coinex
راهنمای خرید تکراتو

عرضه قابلیت توییتر بلو برای کاربران اندرویدی

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره شاهد عرضه قابلیت توییتر بلو برای کاربران اندرویدی هستیم و حالا کاربران این پلتفرم می‌توانند از طریق گوگل پلی این سرویس را خریداری کنند.

سرویس توییتر بلو سرانجام در دسترس کاربران اندروید هم قرار گرفت و حالا کاربران این پلتفرم می‌توانند با پرداخت ماهانه 11 دلار این اشتراک را خریداری کنند.

توییتر صفحه معرفی سرویس آبی را بروزرسانی کرده که قیمت آن برای دستگاه‌های اندرویدی را اعلام می‌کند. البته این سرویس در حال حاضر صرفا در اختیار شمار معدودی از کاربران اندرویدی برخی کشورهای منتخب از جمله ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و ژاپن قرار گرفته و در آینده به مناطق جدیدی نیز راه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اشتراک سالانه توییتر بلو تخفیف خورد ؛ تهیه تیک آبی ساده‌تر شد

عرضه قابلیت توییتر بلو برای کاربران اندرویدی

تا پیش از این در صورتی که تصمیم داشتید از سرویس توییتر بلو در گوشی اندرویدی خود برخوردار شوید باید ابتدا هزینه‌ آن را از طریق نسخه وب یا دستگاه‌های مجهز به iOS می‌پرداختید و سپس در اندروید از آن استفاده کنید. البته باید توجه کرد که پرداخت از طریق گوگل 3 دلار هزینه بیشتری از پرداخت از طریق نسخه وب به همراه دارد. در واقع توییتر اساسا کارمزد 30 درصدی گوگل را به عهده کاربر گذاشته است.

عرضه قابلیت توییتر بلو برای کاربران اندرویدی

توییتر همچنین اخیرا در راستای افزایش درآمدزایی، فروش حق اشتراک یکساله توییتر بلو با تخفیف 12 دردی را آغاز کرده است. این گزینه جدید روز گذشته معرفی شد و معادل پرداخت 7 دلار در ماه به جای 8 دلار است.

اشتراک توییتر بلو یک علامت آبی در کنار نام شما قرار خواهد داد و همچنین از طریق آن می‌تواند به چند ویژگی اختصاصی دسترسی داشته باشید. یکی از این ویژگی‌ها امکان تماشای پیش‌نمایش توییت است که همچنین به کاربران امکان این را می‌دهد که ارسال آن را لغو کنند. علاوه بر این، به پوشه بوک‌مارک‌ها، تم‌ها و آیکون‌های سفارشی برنامه دسترسی دارید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره عرضه قابلیت توییتر بلو برای کاربران اندرویدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر