;
coinex

هر هفته 500 هزار تومان جایزه ؛ مسابقه‌ی مشترک رسانه‌های فیگار و تکراتو

هر هفته 500 هزار تومان جایزه برای یک برنده خوش شانس، از آن دسته از خبرهایی‌ست که باعث شد بسیاری از علاقه‌مندان به وب‌سایت‌های مرتبط با دنیای سینما و تکنولوژی با توجه بیشتر و با انگیزه‌ی بالاتری در جریان وب‌گردی قرار بگیرند.

همانطور که شاید متوجه شده باشید این مسابقه در فضای اجتماعی اینستاگرام شکل گرفته و برای مدت‌ها ادامه خواهد داشت. با ما همراه بمانید تا شما را از شرایط شرکت در مسابقه‌ی هفتگی فیگار (اینستاگرام فیگار) و تکراتو (اینستاگرام تکراتو) آگاه کنیم.

هر هفته 500 هزار تومان جایزه

مسابقه‌ای از جنس فیگار و تکراتو


برای شرکت در مسابقه‌ی هفتگی فیگار و تکراتو کافیست شرایط زیر را روی صفحات اینستاگرام این دو سایت معتبر در دنیای سینما و تکنولوژی رعایت کنید:

  1. پستی که در صفحه‌ی اینستاگرام جهت اطلاع‌رسانی این مسابقه گذاشته شده را لایک کنید.
  2. حداقل سه نفر از دوستان خود را زیر آن پست تگ کنید. (هر چقدر تعداد تگ‌های شما بیشتر باشد، شانس بیشتری در قرعه کشی خواهید داشت.)
  3. صفحات اینستاگرام فیگار و تکراتو را فالو یا دنبال کنید.

نکته‌ی بسیار مهم:

فراموش نکنید که فرد برنده باید همه‌ی شرایط بالا را داشته باشد. اولین برنده‌ی خوش شانس قرعه‌کشی در تاریخ 8 اردیبهشت مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 500 هزار تومان جایزه‌ی مشترک سایت‌های فیگار و تکراتو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این خبر، آگاه کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر