coinex
راهنمای خرید تکراتو

کشف حجاب جنجالی فاطمه معتمد آریا ؛ اعتراض خانم بازیگر به دیوارنگاره میدان ولیعصر! [+ ویدیو]

کشف حجاب جنجالی فاطمه معتمد آریا و اعتراض وی به دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر حاشیه سازی کرد. فاطمه معتمد آریا بازیگر سرشناس سینمای ایران خواست تا عکسش را از دیوار نگار ولیعصر پایین آورند.

به دنبال رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر که در آن تصویر برخی زنان تاثیرگذار کشورمان روی آن نقش بسته است؛ فاطمه معتمدآریا بازیگر باسابقه کشورمان در استوری اینستاگرام خود خواست که تصویرش را حذف کنند.

همچنین در یک پست اینستاگرامی خانم معتمد آریا ویدیویی از خود منتشر کرد که در آن بدون حجاب به اعتراض نسبت به اتفاقات اخیر کشور پرداخت و خودش را مادر مهسا امینی، نیکا شاکرمی، سارینا اسماعیل زاده و…معرفی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

کشف حجاب فاطمه معتمد آریا و اعتراض به دیوارنگاره میدان ولیعصر

کشف حجاب و اعتراض فاطمه معتمد آریا به دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر ؛ حذف ویدیو جنجالی از اینستاگرام!
کشف حجاب و اعتراض فاطمه معتمد آریا به دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر ؛ حذف ویدیو جنجالی از اینستاگرام!

در این دیوارنگاره تصویر فروغ فرخزاد، حمیده خیرآبادی، پروین اعتصامی و … دیده می شود.

گفتنی است خانم معتمدآریا بدون حجاب با انتشار یک ویدیو خودش را مادر مهسا، ژینا، سارینا و…معرفی کرده بود و خواستار این شد که عکسش از این دیوار نگار برداشته شود.

اعتراض فاطمه معتمد آریا
اعتراض فاطمه معتمد آریا, فاطمه معتمد آریا, اعتراض بازیگران, اعتراضات, مهسا امینی, حقوق زنان, بازیگران ایرانی,

وی پس از چند ساعت ویدیوی اعتراضی و جنجال برانگیز خود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد.

فاطمه معتمد آریا چندی پیش نیز در مراسم ختم امین تارخ، بدون توجه به حجاب خود برای حضار سخنرانی کرد و این موضوع نیز حاشیه هایی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

ویدیو سخنرانی فاطمه معتمد آریا در مراسم ختم امین تارخ را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کشف حجاب و اعتراض فاطمه معتمد آریا چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    از کمیته انضباطی فدراسیون ها بیشتر از این ها انتظار می رود که در گزینشها دقت بیشتری کنند.
    احترام به قانون یعنی احترام به نظر مردم آن مردمی که برای سرنوشت کشورشون قانون اساسی را نوشت نه این که خودشون را کشیدن کنار و بی تفاوت بودن.
    قانون هم بر اساس نظر اکثر یت تصمیم می گیرد لذا طبیعی است که اقلیت باید به آن احترام بگذارند وگرنه هرج و مرج و قانون جنگل پیش خواهد آمد.
    ما به دنبال ورزشکاری هستیم که پهلوان باشد مروت و جوانمرد باشد نه تنها قهرمان باشد. وقتی پوریا ولی دید مادری آرزوی پیروزی فرزندش را دارد خود را به زمین زد تا دل یک مادر شاد شود.
    این مادرهای شهدا که بچه های خودش را به زمین و آسمان زد تا من و شما آرام بخوابیم آیا بی مروتی نمکنشناسی نیست که به حجاب و بالاتر به قانون خدا که مالک و صاحب اختیارماست او که اگر مرا فلج می آفرید الان به مدال‌های افتخار نمی کردم احترام بگذاریم.
    این تذهبون
    به کجا می رویم

    پاسخ

    ارزش یک زن به نحابت، حیا و عفتش هست متاسفانه تلویزیون یه سری از هنرمندها رو بیش از حد بزرگ کرده است . زنهای بزرگ و تاریخ ساز ما کم نیستن که اسطوره شده اند هر چه رفتار و کردار ما به خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها و حضرت زینب نزدیکتر باشد اونوقت قابل تقدیر و تحسین هستیم خدا رحمت کند خانم دباغ، علامه مجتهده امین و پروین اعتصامی و خیلی های دیگر که در سراپرده عفت و حیا گمنام بودن و هستن.

    پاسخ

    چرا هر کس نظری مخالف شما میده شروع میکنید به چرت و پرت گفتن.

    پاسخ

    جرات گذاشتن ویدیو رو نداشتین؟

    پاسخ

    وقتی حماقت جای جاذبه را می گیرد، یک دیوارنگاره با عکس زنان موفق منتشر شده که تصویر افراد معلوم الحالی که بارها زاویه داشتن با نظام را نشان داده اند در آن وجود دارد. حالا برخی از این زنان در حال واکنش نشان دادن و درخواست حذف عکس خود از این دیوارنگاره هستند، یعنی یک آشوب دیگر یعنی یک انشقاق و دوقطبی سازی جدید!
    ای کاش کسانی که خود را فعال فرهنگی و رسانه فهم و غیره میپندارند کمی در طراحی ها و اجرا دقت کنند تا برای جذب حداکثری(شما بخوانید خودشیرینی) اینگونه هزینه سازی نکنند و دوباره باعث آورده شدن اسم افراد فراموش شده نشوند، این جماعت اگر جذب شدنی هم باشند،جذب شبکه های فرهنگی سفارتخانه ها شده اند و با یک عکس در دیوارنگاره چشم بر اقامت و تابعیت مضاعف خود نمیبندند.
    ✍ #علی_سلیمانی
    #زن_عفت_افتخار

    پاسخ