coinex
راهنمای خرید تکراتو

تست FCC گلکسی S24 با موفقیت انجام شد؛ آماده برای عرضه در ایالات متحده

زمان زیادی تا رونمایی از آخرین نسل پرچمدار‌های سامسونگ باقی نمانده و اکنون تست FCC گلکسی S24 نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

به نظر می‌رسد سامسونگ تقریباً آماده معرفی و رونمایی از گوشی‌های پرچمدار بعدی خود، گلکسی اس 24 ، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا باشد. چند روز پیش، این دستگاه‌ها در هند و ویتنام مراحل اجباری اخذ گواهینامه‌های لازم را پشت سر گذاشتند و اکنون، گوشی‌های آینده قبل از یک ماه از رونمایی خود، مراحل اخذ گواهینامه FCC در ایالات متحده را پشت سر گذاشته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تست FCC گلکسی S24 با موفقیت انجام شد

Galaxy S24+ ، Galaxy S24 و Galaxy S24 Ultra پس از انجام آزمون‌های مرتبط با ارتباط سلولی و سطوح تشعشعات، گواهینامه FCC را دریافت کرده‌اند. نسخه‌های گلوبال و مخصوص اپراتورهای آمریکا از این گوشی‌های آینده گواهینامه FCC را در ایالات متحده دریافت کرده‌اند که به این معنی است که یکی از بزرگ‌ترین موانع آن‌ها پشت سر گذاشته شده است. شماره مدل‌های زیر گواهینامه را دریافت کرده‌اند:

  • SM-S921B: گلکسی اس 24 (جهانی)
  • SM-S926B: گلکسی اس 24 پلاس (جهانی)
  • SM-S928B: گلکسی اس 24 اولترا (جهانی)
  • SM-S921U: گلکسی اس 24 (نسخه اپراتور آمریکا)
  • SM-S926U: گلکسی اس 24 پلاس (نسخه اپراتور آمریکا)
  • SM-S928U: گلکسی اس 24 اولترا (نسخه اپراتور آمریکا)

مشخصات گلکسی S24 سامسونگ

نسخه‌های گلوبال گوشی‌های گلکسی اس 24 در آفریقا، استرالیا، اروپا و آمریکای لاتین به بازار عرضه خواهند شد. همچنین، این نسخه‌ها از گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس با پردازنده اگزینوس 2400 به بازار عرضه خواهند شد، در حالی که نسخه‌های عرضه شده در کانادا، چین و آمریکا از پردازنده سفارشی‌سازی شده اسنپدراگون 8 نسل 3  استفاده خواهند کرد.

تست FCC گلکسی S24

بدون توجه به کشور یا منطقه، گفته می‌شود که گلکسی اس 24 اولترا از همان پردازنده سفارشی‌سازی شده Snapdragon 8 Gen 3 استفاده خواهد کرد. بنابراین، اگر شما یکی از افرادی هستید که از چیپ‌های اگزینوس ناراضی هستند و از بابت قیمت مشکلی ندارید، احتمالا باید بالاترین مدل از این خانواده یعنی گلکسی اس 24 اولترا را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تست FCC گلکسی S24 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر