;
coinex

تاریخ رونمایی سری ویوو ایکس 80 مشخص شد؛ طراحی گوشی را تماشا کنید

ویوو تاریخ رونمایی از سری ویوو ایکس 80 را اعلام کرد. این گوشی در مرحله اول، در چین راه‌اندازی می‌شود و سپس به بازارهای جهانی می‌رسد؛ اما تاریخ راه‌اندازی و عرضه آن در بازارهای جهانی هنوز مشخص نیست.

ویوو اخیرا از گوشی‌های Vivo X Note ،Vivo X Fold و تبلت Vivo Pad رونمایی کرده است. پس از رونمایی رسمی این دستگاه‌ها، پیش‌بینی می‌شد که تاریخ رونمایی سری ویوو ایکس 80 نیز نزدیک باشد؛ و حالا با اعلام رسمی ویوو، مشخص شد که این پیش‌بینی درست بوده است.

تاریخ رونمایی سری ویوو ایکس 80

ویوو با انتشار پستی در پلتفرم اجتماعی ویبو اعلام کرد گوشی‌های سری ویوو ایکس 80 را در 25 آوریل (5 اردیبهشت) رسما معرفی می‌کند. دقیقا مشخص نیست که منظور ویوو از سری Vivo X80 چیست و از کدام گوشی‌ها رونمایی می‌کند؛ اما گزارش‌های قبلی، جزییاتی از این سری را فاش کرده‌اند.

تاریخ رونمایی سری ویوو ایکس 80 مشخص شد؛ طراحی گوشی را تماشا کنید

سری ویوو X80 احتمالا شامل گوشی‌های Vivo X80 Pro ،Vivo X80 و Vivo X80 Pro Plus خواهد بود. ویوو تیزر جدیدی را نیز منتشر کرده که گوشه‌هایی از طراحی این گوشی‌ها را به نمایش می‌گذارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، طراحی پنل پشتی گوشی‌های سری ویوو X80 تقریبا با گوشی ویوو ایکس نوت یکسان است. پنل پشتی نارنجی رنگ گوشی به یک جزیره دوربین بزرگ با چهار لنز دوربین مجهز است و فلش LED هم کنار آنها دیده می‌شود. در نمای جلویی هم به‌خوبی می‌توان طراحی سوراخ پانچ را مشاهده کرد.

تاریخ رونمایی سری ویوو ایکس 80 مشخص شد؛ طراحی گوشی را تماشا کنید

قابلیت‌های دوربین در گوشی‌های سری X80، مثل نسل قبلی X70 بسیار پیشرفته است. سیستم دوربین گوشی‌های ایکس 80 از تنظیمات برند زایس برخوردار هستند. علاوه‌براین، گفته می‌شود که این گوشی‌ها از تراشه پردازش تصویر ویوو، یعنی +Vivo V1 بهره‌مند خواهند شد. خبرهایی هم درباره لنز اصلی این گوشی‌ها به گوش می‌رسد که احتمالا از نوع Sony IMX886 هستند.

اما درباره مشخصات فنی این گوشی‌ها باید گفت که ویوو ایکس 80 احتمالا به سیستم روی تراشه دایمنسیتی 8100 مجهز می‌شود. نسخه پرو نیز به تراشه دایمنسیتی 9000 و مدل رده‌بالاتر پرو پلاس، از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 برخوردار خواهد شد.

انتظار داریم که در روزهای آینده، اخبار بیشتری از این گوشی‌ها منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سری ویوو ایکس 80 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر