coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر جدید صمت مدیران عامل ایرانخودرو و سایپا را برکنار می‌کند؟

برخی شایعات بر احتمال برکناری مدیران عامل ایرانخودرو و سایپا توسط وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت به‌منظور ایجاد تحول در صنعت خودرو تاکید دارند.

در حالی شایعاتی پیرامون برکناری مدیرعامل ایران خودرو و سایپا شکل گرفته که این دو خودروساز در طول ماه‌های اخیر برنامه‌های خود را برای سال آینده نیز اعلام کرده‌اند و حتی برنامه صادرات و ایجاد شرکت خودروسازی در کشور ونزوئلا را هم مدنظر خود قرار داده‌اند. البته تغییر مدیران عامل این دو شرکت احتمالاً باعث رفع مشکلاتی مانند افزایش قیمت خودرو و کمبود عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مشکلات فنی خودروهای داخلی سه برابر استاندارد جهانی است!

احتمال برکناری مدیران عامل ایرانخودرو و سایپا

براساس برخی شایعات، به‌نظر «عباس علی آبادی»، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت تصمیماتی در رابطه با تغییر مدیران عامل ایرانخودرو و سایپا جهت ایجاد تحولاتی شگرف در صنعت خودرو، دارد که احتمالاً با اجرایی شدن چنین تصمیمی این دو خودروساز بزرگ کشور با تغییراتی اساسی روبرو خواهند شد.

مدیران عامل ایرانخودرو و سایپا

به‌هرحال، در حال حاضر دستوری از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد تغییر مدیران بخش خودرو صادر نشده، ولی خبرهایی مبنی‌بر اینکه علی آبادی مدتی پیش مدیران بخش خودرویی خود را برگزیده به گوش می‌رسد. بنابراین به‌زودی در این صنعت باید منتظر ایجاد تحولاتی اساسی باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احتمال برکناری مدیران عامل ایرانخودرو و سایپا توسط وزیر جدید صمت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مدیر عامل سایپا نه تنها کفایت لازم برای مدیریت شرکت گسترده ای مثل سایپا را ندارد بلکه با عزل مدیران کارکشته و لایق و نصب مدیران دستوری و نا لایق آینده این شرکت بزرگ خودروسازی را به ناکجا سوق داده است.

    پاسخ