی نه با 20 در صد کمسیون نهایت با 5 درصد

    پاسخ

    سلام
    سالی که نکوست از بهارش پیداس
    تا الان مردم رو علاف کردین برای ثبت نام. الانم که یک شماره تماس دادی برای همراه اول.
    ثبت‌نام اولیه:
    دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی ۹۹۹۷۷ بدون پیش‌شماره تماس بگیرند
    تماس که میگیری 10 دقیقه تو انتظار نگهت میداره و تماس رو قطع میکنه
    دقیقا عین کلاهبرداران

    پاسخ

    نمایندگی شهر ارومیه در خدمتم سندباد هستم

    پاسخ

    باسلام اگربخوادبیمه تامین اجتماعی کنه حتمابایدبا راننده قراردادببنده واونهم مدت معین چونکه معلوم نیستش راننده چه شخصیتی داره ودرطول روزچه مقدارکارمیکنه وچه مقدارمسافرازش راضی هستن ومقدارحقوقی که میخوادبرای بیمه تامین اجتماعی لیست ردکنه چه مقداره ودرضمن برای رانندهای بازنشسته میخوادچیکارکنه چون اونهانیازبه بیمه ندارن واگربیمه براشون ردبشه جلوی حقوق بازنشستگی آنهاگرفته میشه وکمی حرفهاشون غیرمعقول هستش من چون20سال توی کارگزینی کارکردم ومعایب دیگه ایی هم داره که اگرخواستین تماس بگیرین تاعرض کنم

    پاسخ

    سلام.بنده ازتبریز باتمام قدرت برای تبلیغ سندباد تلاش خواهم کرد.به امیدپیروزی

    پاسخ

    سلام رفقا .چرا آنقدر ما ها ساده و زود باوریم
    با یه تبلیغ سمی داریم دیوونه میشم
    همشووون یک *** هستن
    لطفاً گندشون نکنید
    به خدا سندباد تو تبلیغش زده کمترین کرایه
    از جیب منو شما بهش فکر کنید
    مگه داریم مگه میشه آنقدر آدم ساده

    پاسخ

    اسنپ،تپسی نمونه بارز استثمار و حق خوریه،برای نمونه طی ماههای اخیر ۳ تریپ مسافر کرایه هاشون پیچوندن.گزارش لحظه ای کردم که وقیحانه کنار کشیدن و دست آخر محکومم شدیم.یا کارفیکس و طرف قراردادهای دیگه.اصلآ خبری هست ازشون.هرچند توقع بیجا و اضافه که سندباد منجی مردم باشه.براش آرزوی خلوص در کردار و گفتارشان دارم

    پاسخ

    سلام
    امروز ۱۷ فروردین.
    پس سندباد چرا دیر کرده قرار بود امروز ارائه بشه

    پاسخ

    سلام به همه دوستان
    من هم مثل همه راننده اسنپ موتوری هستم وازاسنپ بشدت بیزارم ومنتظراومدن سندبادهستم اماازاونطرف هم چیزی که ازش میترسم اینه که این سندبادهم بامعلوم نبودن مدیران وپشتوانه فکرمیکنم اپ جدیدخوداسنپ ومدیران اسنپ هست تامارانندهاروبازی بدن به اسم بیمه وغیره…
    بنظرم اول صبرکنیم سندباد بیادوعجله نکنیم،
    بعدشم برای تنبیه اسنپ واینکه اعتراض کنیم به ناعدالتیهاکه اسنپ درحق مارانندهامیکنه یک راه خیلی راحت هست،بیایم یک کانال بین خودمون رانندهاراه بندازیم وبااعلام درکانالمون همه رانندهایک روزمشخص فقط برای۱ساعت اسنپ وتپسی خودمون روخاموش کنیم..
    بنظرم باراههای اینجوری میشه واقعاپوست اسنپ وتپسی کندوبه حقمون برسیم.
    یاحق

    پاسخ

    به امید خدا زود بیا داز دست این اسنپ وغیره راحت بشیم فقط و فقط بیمه تامین اجتماعی وباز نشستگی دمتون گرم خیلی خیلی خیلی واجبه

    پاسخ

    باسلام و قبولی طاعات .انشاالله که هر چه زودتر بیاد که از دست کرایه های پایین اسنپ و تپسی راحت بشیم چون اصلا صرف نمیکنه …

    پاسخ

    امیدوارم سندباد شرایطی ایجاد کنه که هم مسافر هم راننده راضی باشن. یعنی قوانین طوری باشه که نه سیخ بسوزه نه کباب . و انشالله به امید پروردگار نسل تپسی و اسنپ از صحنه روزگار محو بشه. بگین آمین

    پاسخ

    سلام.من تو گرگان کار کنم.البته تاکسی دارم.تاکسی شهری.کلا کرایه گرگان ۲تومن تا۳۵۰۰تومنه.که واقعا کمه.رفتیم اسنپ.دیدم که چندتا گرگ گرسنه لباس گوسفند تن کردن شدن مسول اسنپ.واقعا کرایه اسنپ اشغالیه.هرچی کار میکنی میبینی۲۰تومن به دخلت اضافه شده.۱۲فروردین ساعت۳صب بیدارشدم دیگه خوابم نبرد اسنپ رو روشن کردم دیدم که تمام کرایه ها۹تومن۸۵۰۰..دیگه خیلی حال داشت میداد۱۰تومن.اخه بی پدر ساعت۴صبح کی ۹تومن کرایه میگیره چندکیلومتر مسیر بره.درکل چند مسافر گرفتم همه رو نقد گرفتم اینقدر که دیگه اسنپ گفت اول بدهیتو بده بعد حسابتو فعال میکنم.غبر فعال شدم تو اسنپ.بعدش پاکش کردم.بنظر من هرکی میخاد از اسنپ بیاد بیرون اینطوری تا حدودی جبران خسارت میشه واسه ما راننده

    پاسخ

    کاشکی اسمشو میذاشتن مارکوپولو، بیشتر بهش میومد،

    پاسخ

    سلام خسته نباشید همکاران عزیز هول نداشته باشید بزارید سنباد کارش انجام بده بعد از مدتی آمارش در میاد که خوب هس یانه 😊 دوستان خودتون قضاوت کنید چجوریه سنباد میتونه رانندگان رو بیمه تامین اجتماعی کنه اما اسنپ نزدیک یه ده هست که ایجاد اشتغال کرد میتونست تمام رانندگان رو بیمه تامین اجتماعی کنه

    پاسخ

    با عرض سلام و احترام
    به موسسان محترم این مجموعه ی جدید تبریک و تهنیت عرض نموده از درگاه حق تعالی آرزوی موفقیت در این راه سخت را دارم
    خبر خوبی هست که رقیبی برای اسنپ و تپسی سربرون آورده و شرایطی را اعلام نموده که توی این روزگار سخت اقتصادی نقطه ی امیدی برای عزیزانیست که با تمام غروری که دارند بعد از اینکه بعنوان راننده ثبت نام میکنند ابتدا وقتی خود را بعنوان سرپرست خانواده و نان آور خانواده در آئینه ی دستشوئی خانه ی استیجاریش مشاهده مینماید اولین بار شکستنش رغم میخورد یعنی شکستنش مقابل خودش سپس وقتی خبر ثبت نامش را با ظاهری که مثلا خوشحال از این کاری که باکلاس جلوه اش میدهد جلوی خانواده ی خود میشکنند و بعد از این شکستن ها تازه هر روز شکستنش شروع میشود ،،،،، تن به این کار میدهند و وقتی سرایطی متفاوت برایشان مهیا شده خب قاعدتا خدارو شاکر میشن و خداوند نیز برکتش را به کار جدیدتان عطا میفرمایند
    تا زمانیکه این زیزنسوین وین ( برنده برنده ) باشد نه اینکه تا وضعتون خوب شد شروع کنید به زیر حرفا و قول هاتون زدن ،،،،
    فقط یک سوال از محظرتون مینمایم ؟
    اینکه شما هزینه های بیمه ی رانندگان را از طرف راننده با هزینه ی خود پرداخت میفرمائید و بابت رقابت با سایر رقیبانتان قاعدتا کرایه ی جابجائی مسافرهایتان نیز بایستی کمتر از رغبا باشد

    پاسخ

    همه اه و ناله ها دروغه کارگر‌ساده ۳۶۰۰ حقوق میگیره این ماهی ۲۰ میلیون درامد دارن گول حرفاشونو نخورین

    پاسخ

    اعلام کارباشما

    پاسخ

    رانندگان تو کل ایران میتونن فعالیت کنن یا فقط شهر های خاصی هست

    پاسخ

    انشالله هر چه زودتر این حمل و نقل اینترنتی بیادش تا بتونیم از قیمت‌های فضای اسنپ و تپسی راحت بشیم انشالله……

    پاسخ

    امیدوارم همش حرف نباشه یا برای بیمه کردن راننده ها خواب بد ندیده باشید که راننده برای بیمه باید مثل برده براتون کار کنه …… اسنپ بیمه نمیکنه ولی تکلیفش معلومه …..حسه خوبی سر بیمه کردن راننده ها ندا رم مثل دون پاشیدن میمونه ……

    پاسخ

    سلام
    لطفا بفرمایید سنباد چند درصد کمیسیون می گیرد ؟؟؟

    پاسخ

    سلام
    دوستان عزیز لطفا فقط به بیمه اکتفا نکنید در کل بسنجید که آیا از نظر سرویس دهی به رانندگان قدرت کافی دارند یا نه فقط درآمد خودشان مطرح است
    مانند ماکسیم که میخواستم یک سفر برون شهری برم بخاطر کمیسیون مبلغ ۴۰۰ ریال یعنی چهل تومان سفر را برایم باز نکرد
    اول ببینید که آیا شایسته یک راننده هست که بااین مخارج سنگین و دور بودن از خانه برای کسب حلال باید به این برنامه ها کولی بدهیم یا نه آیا شان ما حفظ میشود ؟

    پاسخ

    ممن هم اعلام آمادگی میکنم برای نمایندگی ابهر چون از اسنپ و ماکسیم ضرر دیدم یکی یا مفت از رانندگان بیگاری میکشه یکی هم از حساب بی دلیل کمیسیون کم میکنه برای سرویسی که اصلا نرفتی انشالله این حق رانندگان تو گلوشون گیر کنه تا خفه شن هر کی باعث و بانی این اسنپ و ماکسیم هستش ولی تپسی رو نمیدنم

    پاسخ

    دوستان عزیز من فک میکنم که سند باد هم لنگه اسنپ و تپسی هستش فعلا داره با کلک دون پاشی میکنه بعد که خوب دورش شلوغ شد با پنبه سر ببره

    پاسخ

    سلام واقعاََ که اسنپ یک سازمان برداری و زورگیری به تمامه با اون کرایه های بسیار پائین که بیست درصد کمیسیون کم میشه تازه اگر مسافر آنلاین کرایه را پرداخت کنه چند درصد هم بخاطر کارمزد از کرایه هم اون کم میکنه یعنی درواقع شما مسافر کشی میکنید ولی کل کرایه را اسنپ دریافت میکنه تازه کلی منت هم سرت میزاره

    پاسخ