;
coinex

دسترسی به اسپاتیفای با آی پی ایران امکان‌پذیر شد؛ حتی با گوشی!

طی یک اتفاق از پیش تعیین نشده، کمپانی اسپاتیفای اعلام کرد که استفاده از پلتفرم اسپاتیفای با آی پی ایران را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

کمپانی اسپاتیفای که پیش از این، امکان اتصال با IP ایران را به این پلتفرم نمی‌داد، اکنون این امکان را میسر کرده است. این خبر به طور رسمی از طریق خود شرکت اعلام شد. بنابراین کاربران ایرانی می‌توانند با IP ایران، بدون هیچ مشکلی به اسپاتیفای متصل شوند و از دنیای نا محدود موسیقی در این اپلیکیشن لذت ببرند.

خبر خوش برای اهالی موسیقی: اسپاتیفای با آی پی ایران

اگر شما هم از کاربران و علاقه‌مندان سرویس‌های پخش و استریم موسیقی هستید، پس حتما اسپاتیفای را می‌شناسید. این پلتفرم معروف و محبوب بیشتر از یک دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده و در طول این سال‌ها به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی تبدیل شده است. اسپاتیفای از چند سال اخیر، دریچه‌ای شد به دنیای موسیقی برای طرفداران این هنر.

اسپاتیفای با آی پی ایران از امروز در دسترس است

اما متاسفانه در سال‌های گذشته، کاربران ایرانی برای استفاده از این پلتفرم با مشکلات عجیب و غریبی مواجه شدند و تقریبا استفاده این سرویس برای کاربران داخل کشور ناممکن شد. استفاده از اسپاتیفای از داخل ایران، همیشه با محدودیت‌هایی همراه بود؛ اما پس از مدتی، خود شرکت اسپاتیفای به طور کامل، سرورهای خود را به روی آی پی‌ ایران بست. ابن عمل قطع امیدی برای استفاده از این سرویس برای کاربران ایرانی بود.

بعد از این تصمیم از سوی اسپاتیفای، به دلیل عدم استفاده‌ی کاربران ایرانی از این پلتفرم، محدودیت‌های داخل کشور نسبت به این سرویس برطرف شد. اما در اقدامی ناباورانه، هم اکنون استفاده از اسپاتیفای با آی پی ایران در دسترس قرار گرفته و میسر شده‌ است.

هر چند به نظر می‌رسد کاربران ایرانی نمی‌توانند با استفاده از آی پی ایرانی در این سایت ثبت نام کنند، اما می‌توانند به راحتی به اکانتی که پیش‌تر از آن استفاده می‌کردند، متصل شوند. اما هنوز خبرهای خوب در مورد اسپاتیفای تمام نشده است، اگر شما صاحب اکانت رایگان این سرویس باشید، به راحتی می‌توانید این پلتفرم را بر روی گوشی خود اجرا کنید. این امکان بسیار خوبی برای کاربران ایرانی است.

کاربران قبل از این با ثبت نام رایگان در وبسایت اسپاتیفای، تنها می‌توانستند از نسخه‌ی دسکتاپ این اپلیکیشن استفاده کنند که آن هم با تعداد بی‌شماری تبلیغ همراه بود، اما در حال حاضر، کاربران کافیست اطلاعات اکانت خود را وارد کنند تا بدون هیچ مشکلی به اسپاتیفای بر روی گوشی خود دسترسی پیدا کنند. البته به نظر می‌رسد تبلیغ‌ها برای کاربران ایرانی غیر فعال شود که این به محبوبیت این پلتفرم در بین کاربران خواهد افزود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خبر اتصال به اسپاتیفای با آی پی ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر