;
coinex

درآمد 12.5 میلیون دلاری تیفانی از فروش گردن‌ بندهای کریپتوپانکس

اخیرا تیفانی (Tiffany & Co)، برند لوکس جواهرات، به حوزه NFT پیوسته و فروش گردن بندهای کریپتوپانکس منجر به درآمد 12.5 میلیون دلاری تیفانی در حوزه توکن‌های غیرمثلی شده است.

از NFTهای مجموعه کریپتوپانکس (CryptoPunks) می‌توان برای خرید آثار هنری دیجیتال و همچنین جواهرات واقعی استفاده کرد. شرکت تیفانی (Tiffany & Co) از فروش اولین مجموعه NFT خود بیش از 12.5 میلیون دلار سود به دست آورد. کلکسیون کریپتوپانکس شامل 250 گردن بند می‌شد که هر کدام از این گردن‌بند‌ها قیمتی معادل 30 اتریوم داشتند و تنها در عرض 20 دقیقه به فروش رسیدند.

بیشتر بخوانید:‌ آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

درآمد 12.5 میلیون دلاری تیفانی از حوه NFT

درآمد 12.5 میلیون دلاری تیفانی از فروش گردن‌ بندهای کریپتوپانکس

تیفانی نیز همانند بسیاری دیگر از برندهای لوکس به جمع طرفداران ارزهای دیجیتال و NFT اضافه شده است. این شرکت با ارائه نسخه‌های محدودی از توکن‌های مبتنی بر اتریوم و گردن بندهای کریپتوپانکس وارد این حوزه شده است. هر کدام از آثار NFT تیفانی 30 اتریوم (ETH) قیمت داشتند و تیفانی از طریق فروش این محصولات حدود 12.5 میلیون دلار سود به دست آورد.

با توجه به قیمت فعلی اتریوم، هر کدام از آثار NFT تیفانی حدود 50 هزار دلار ارزش دارند. کلکسیون توکن‌های غیرمثلی تیفانی بر روی بلاک چین اتریوم و از طریق پروتکل زنجیره‌ای راه‌اندازی شده بود.

NFTiffsها مجوزهای دیجیتالی هستند که صاحبان NFT کریپوپانک می‌توانند با استفاده از آن اقدام به خریداری آثار هنری دیجیتال نمایند. هر قطعه از هنرهای دیجیتال با گردن بندهای لوکس با همان طرح همراه خواهد بود. گردن بندها اقلام لوکسی هستند که از جنس طلا و سنگ‌های قیمتی تهیه شده و طراحی آن‌ها به شکلی است که با ویژگی‌های مختلف آثار کریپتوپانکس مطابقت داشته بشند. طبق انتظارات، گردن بندهای کریپتوپانکس در اوایل سال 2023 موجود خواهند شد.

تمامی افراد به جز کاربرانی که در لیست تحریم‌ها قرار دارند، قادر به خرید NFTiff خواهند بود. تبدیل NFTiff به آثار هنری دیجیتال و دریافت گردن بند با ارزش کریپتوپانکس تنها برای صاحبان کریپتوپانک میسر است. صاحبان CryptoPunks برای انجام این کار می‌بایست یک NFTiff و یک CryptoPunk در کیف پول خود داشته باشند. امکان بازخرید NFTiffها تا 12 آگوست نیز وجود دارد.

درآمد 12.5 میلیون دلاری تیفانی از فروش مجموعه‌های NFT این شرکت را به یکی از پرفروش‌ترین برندهای لوکس در زمینه توکن‌های غیرمثلی تبدیل کرده است. علی‌رغم شرایط متغیر ارزهای دیجیتال، حوزه NFT در سال‌های اخیر ثبات قابل قبولی داشته و چندین برند معتبر برای به دست آوردن جایگاه خود در این بازار اقدام کرده‌اند. Tiffany & Co تنها یکی از برندهای لوکسی است که در ماه‌های اخیر به Web3 جهش کرده است. در گذشته برندهایی نظیر گوچی (Gucci) و لوئی ویتان (Louis Vuitton) نیز وارد حوزه NFT شده بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره درآمد 12.5 میلیون دلاری تیفانی از فروش گردن‌ بندهای کریپتوپانکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptobriefing

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر