;
coinex

طرح فروش مدیران خودرو 11 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش مدیران خودرو 11 دی 1401 از امروز آغاز می‌شود. این شرکت در طرح فروش خود 3 مدل از خودروهای خود را عرضه کرده است.

طرح فروش مدیران خودرو 11 دی 1401 تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود. این شرکت 3 خودروی فونیکس تیگو ۸ پرو، تگیو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو را در این طرح فروش انتخاب کرده است که قیمت‌های مختلف و شرایطی یکسان دارند. این طرح به دو صورت نقدی و اقساط با شرط تحویل 45 روزه بوده و برندگان باید برای دریافت خودروی خود به شهرستان بم سفر کنند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن موتور دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش مدیران خودرو 11 دی 1401

شرکت مدیران خودرو در ادامه طرح‌های فروش محصولات چری تحت برند فونیکس قصد دارد خودروهای چری تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو را از روز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ به‌شکل نقد و اقساطی به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در ۱۱ دی ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید.

طرح فروش مدیران خودرو 11 دی 1401

مدیران خودرو در این طرح، چری آریزو ۶ پرو اکسلنت را با قیمت ۱ میلیارد و ۱۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، آریزو ۷ پرو اکسلنت را با قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و تیگو ۸ پرو پریمیوم را با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به فروش می‌رساند.

در این طرح، سود انصراف و تاخیر سالانه ۱۲ درصد و موعد تحویل نیز ۴۵ روز کاری در شهرستان بم اعلام شده است. مشتریان علاوه بر خرید نقدی می‌توانند در قالب طرح اقساطی نیز این خودروها را بسته به نوع آنها با پیش پرداخت ۵۰ تا ۶۰ درصد و تسهیلات منعطف ۴۰ تا ۵۰ درصد در قالب اقساط ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش مدیران خودرو 11 دی 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر