;
coinex

آمار فروش گوشی تاشو در سال 2021 ؛ سامسونگ و دیگر هیچ!

بررسی آمار فروش گوشی تاشو در سال 2021 بیش از هرچیز این ادعا را ثابت می‌کند که گوشی‌های تاشو به خوبی جای خود را در بازار باز کرده‌اند.

شاید کسی در زمان مطرح شدن ایده گوشی‌های هوشمند تاشو تصور نمی‌کرد که به سادگی و در عرض چند سال این گوشی‌ها در بازار به فروش خوبی برسند. بنابر گزارشی که رئیس بخش تلفن همراه سامسونگ منتشر کرده اما گوشی‌های تاشو تا اینجای کار توانسته‌اند رکوردهای جالبی به نام خود ثبت کنند. این شرکت در گزارشی اعلام کرده که در سالا 2021 بیش از 10 میلیون گوشی تاشو به فروش رسیده که نشان از پذیرش این ایده توسط کاربران دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

آمار فروش گوشی تاشو در سال 2021

آمار فروش گوشی تاشو در سال 2021 ؛ سامسونگ و دیگر هیچ!

رئیس بخش تلفن همراه کمپانی کره‌ای پیش از رویداد پیش روی سامسونگ که احتمالا محلی برای رونمایی از گوشی‌های تاشو زد فولد 4 و زد فلیپ 4 برگزار می‌شود، در یک پست وبلاگی نوشته:

سه سال پیش، گلکسی‌های تاشو را در یک دسته بندی قرار می‌دادند و آن هم رادیکال بود. با این حال، خیلی سریع مشخص شد که این طراحی پیشگامانه و انعطاف پذیر با سبک زندگی مدرن مطابقت دارد. در نتیجه، چیزی که سه سال پیش تازگی داشت، اکنون انتخاب ارجح برای میلیون‌ها نفر است.

در سال 2021 همه شرکت‌های سازنده چیزی در حدود 10 میلیون گوشی تاشو به فروش رسانده‌اند که نسبت به سال قبل 300 درصد افزایش نشان می‌دهد. البته ممکن است سامسونگ در ارائه این آمار کمی مبالغه کرده باشد.

راس یانگ، مدیرعامل DSCC و تحلیلگر فناوری نمایشگر، اطلاعات خود را با خبرگزاری The Verge به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد 7.9 میلیون دستگاه تاشو در سال گذشته به سوی مشتریان‌ سامسونگ ارسال شده است.

البته IDC مدعی است که تعداد کل دستگاه‌های تاشویی که سامسونگ در سال 2021 به فروش رسانده 7.1 میلیون مورد است. این در حالی است که سامسونگ در سال 2021 مجموعا 272 میلیون گوشی هوشمند فروخته است.

آمار فروش گوشی تاشو در سال 2021 ؛ سامسونگ و دیگر هیچ!

بنابر این داده‌ها می‌توان به وضوح به برتری سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو پی برد. بنابر گزارش DSCC سامسونگ در سال 2021 با 87.8 درصد، بیشترین سهم را در بازار گوشی‌های تاشو دارد و سپس هوآوی با 9.3 درصد در جایگاه دوم است.

سه شرکت دیگر نیز در این لیست هستند که به ترتیب شیائومی با 2.4 درصد، روبول با 0.3 درصد و نهایتا اوپو با 0.2 درصد هستند. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود فروش گوشی‌های تاشو در سال 2025 به 27.6 میلیون دستگاه برسد و طبیعتا سامسونگ برنامه دارد تا بخش عمده‌ای از این رقم احتمالی را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آمار فروش گوشی تاشو در سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر