;
coinex

نمایشگر شیائومی میکس فولد 2 پیشرفته‌تر از چیزی است که تصور می‌کردیم

اخیرا یکی از منابع آگاه مدعی شده که نمایشگر شیائومی میکس فولد 2 از نوع تاشوی پیشرفته‌ است که از رزولوشن 2K پشیبانی می‌کند. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

شیائومی سال گذشته با راه‌اندازی شیائومی میکس فولد وارد بازار گوشی‌های تاشو شد و این گوشی را تنها در بازار چین راه‌اندازی کرد. این کمپانی قصد دارد نسل جدیدی از گوشی تاشوی خود را روانه بازار کند؛ اما هنوز مشخص نیست که برای عرضه آن در بازارهای جهانی نیز برنامه‌ریزی کرده است یا خیر.

دیجیتال چت استیشن معروف با انتشار پستی در ویبو، جزییات تازه‌ای از شیائومی میکس فولد 2 (Xiaomi Mix Fold 2) را منتشر کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

نمایشگر شیائومی میکس فولد

دیجیتال چت استیشن با انتشار پست جدیدی در ویبو اعلام کرد که نمایشگر شیائومی میکس فولد 2 از نوع LTPO خواهد بود که از رزولوشن 2K پشتیبانی می‌کند. این افشاگر همچنین مدعی شده که نمایشگر این گوشی تاشو، بسیار لوکس و پیشرفته خواهد بود. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی نیز مشابه با نسل قبلی است.

نمایشگر شیائومی میکس فولد 2 پیشرفته‌تر از چیزی است که تصور می‌کردیم

گزارش‌های قبلی هم مدعی بودند که هر دو نمایشگر داخلی و خارجی شیائومی Mix Fold 2 از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند؛ درحالی‌که نرخ نوسازی در شیائومی میکس فولد، 60 هرتز بود. گفته می‌شود که نمایشگر بیرونی این گوشی در لبه‌ها کمی خمیدگی دارد و دستگاه در مجموع، باریک‌تر است و وزن کمتری دارد.

بد نیست بدانید که دیجیتال چت استیشن در پست خود به اسم Xiaomi Mix Fold 2 اشاره نکرده است؛‌ اما توضیحات و ویژگی‌‌هایی که در پست گفته شده، مربوط به همین گوشی هستند.

اما درباره مشخصات احتمالی شیائومی Mix Fold 2 باید گفت که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود و اندروید 12 را به‌صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی به باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود که این گوشی از سه لنز دوربین برخوردار شود؛‌ لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی و لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو. دوربین سلفی هم احتمالا 20 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نمایشگر شیائومی میکس فولد 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر