;
coinex

در چه شرایطی چرخه نزولی رمزارزها به اتمام می‌رسد؟

به گفته یک تحلیلگر بازارهای مالی، نهنگ‌های BTC به منظور اتمام چرخه نزولی رمزارزها می‌بایست این رمزارز را به بالای سطح 26 هزار دلار برسانند.

Craig Johnson، متخصص ارشد بازار در بانک سرمایه‌گذاری Piper Sandler، اعتقاد دارد چرخه نزولی رمزارزها در صورتی که قیمت بیت کوین بالای 26 هزار دلار بسته شود به اتمام خواهد رسید. این سطح به گفته جانسون، تأییدیه یک روند صعودی جدید است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

شرط اتمام چرخه نزولی رمزارزها

بیت کوین تا کنون تلاش خود برای جمع‌آوری قدرت در جهت صعودی را انجام داده و در حال حاضر در سطح 20400 دلار در صرافی Bitstamp معامله می‌شود. به عقیده جانسون، پیش‌بینی دقیق قیمت بیت کوین پیچیده است؛ زیرا بزرگترین ارز دیجیتال دنیا هیچ پایه و اساس قیمتی ندارد.

در چه شرایطی چرخه نزولی رمزارزها به اتمام می‌رسد؟

تا کنون، این تحلیلگر، هیچ نشانه‌ای مبنی بر تغییر روند قیمتی بیت کوین و بازار رمزارزها مشاهده نکرده است. به گزارش U.Today، جفری هالی (Jeffrey Halley) از Onada اخیراً اظهار کرده بود که سطح 17500 دلار برای بیت کوین حکم مرگ و زندگی را دارد.

در صورتی که گاوهای بازار نتوانند قیمت بیت کوین را در سطوح فعلی حفظ کنند، پادشاه دنیای کریپتو به احتمال زیاد کف‌های پایین‌تر را خواهد دید. بیت کوین در ماه گذشته به سطح 17600 دلار سقوط کرد. این محدوده پایین‌ترین قیمت BTC از اواخر دسامبر 2020 به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آینده بازار رمزارزها چیست؟ آیا بیت کوین در سال جاری موفق به شروع روند صعودی جدید خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر